8,1

30 reviews over Hotel De Oude Smidse in het Nederlands

Fantastische plek in het hoge noorden

Ad, 18-6-2017

Na aankomst laat in de middag hartelijk ontvangen. Direct gevraagd keuze menu in te vullen voor diner. Daarna drankje gedaan en rondwandeling gemaakt. Diner was heerlijk , meet streekproducten en vers gemaakt. Was super. We boften met het weer, want we hebben lekker buiten kunnen eten, achter lekker in het zonnetje.

Daar we al om 9.00 uur moesten wadlopen had de eigenaar wat eerder het ontbijt gemaakt. Ook nu weer lekker in het zonnetje ontbeten. En ieder zijn favoriete eitje kreeg, gekookt, spiegel, geklutst. Zijn we na een stevig ontbijt gaan wadlopen. Bij vertrek betaald. Lieve gastvrije eigenaars, die gasten het gevoel geven er lekker er even uit te zijn, zoals het hoort.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Aanrader!

Henriëtte de Bruin, 18-6-2017

Vandaag terug gekomen na een heerlijk weekend met vrienden. Na de hartelijke ontvangst en rondleiding eerst even buiten gezeten op het terras. Daarna even opfrissen in onze kamer. We hadden 2 4persoons geboekt, waar niets op aan te merken is. Schoon, en voorzien van voldoende handdoeken, föhn, shampoo, doucheschuim en zelfs een ventilator. Daarna heerlijk gegeten. Er wordt gebruik gemaakt van goede, verse producten uit de streek. We hebben in de tuin gezeten met een prachtig uitzicht. s Morgens een prima ontbijt. Eitje erbij, hard of zacht gekookt, gebakken of geklutst...was allemaal geen probleem voor onze gastheer. Daarna vertrokken voor een wadlooptocht. Geweldig! Wat hebben we gelachen. Wij hebben een fantastisch weekend gehad en kunnen het iedereen aanraden!
Gereisd met vrienden in juni 2017

nooit meer

Vancraeynest, 23-1-2017

We moesten op voorhand betalen en wisten nadien waarom!

We kennen jeugdherbergen waar er meer comfort is dan hier.

Geen verwarming, bedden van voor Christus, geen nachttafeltje.

We hebben heel de nacht wakker gelegen van de koude!

Het ontbijt was ook ronduit belachelijk. We zijn na 1 nacht 's morgens vroeg vertrokken. De eigenaars waren nergens te bespeuren, dus hebben we een mail gestuurd en vriendelijk gevraagd om de nacht terug te betalen omdat we niet meer bij hen gingen overnachten. Infeite zouden ze die 1e nacht zonder verwarming ook moeten vergoeden, maar daar hebben we nog niet over gesproken en ik kreeg een arrogante mail terug van Petra die zei dat ze slechts 's avonds de mail hadden gelezen en daarom de kamer niet konden schoonmaken en niet opnieuw verhuren en daardoor de 50 euro niet wilden volledig terug betalen.

Het ergste was dat de overige kamers niet verhuurd waren, dus er was plaats genoeg voor andere gasten.

Toen we boekten was de kamer aan 45 euro bovendien en enkele weken nadien aan 50 euro, terwijl we gereserveerd hadden aan 45 euro.

Je mag hier dus spreken van oplichterij en bedriegers!!!!!!!

Ga hier aub nooit naartoe!

Gereisd met partner in januari 2017

Gewoon goed!

Els en Gertjan van Eeuwijk, 19-9-2016

Wij hebben n nachtje hier geslapen,na t wadlopen.Heerlijk gegeten! goede kamer en n heerlijk ontbijt!
Gereisd met partner in september 2016

Net hotel met een zeer hartelijke ontvangst

Ronald, 19-5-2016

Zeer gastvrije en hartelijke ontvangst door de eigenaren van het hotel. Het restaurant bij het hotel is gezellig en heeft lekkere gerechten. De hotelkamer is netjes en schoon. Kamers zijn een beetje gehorig, maar daar had ik persoonlijk geen last van.
Gereisd alleenreizend in mei 2016

gezellig

oene, 8-8-2015

prima hotel. geen overbodige luxe in de kamers maar gewoon dik in orde.

fijne, gastvrije ontvangst. persoonlijke aandacht.

heerlijk ontbijt om flink op te fietsen.

helaas kwamen we te laat aan om nog te kunnen dineren, maar we hebben heerlijk geborreld op het terras.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Leuk en sfeervol hotel, helemaal prima

S van den Oudenrijn, 1-8-2015

De oude smidse is een sfeervol hotel. wij waren er met 3 kinderen, de kamer was eenvoudig maar alles was er. WC deed het niet bij aankomst en die was snel gerepareerd. Je kan heerlijk eten in het bijbehorende restaurant en ook het ontbijt was lekker en goed verzorgd. Verder is er gratis wifi.
Gereisd familie in juli 2015

Fijn verblijf

Marianne, 21-6-2015

Prima prijs kwaliteit verhouding
Gereisd met partner in juni 2015

Voortreffelijk

Jerry, 12-3-2015

Een leuk klein hotelletje vlakbij Pieterburen en op een 45 min. van Groningen stad.

Uitermate gastvrij en uitstekende service.

Kamers zijn eenvoudig maar dik in orde. Goede mooie badkamers en prima bedden.

Het ontbijt is pure verwennerij.

Echt een aanrader.

Gereisd zakelijk in maart 2015

Iets voor wad- en padlopers...

Steinmann J, 1-5-2014

De Oude Smidse in Westernieland ligt op een paar km van Pieterburen en is daarmee een goede start- of eindplaats voor Pieterpadlopers.

Wij hebben er fantastisch gegeten!

Gereisd met partner in januari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Oude Smidse*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Oude Smidse in Westernieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Oude Smidse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Oude Smidse scoort een 8.12 uit 10 op basis van 30 reviews.