Hotel Landgoed Westerlee ****

Landgoed Westerlee

148 reviews over Hotel Landgoed Westerlee in het Nederlands

Supersfeer!

Klaas, 18-9-2017

Een heerlijk rustig hotel met erg vriendelijke en goede bediening van ontvangst aan de receptie waar we van de receptionist een stukje Groningse geschiedenis kregen tot aan het 6 ! gangen surprise diner toe !

De jonge dame die ons bij het diner bediende was geïnteresseerd, vriendelijk en echt super goed ingewerkt, duidelijkheid bij het wijnarrangement vanaf haar kant echt een plus.

Haar veel oudere collega bracht veel glimlachen op de gezichten van ons de andere gasten.

Voor een echt onthaast en relaxweekend echt een aanrader.. Snap niets over de te zachte bedden opmerkingen, gewoon zalige box springbedden die door mij en mijn partner als zeer goed werden ervaren..

Hier ga ik (wij) absoluut terug komen, mijn collega heeft al geboekt!!

Gereisd met partner in september 2017

Jammer dat er niet genoeg eten op voorraad is!

DRAMA, 10-9-2017

We gingen romantisch een nacht weg! We waren de dag er voor getrouwd.eerste indruk was ind dat ze rondom t hotel moeten gaan schoonmaken 😯 en nieuwe matrassen je ligt bijna op de grond zo zacht! En ind een putlucht.savonds zouden we lekker gaan eten maar dat mislukte ik ben nu eenmaal een lastige eter maar mijn mannetje had van te voren de kaart bekeken en er stond wat voor mij tussen, maar eenmaal de bestelling door te willen geven was t op en niks anders voor mij dan vis🙈 en dat lust ik niet! Genootzaakt ergens anders te gaan dineren! En t personeel prut konden gewoon betalen voor iets wat we niet hadden gehad!! Ik kom hier nooit meer terug!!!

Voor herhaling vatbaar

Ans de Bruin, 8-9-2017

Het is een zeer dier vriendelijk hotel. Dat is voor ons belangrijk omdat wij onze chihuahua graag mee nemen zonder ons hierover schuldig te voelen. De kamer was ruim en luxe met een jacuzie. Een uitgebreid ontbijt en heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel.

Luxe romantisch verblijf

maria, 5-9-2017

Het is een prachtig verblijf, mooi ingericht met oog voor details. Heerlijke kamer, goed bed en schone grote badkamer.

Eten was heerlijk, 1ste avond perfect, maar 2de avond drama. We moesten verplicht buiten eten, lagen wel overal dekentjes klaar, maar voor sommige gasten was het toch te koud, gingen jasjes halen op kamer. Voorgerecht van een van ons ging terug omdat het niet klopte, meloen ontbrak, duurde 15 min. voor het terugkwam, warm voorgerecht van partner toen al op. Gezellig! Hoofdgerecht was nog erger, sliptongetjes zwart aangebrand, hebben we teruggestuurd. Duurde ook weer erg lang voor er iemand terugkwam, dus heb ik mijn hoofdgerechtje alleen zitten eten. We kwamen er maar niet achter wat er nu precies aan de hand was. Iets vaags, de chefkok zou vrij zijn. Ze wisten niet wat ze ermee moesten en boden een kopje koffie aan. Het mislukte hoofdgerecht stond echter wel op de rekening, uiteraard niet betaald. We vonden dit echt een domper, maar het wil niet zeggen dat we er nooit meer terugkomen. Hoop alleen dat het keukenprobleem is opgelost, want dat is geen reclame.

Gereisd met partner in augustus 2017

Slechte prijs/ kwaliteit

Rosanne, 30-7-2017

Lekker gegeten in her restaurant, kwaliteit kamers viel erg tegen; doorgezakt bed, zwart spul in bad na aanzetten jacuzzi. Dit aangegeven bij receptie waarop reactie was: jammer..

Meerdere prijzen verbazingwekkend hoog; mineraalwater 5,80, kaas/ worstplanje met 5 stukjes (niet bijzondere) kaas en een paar stukjes (niet bijzondere worst) 12,50!!!

Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige kamer

Sanne, 27-7-2017

Complimenten: Op de kamer stond een fles Prosecco met glaasjes klaar (zat bij ons arrangement in). Super sfeervolle kamer met een heerlijke ruime jacuzzi! Het 6-gangendiner wat we hadden was heerlijk.

Aandachtspuntenkamer: Het landgoed mag echt beter afgewerkt worden. Veel scheuren in muren en plafonds en verder achterstallig onderhoud. Ook vonden we het restaurant ongezellig en wat oncomfortabel zitten, een kantinegevoel waardoor het diner onvoldoende tot z'n recht kwam. Een ander punt was het matras op de kamer: doorgezakt en echt veel te zacht.

Al met al, kijkend naar de prijs-kwaliteitverhouding zou ik het hotel 3-sterren geven.

Gereisd met partner in juli 2017

Geen aanrader

Margriet, 23-7-2017

Geen gastvrije ontvangst, wel goed eten. Bij binnenkomst werden we niet gegroet door de eigenaresse en amper door het bedienend personeel. Eigenaresse zag er niet netjes uit, geen blouse aan. Bediening door heel jonge meisjes die het werk nog niet beheersten. Vriendin moest 3x aan de bediening vragen of ze langs wilden komen. Hoeveelheid gerechten (high tea) maar net voldoende, wel goede kwaliteit. Het gezelschap zal hier niet terugkomen.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Vergane glorie

John Huis, 27-6-2017

Het geheel maakt een indruk van allure, bij de aanvang/verbouw is schijnbaar nergens op bezuinigd. Na 2007 is echter niets meer gedaan aan het geheel, zelfs schoonhouden is de eigenaresse vreemd.
Gereisd met partner in juni 2017

Een drama

Mirjan, 25-6-2017

De website is erg aantrekkelijk. Maar bij aankomst ziet het er heel onverzorgd uit wat een teleurstelling.

Modder op de oprit verpest je mooie kleding. Onkruid staat heel hoog. Slecht onderhouden kamers. Als je de jacuzzi aan zet krijg je een riool lucht en zwarte troep uit de jetsstreams. Het zwembad is vreselijk smerig wordt gezegt is gisteren schoongemaakt. Manager weet niet wat die met de klachten aan moet, komt niet met een oplossing. Manager kan niet communiceren Gewoon drama. Wat een romantiche nachtje weg moest worden wordt een teleurstelling toen we er aankwamen en de kamer zagen foto zijn erg bedrieglijk op de website

Gereisd met partner in juni 2017

hemels

Wendy, 19-5-2017

wat een leuk en gastvrij verblijf hebben we hier gehad.

Prachtige kamer met jacuzzi op de kamer, fijne sauna, leuke tuin, uitermate vriendelijk personeel

minder was dat men niet op de hoogte is van Lactose vrij eten

Gereisd met vrienden in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Landgoed Westerlee bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed Westerlee in Westerlee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed Westerlee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgoed Westerlee scoort een 7.03 uit 10 op basis van 149 reviews.