Camping Wedderbergen ****

Wedderbergen
8,8

34 tips over Wedderbergen

janyvonne_kiers, 15-8-2015
Ik zou boeken voor bouwvak en eventueel 1 week erna. Wij zaten in de week van 10 aug en dat kon nog wat betreft animatie. Vrijdag 14 aug gingen er heel veel gezinnen weg. Vraag mij af of aankomende week nog wat mensen in de chalets zitten. Wordt denk ik vrij rustig.
janyvonne_kiers, 15-8-2015

Spar in Blijham en Jumbo in Vlagtwedde. Kampwinkel alleen geschikt voor heerlijke verse broodjes. De rest zou ik bij grote supermarkt halen

Leuke en goede restaurants niet echt in de buurt en ook geen bakker gevonden.

janyvonne_kiers, 15-8-2015

Pieterburen en Eemshaven, leuk om even te zien. Pieterburen erg klein. Ongeveer 1 uur rijden vanaf camping.

Nog vele andere bezienswaardigheden in de buurt, ook zeker in Drenthe!

janyvonne_kiers, 15-8-2015
    Werf Meyer in Papenburg. Alleen kaartjes te koop op een boot voor het Rathaus in Papenburg. Dan ga je met een bus vanuit Papenburg naar de werf. Rondleiding duurt 2 uur. Terug met bus naar Papenburg. Auto parkeren op groot veld bij Rode Kruis. Super mooi om museum en cruiseschip etc te zien. Zit lift in. 1 klein stukje trap en geen lift. Echt de moeite waard. Half uur rijden vanaf camping. Veel gezellige restaurants en terrasjes. Heerlijk schnitzels eten.
    anneke beswerda, 19-5-2015
    Bourtange een prachtig dorp,Winschoten om te winkelen en stad Groningen
    ina van dam, 30-4-2015

mooie ruime plekken om je caravan /tent /camper neer te zetten maar ook hele mooie chalets te huur

er zijn ook trekkers hutten

Fam Robben., 18-2-2015
    Wil je een dagje in de vakantie lekker vissen vanuit een roofvisboot !! Neem dan eens contact op met visgidsgroningen.nl Deze is bekend met de vele waters hier in het noorden. De visgids is een leuk persoon, met veel kennis over het roofvissen die je veel tips gaat geven. Maar pas op je raakt er aan verslaafd als je eenmaal mee bent geweest. Ik kan dat weten !!
    angel, 23-9-2014
    Zeehonden crèche is klein maar indrukwekkend wij waren er met onze zoon van 8.
    Familie de Boer, 14-9-2014
    fietsknooppunten leiden langs de mooiste plekken.
    Henk de Boer, 9-9-2014
    fietsen naar Boertange en via Sellingen naar Kop Stukken en Vlagtwedde terug naar de Wedderbergen. Fietsknooppunten routes.