Beoordelingen Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek****

Van der Valk Groningen-Westerbroek****
51 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek****
Rijksweg West 11, 9608 PA, Westerbroek

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek**** in Westerbroek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek scoort een 8,2 uit 10, op basis van 51 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek**** in Westerbroek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 41 vakantiefoto's van Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Groningen. Vergelijk Hotel Van der Valk Groningen-Westerbroek**** met andere accommodaties in Westerbroek.
Even geduld a.u.b.

7,9
8,4
7,6
7,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juli 2014
"Van der valk waardig."vertalen
fikkie
7,0

21-07-2014 We hadden een standaard kamer. Deze liggen niet aan het hotel vast. Er is geen arco aanwezig, maar ondanks het zeer warme weer was het redelijk koel bij binnenkomst.
's Avonds toch het raam open gehad vanwege de warme kamer. Buiten was het heerlijk stil, maar die stilte werd zwaar overtroffen door luidruchtige overburen. Ze waren op hun kamer aan het kaarten met redelijk wat alcohol. Omdat het warm was hadden ze hun "terras" deur open gezet en een schoen tussen de deur gedaan. Het geluid kwam luid de gang op. Om 00.45 toch maar eens gevraagd of ze nu dan toch maar eens eindelijk stil wilde zijn.
Ook vielen de deuren zeer hard dicht andere gasten zodat je al om 07.30 uur rechtop in bed zat van een grote klap die je hoorde.
Badkamer was schoon, afvalemmer was niet geleegd. Kon precies zien wat de vorige gasten hadden gedronken.
Bedden waren ook goed.

"Twitter beoordelingen"
20-08-2013 @SonjaBodbijl Weer naar dat heerlijk #hotel van #vdValk in Westerbroek. Was paar weken geleden zo leuk! Zo vriendelijk personeel. Dus weer terug --- Bron: https://twitter.com/SonjaBodbijl/status/369909734528520193
met partner, Mrt. 2014
"Genoten!!"vertalen
Fam de Vries
8,0

18-03-2014 Fijn hotel. We hadden een standaardkamer buiten het hotel. Heerlijke kamer met bad en aparte douche. Het ontbijt was goed. We komen zeker nog een keertje terug.

met partner, Jan. 2014
"Fijn hotel (met oordopjes)"vertalen
BBouwman
6,0

27-01-2014 Wij zijn dit weekend een nachtje naar dit hotel geweest.
De entree is mooi, het restaurant ook erg sfeervol en de medewerkers uiterst vriendelijk....een goede binnenkomer!
Toen mochten wij naar onze kamer (in het bijgebouw), dat was even slikken.
Het gebouw oogt aan de buitenkant op een gedateerd instellingsgebouw.
De kamer veraste ons.
Netjes schoon, mooie badkamer, goede bedden, prima voor 1 of 2 nachten.
In de late avond, nacht en vroege ochtend werden wij echter overdonderd door de vele geluiden die alle buren maakte, van luid gepraat tot zaken die je echt niet wil horen.
Daarom helaas maar 4 uur kunnen slapen.
Dus bij deze zeg ik, prima hotel voor een weekend Groningen mits oordopjes voorradig en je het geluk hebt rustige gasten te hebben.
Volgende keer gaan we in het moderne comfortgebouw, hopelijk zijn daar de muren een stuk dikker.
Het ontbijt was heerlijk en erg sfeervol in het mooie restaurant.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Van der Valk Groningen-West...

met partner, Jan. 2014
"Gewoon heerlijk"vertalen
Nanno S. van der Wi...
10,0

14-01-2014 Rustig gelegen. Standaardkamers erg smal. Kozen daarom voor comfortkamer. Gezellige kamer, ietwat gedateerd. Mooie tuindeuren naar terras met uitzicht over de weilanden. Kamer heeft koffie- en theezetmogelijkheid. Badkamer met toilet, douchecabine en ligbad. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerk(st)ers. Eten goed. Ontbijt prima.

met jonge kinderen, Jan. 2014
"Ideaal hotel voor weekend Groningen!"vertalen
ditty
8,0

13-01-2014 Uitermate vriendelijk personeel.
Kamers, ruim, beetje gedateerd, wel schoon,
bad met aparte douche
Perfekt ontbijt, verse geperste sinasappels en onze zoon was gek op de zelf te maken pannenkoeken..
Diner, misschien door de keuze van het goedkope 3 gangen menu, wat minder, vlees veel te zout.
Kleine kinderruimte in het restaurant met oa tv
Lokatie prima voor een weekend Groningen, je zit zo in Stad!

"Goed hotel"vertalen
leo
8,0

16-01-2014 Goed hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel ligt buiten de stad en je kijkt zo de polder in wat wij als heel prettig hebben ervaren.Er is een prima restaurant waar men goed kan eten en ook genoeg krijgt. Wij hebben hier 1 nacht geslapen en naar onze mening was alles in orde, de kamers waren schoon. Het ontbijt was heel goed en voldoende. Wij gaan hier zeker nog eens naar terug.

"Zeer de moeite waard."vertalen
Wilma Turfboer
9,0

23-12-2013 Het hotel ligt er mooi en rustig. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

met partner, Dec. 2013
"Vriendelijk personeel, kamers erg verouderd"vertalen
Wilma
6,0

09-04-2014 Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een kamer in het bijgebouw. De kamer was erg verouderd, daar is meer van te maken.

met partner, 2013
"Ontdek Groningen en Drenthe"vertalen
soccerfree
7,0

13-12-2013 Leuk hotel om vanuit hier Groningen en Drenthe te ontdekken. Auto of fiets wel noodzakelijk.

Hoofd receptie Hotel van der Valk Groningen-Westerbroek, 13-12-2013
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het fijn te vernemen dat u een goed verblijf in ons hotel heeft gehad. Daarom hopen wij u de toekomst nog eens als tevreden gast te mogen ontmoeten.

met partner, 2013
"Goed Hotel"vertalen
Mirjam
8,0

17-09-2013 Kamers waren schoon. Lekkere bedden. Mooie badkamers. Heerlijk diner op in het restaurant en ook goed ontbijt gehad. Gelukkig was het mooi weer want je moet van je kamer naar de receptie en het Restaurant wel buiten langs. De foto's op de website zijn de luxere kamers deze waren helaas allemaal al bezet. We hadden onze telefoon lader achter gelaten en deze hebben ze netjes opgestuurd nadat we een email hadden geschreven. Dat vond ik goede service

Hoofd receptie Hotel van der Valk Groningen-Westerbroek, 08-10-2013
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw positieve reactie, wij zijn verheugt om te lezen dat u een fijn verblijf in ons hotel heeft gehad. Indien wij iets in de toekomst voor u kunnen betekenen, vernemen wij dat graag.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?