Vakantiepark Villapark Weddermeer ***

149 reviews over Vakantiepark Villapark Weddermeer in het Nederlands

fantastisch park.

elly schoonmade, 8-10-2017
  • Onderkomen10

voor vissers (hengelsport) is het fantastisch, visplek aan je tuin.

ik kan niets bedenken, wat minder goed was

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Mooi goed onderhouden park in mooie omgeving !

H. de Roode, 2-10-2017
  • Onderkomen8

Het huisje, de uitstraling van het park, vriendelijkheid van personeel waren top ! De kwaliteit van het in het restaurant gebodene kan verbeterd worden. B.v. het vlees was beslist 100 jaar oud. Maar dat ligt aan het management , die letten daar kennelijk niet op. Het vriendelijk personeel leverde een goede prestatie ! Voorts heb je vanuit een prachtige en goed onderhouden tuin een fraai uitzicht op de goed onderhouden waterpartijen. Genoten van een Aalscholver ! en veel meer vogels.
Gereisd met partner in september 2017

Ruim en rustig vakantiepark

Jansen, 28-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Mooi vakantiepark midden in de natuur gelegen.

Ons huisje was prettig ingericht.

Groenonderhoud van park uitstekend.

Allemaal vrijstaande huisjes.

Prima voor vissen, uitstapjes en als je rust zoekt.

Zwembad eenvoudig maar schoon.

Enige nadeel is dat er geen minisupermarkt is (alleen wat houdbare spulletjes bij de receptie). Dichtstbijzijnde supermarkten op 4-5km.

Tip: aan het eind van de heenweg al de boodschappen doen.

Tip: Boutange, watersport Oltambtmeer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Gezellig weekend

Liane, 22-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Mooi park, huisjes lekker aan het water. De bedden waren erg slecht! Tevens kan de schoonmaak een stuk beter. Interieur best ouderwets.

Verder prima, keuken van alles voorzien. Leuk voor weekendje

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastisch en we komen zeker terug

Frits Gerrits, 14-8-2017
  • Onderkomen8

Wij zijn 1 week in een Villa geweest. Mooi gelegen aan het water. Mooie grasvelden en veel privacy in de tuin. Heerlijk kunnen vissen. De Villa was groot genoeg echter we hadden liever een slaapkamer beneden gehad. Er was beneden wel een slaapkamer maar met een stapelbed. Voor onze leeftijd, 65 jaar, was dit natuurlijk niet geschikt waardoor wij naar boven moesten. Verder was alles aanwezig. De keuken was wel wat gedateerd en de inbouwapparatuur mag wel vervangen worden maar belette ons niet om te koken. De schoonmaak kon wel iets beter maar het was verder wel schoon. Verder hebben wij gegeten in het restaurant. Ik moet een compliment geven voor de bediening. Deze was erg goed en vriendelijk. Kom je niet vaak meer tegen. Het eten was ook erg goed en niet duur. In het zwembad zijn wij niet geweest. Het winkeltje is wat aan de kleine kant maar bij de Jumbo in Vlagtwedde ben je zo. Al met al hebben wij een reuze fijne week gehad op een prachtig vakantie park. Wij komen zeer zeker terug. Wij voelden ons daar direct thuis.
Gereisd met partner in augustus 2017

40 jaar terug in de tijd !

Tegenvaller, 12-6-2017
  • Onderkomen3

Één van ons is slecht ter been, om deze reden een huisje op dit park geboekt met slaapkamer beneden, het mag echt geen slaapkamer genoemd worden, 2 bedjes van 70cm breed en geen kast, we hebben onze hele vakantie onze kleren uit de koffer kunnen halen, waar op de slaapkamer ook geen ruimte was.

Het interieur is zwaar verouderd, afgetrapt, een blind paard kon er geen schade maken.

Een tuinset die nog nooit een sopdoekje had gehad en een terras waar zelden geveegd was.

Onder onze bedden lag ook stof van een jaar !!!

Leuke huisjes om een groep jongelui van 20 jaar in te stoppen, die hadden we namelijk 4 dagen naast ons, we hebben ze de pret gegund, maar daar was dit huisje ook prima voor geschikt.

Een berging waar we niet inkonden, omdat we daar extra voor moesten betalen.

Bedden van 70cm breed ? Kom op ! , kan echt niet meer, en als je boxsprings wilde, moest je daar ook weer extra voor betalen !

Kortom, een ongezellig huisje, we zijn ook eerder naar huis gegaan, we verlangden echt naar huis.

Positief :

Het park is super mooi, huisjes hebben allemaal een eigen vissteiger.

Ons huisje lag langs de rand van het bos, super met onze hond, we liepen zo het bos in.

Mocht je naar dit park willen, kijk goed wat je boekt en bel desnoods met het park, vraag om een bungalow die een upgrade heeft gehad qua inrichting, want die zijn er wel degelijk......

Dit is het minste huisje wat we ooit hebben geboekt bij Hoogenboom.

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig park!

Cisca van Schaik, 2-6-2017
  • Onderkomen10

Wij hebben een heel mooi huisje(56) op een hele mooie plek. Huisje is super schoon. We genieten!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Waardeloos park

Jantina, 10-3-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen2

De huisjes zijn geen villa's maar eerder krotten.

Slechte bedden, oude keuken die overal stuk is.

De badkamer is er het ergste aan toe. Overal schimmel en vieze voegen . Hier wil je echt niet in douchen.

Het zwembad is echt aan onderhoud toe. Kapotte tegels, vies en beschimmelde voegen.

Het restaurant, nou ja als je dat zo noemen mag. Is verouderd, bijna niet open, en veel van de menukaart is gewoon niet te bestellen, omdat het niet aanwezig is.

Ik raad dit park aan niemand aan. Je kan je geld beter zo weggooien.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

geweldig

marjo, 13-10-2016
  • Onderkomen9

2 geweldige weken in september gehad , het huisje ( nr 22 ) was keurig en de locatie was super , vis water aan de voor kant en het grote meer met zand strand aan de achterkant. het zwem bad is eenvoudig maar onze klein kinderen vonden het geweldig meestal was het hele bad voor hun tweetjes.

ook het vissen was goed veel witvis gevangen en diverse karpers , maar om de grote karpers te vangen moet je van goede huise komen ,met een hengel piepertje en boilie lukt het niet.

wij en onze klein kinderen verheugen zich nu alweer op volgend jaar.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

weer fantastisch

hans en ellie schouten uit leiden, 16-9-2016
  • Onderkomen10

het is hier een paradijs van rust en vrijheid

we komen hier nu 15 jaar en het verveeld nog steeds niet

we hebben van het voorjaar vorst en sneeuw gehad en nu in september 5 dagen 30 graden het blijft fantastisch.

we zijn hier twee weken in het voorjaar en drie weken in september

deze week met 30 graden toch nog met alleen overdag een paar uur vissen al weer 20 karpers gescoord waarvan 10 grote vissen en dat zonder te voeren.

6kg boilies in de drie weken en 2 kg aasboilies waarvan overblijft op vier hengels de karpervissers onder ons weten dat dat niets is.

heerlijk vissen vanuit je huis op je eigen steiger

dit jaar dezelfde zware schub karper gevangen als vorig jaar,

ruim 24 pond de foto's op de hoogenboom site zijn het bewijs

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villapark Weddermeer bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villapark Weddermeer in Wedde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villapark Weddermeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villapark Weddermeer scoort een 6.88 uit 10 op basis van 154 reviews.