8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek**** bij :

103 reviews over Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek in het Nederlands

Prima hotel, met enkele verbetpunten

Mike038, 3-8-2017

De kamers (new comfort kamer) zijn goed. Ruim en van alle gemakken voorzien. Het restaurant vind ik persoonlijk niet van hoge kwaliteit en veel 'ouderwetse' gerechten op de kaart. Ik kom er al jaren en de dinerkaart heeft ook maar weinig vernieuwing meegemaakt helaas. Het ontbijt is wel goed en uitgebreid.

Wat ik persoonlijk wel een minpunt vindt, is het slechte WiFi internet in de kamers. Het bereik is al niet al te best en als je geluk hebt, haal je ongeveer 3,5Mbps download en 0,7Mbps upload en dat is toch echt niet meer van deze tijd. Ik heb dit al meermaals aangegeven, maar dit heeft tot op heden helaas nog niet tot verbetering geleid.

Gereisd zakelijk in augustus 2017

Op alle fronten perfect hotel

RB, 29-7-2017

100% goed. Negatieve punten : geen.
Gereisd met partner in juni 2017

Gewoon goed, maar zeker niet uitstekend

Maria, 25-7-2017

Ontvangst prima, kamers netjes. Wel kunnen ze een 'update' gebruiken. Onze kamer was op de eerste verdieping.

De ventilatie in de kamer EN douche is echt onvoldoende, eigenlijk heel bedompt en warm ! Je krijgt een droge keel en hoofdpijn. In de kamer kan 1 HEEL klein klepraampje open. Overdag kun je de deur nog openzetten wanneer je aanwezig bent. 's Nachts is dit niet aan te raden, want men kan zo binnen stappen.

Wanneer meerdere gasten in het gebouw aan het douchen zijn, krijgt men wisselende temperaturen, van warm naar koud, van lauw naar heet.

Kamers zijn in een bijgebouw, voor ons geen probleem. De hele locatie ligt naast een natuurgebied, daar kun je een mooie wandeling maken, route van 4 km. Er zitten reeën, ooievaars, kikkers, etc.

Verder is het ontbijt goed en uitgebreid. Het diner hebben we in de achterste zaal gehad, daar zijn wel wat aircoproblemen. Op sommige plaatsen is het ronduit te koud en bij geen airco wordt het overal weer te warm !

Kortom: onze ervaring is goed, maar zeker niet uitstekend !

Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel

Hans Schoones, 11-5-2017

Een zeer goed prima uitgebreid ontbijt. Schone en frisse kamer en badkamer. Nadeel: de slaapaccomodatie was in een apart gebouw en ik had de pech de kamer te hebben die het meest ver gelegen was. Kan gebeuren. Personeel receptie vriendelijk en ook de bediening. Eigenlijk niks op aan te merken.
Gereisd zakelijk in april 2017

Heerlijk ontspannend

Renske545, 16-4-2017

Erg vriendelijk personeel, zowel bij de receptie, bij het ontbijt en diner, maar ook prettig kamerpersoneel die meedenkt wanneer je een vraag hebt. Kreeg de rustige kamer waar ik om had gevraagd. Het was een ruime kamer met een mooi uitzicht en leuk balkon. Genoten van het zeer uitgebreide ontbijt, waar je zelf verse sap kunt maken, pannenkoekjes kunt bakken of je eigen eitje. Even naar Groningen? Laat dan je auto staan en loop naar de bushalte die maar op 400 meter afstand ligt. Binnen 26 minuten sta je in het centrum. Print een stadswandeling uit en geniet van je weekend je Groningen.
Gereisd met partner in april 2017

Vriendelijk hotel

Ger, 18-3-2017

Dit van der Valk hotel is uitstekend. .

De ontvangst aan de receptie was erg vriendelijk en spontaan. Vn de receptionist kregen we hand ter verwelkoming en een informatiepakket over de stad Groningen. De binnenstad ligt slechts 4 kilometer van het hotel.

De kamers zijn gehuisvest in een apart gebouw . De comfort kamer was uitstekend en een keurige badkamer met afzonderlijke douche em ligbad, Er was een keurig zitje en een heerlijk bed met keuze uit twee soorten hoofdkussen Er hangt zelfs een paraplu !

Het ontbijt was zoals dat bij van der Valk gebruikelijk is weer uitstekend.

Gereisd met partner in maart 2017

Werkelijk Top

Kees, 28-2-2017

Bij onze ontvangst kregen wij een warm welkom en kregen wij zelfs een hand mijn vrouw en ikzelf.

Het was wederom zeer goed verzorgt en een uiterste goede en vriendelijk bediening Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel bij het ontbijt. Bij het ontbijt was het erg druk en bij er stond een rij van ongeveer 5 of 6 mensen in de wachtrij. Geen probleem, komt u maar aan de bar en wij helpen u verder. Het ontbijt zelf was Top en lekker vers. Denk alleen aan het ontbijtspek!! Iets minder vet bakken!! Het aantal van der Valk restaurants en hotels heb ik diverse bezocht maar vriendelijkheid en service gerichtheid is dit voor mij nummer 1. Alles was goed, ook het diner .Alleen als ik heel eerlijk moet zijn: besteed wat aandacht aan de vissoep want dat was soort crème met stukjes witvis/ kabeljauw en schilfers zalm. Het gaat mij puur om het de soep zelf en niet de inhoud van de soep. De kamer was zeer goed schoon gemaakt door Miranda (kaartje stond op de kamer) en een heerlijk goed bed. Voor mij en mijn vrouw was het perfect. We komen zeker terug want dat is voor ons vanzelfsprekend.

Toptop

Gereisd met partner in februari 2017

Top hotel, eten iets minder.

Brian, 17-2-2017

Super kamer goed bed schoon luxe uitstraling en alles voor elkaar!

Eten wat minder. €0.75 voor mayonaise vragen vind ik apart! Als je via veiling extra drie gangemenu bij besteld! Dan kan je keizen tussen scholletje of schnitzel... dat vind ik niet van der valk waardig kwa keuze en vooral die mayonaise extra berekenen!! Beetje Apart. Maar nogmaals kamer super!

Gereisd met partner in februari 2017

Verrassend lekker, heel relaxed

Vanessa, 5-2-2017

Mijn appelmoes met rode kers gevoel is totaal weggenomen. Van der Valk is met haar tijd meegegaan. Fijne kamer, lekker schoon, heerlijke bedden, fijne kussens, modern opgeknapt. Ik voelde me er wel thuis.

Honden zijn toegestaan, maar wel even vooraf melden omdat er kamers zijn waar honden zijn toegestaan en waar niet. Kost een tientje. Zelf even een mandje e.d. meenemen. Dat staat er niet.

Ontbijtbuffet was heerlijk. Ik heb niets gemist, voor mij was alles aanwezig!

Gereisd alleenreizend in februari 2017

Heerlijk

Meriam, 5-12-2016

Het was een super kamer met tv, open haardje, bad en ontbijt hadden we op onze kamer.

Het enige wat ik niet leuk vond, was dat ons hondje niet even in de ontbijzaal mocht. Men mag wel een hondje meenemen, maar ze mogen ook niet in de bar. Maar wel voor een hond betalen, dat vind ik vreemd. Wij zijn vaker in hotels geweest met hond, maar daar mocht hij wel mee in de bar, ontbijzaal zelfs wel in buitenland. Ok een restaurant mag niet, dat is normaal. Het is dan beter om hekemaal geen honden toe te laten.

Gereisd met partner in december 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek in Westerbroek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek scoort een 8.28 uit 10 op basis van 103 reviews.