Camping Klein Finland

8,6

26 reviews over Camping Klein Finland in het Nederlands

Gezellig, rustig,verzorgd, netjes

Familie Houkes, 6-8-2017

Gelegen aan een enigzins drukke N-weg dus er is wel vaak verkeersgeluid te horen, maar naarmate het wat later op de avond wordt wordt het ook rustiger qua verkeer en wij vonden het niet storend. De camping is schoon, erg goed verzorgd, ruime plaatsen met stroom en water. De douches en toiletten zijn goed verzorgd en netjes. Alleen de automatisch afslaande douches vonden we storend. Er is gelegenheid om te wassen, er zijn wat speelvoorzieningen voor kinderen en in de omgeving is genoeg te doen. Het restaurant is top en zeker niet te duur. En last but not least een zeer vriendelijke eigenaar/beheerder die service erg hoog in het vaandel heeft staan. Een aanrader als je op zoek bent naar een rustige camping zonder poespas maar met noodzakelijke voorzieningen.
Gereisd met partner in juli 2017

Schitterende camping in onontdekt stukje Nederland

R. van Leeuwen, 25-7-2017

Als liefhebbers van ruimte, weids en rust moet ik eigenlijk niet te enthousiast reageren, want dan wordt het hier straks alleen maar drukker😊

Maar eerlijk is eerlijk, wat een fantastische plek. Een schoon en keurig net vakantiepark.

Lekker de hengel uitgooien op het dijkje van het park, een overheerlijk patatje halen met de kinderen, gezellig wandelen, de omgeving verkennen op de fiets. Het is alweer 2 jaar geleden dat we hier voor het eerste keer kwamen en je ziet het park gewoon groeien.

Onze 2 oudste konden gratis gebruikmaken van de aanwezige skelters, balletje trappen, volleyballen, tafeltennissen of één van de spelletjes in de kantine doen. De jongste had nu nog genoeg aan water en de zandbak bij ons op het veld. Een zwembadje vullen was dan ook geen enkel probleem voor de altijd vriendelijke beheerders.

Ook deze keer zijn we weer zeer gastvrij ontvangen en geen vraag was te veel. Wij slaan daarom dit keer niet weer een jaar over en komen we wat langer, dus tot volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Leuke gezellige camping

suzz, 29-7-2015

We hebben gekampeerd op de camping het was helaas nog niet zo druk.. maar die rust was ook wel is leuk.

De eigenaren zijn super aardig en er is een gezellige sfeer op de camping.

het enige min puntje was het de slootjes.. wel mooi maar onze jongste dochter kwam er steeds te dicht bij.. verder kunnen ze heerlijk spelen en ook nog eens skelter rijden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

gezellige leuke camping

Sander, 13-6-2015

Camping klein Finland is een gezellige en een goed te betalen camping. De eigenaars van de camping zijn vriendelijk en gastvrij. Er zijn mooie ruime plaatsen met tv water en natuurlijk stroom.

Ik zou hier zeker een keer weer gaan staan.

Een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Prachtige camping in het hoge noorden.

HM, 8-8-2014

We zijn als echte Groningers!! verrast dat de natuur daar zo geweldig is .wat een mooie omgeving. En het weer hadden we ook nog mee We hadden voor een week geboekt, Maar al snel een tweede week er aan vast geplakt De camping plaatsen zijn zeer ruim opgezet met alles er bij. De beheerders doen daar alles aan. Om het naar je zin te maken Wij komen zeker weer.......
Gereisd met partner in januari 2014

plek met potentie, maar voor nu net niet

Erik, 4-8-2014

We hadden ons erg verheugd op het zwemmen en varen in het meer. Dit bleek echter bijna onmogelijk. Het is een natuurgebied en je kan moeilijk het water in. Volgend jaar wordt het recreatiegebied en zal dit beter worden.

De douche en wc zitten bij elkaar in 1 ruimte die je op slot kan doen. Hierdoor moet je lang wachten voor het toilet s morgens. Verder was er een grote kantine en een trampoline wat de kinderen leuk vonden.

Conclusie een camping met mogelijkheden voor de toekomst. Het was duidelijk dat de camping nog in opbouwende fase zit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

aan te bevelen

D Wolsink, 3-8-2014

Net terug van een weekje "Klein Finland" camping - prima bevallen!

De camping is lekker ruim opgezet - nog vrij nieuw zo te zien - bij wind is de begroeiing nog niet fors genoeg voor voldoende bescherming.

Het beheerderspaar ,Peter en Corina, is erg vriendelijk en helpen je waar mogelijk.

We komen nog eens terug!

Tja .... Wat zal ik er van zeggen

jennie, 1-8-2014

We hadden een week klein finland via vakantie veilingen gewonnen. Bij aankomst vondt ik het terrein leuk aan doen ( wel erg leeg en dat in het hoogseizoen ). De receptie en kantine zien er ook heel leuk uit. De camping is nog vrij nieuw hoorde wij van de beheerders , dus dat zal misschien de reden zijn waarom van de 85 plaatsen er maar 8 a 9 bezet waren.er is dus ook nog niets te beleven op de camping! Heel weinig speel toestellen voor de kids. In het meer watbij de camping ligt zou je moeten kunnen zwemmen , maar dat is levens gevaarlijk !!! Je zakt tot je knieen in de blubber weg. De beheerders zijn erg vriendelijk , en behulpzaam. Ik denk als het goed aan gepakt wordt. Dat het een leuke camping kan worden, maar. Nu vonden wij het veel te saai ook de omgeving heeft niet veel te bieden dus zijn wij na 4 dagen naar huis gegaan. Maar ik hou de camping in de gaten misschien gaat het nog wat worden in de toekomst!

fantastische camping

nicole bolders, 29-7-2014

Deze camping ziet er mooi en goed verzorgd uit. Het sanitair is netjes. Je hebt geen muntjes nodig voor het douchen. De staanplaatsen zijn goed. Geen kuilen in de grond en een mooi verzorgde grasbodem. De watervoorziening bij de staanplaatsen zijn zo goed als nieuw. De paden naar de camping/kantine/sanitair zijn geasfalteerd. En ook dat ziet er netjes uit.

Er zijn voor de kinderen een aantal speeltoestellen en 2 skelters. Ook zijn er hokken aanwezig met enkele kippen, vogeltjes en een konijn. Je wordt hier vriendelijk ontvangen en je voelt je er erg welkom. Tijdens het kijken van het WK voetballen in de kantine kregen we er lekkere snacks bij zoals een bitterballetje! Er is een grote kantine aanwezig met oa een terrasje en de mogelijkheid om een eenvoudige maaltijd te nuttigen. Het eten is er goed. Er is de mogelijkheid om warme broodjes te bestellen voor in de ochtend. Lekker!! Op de camping is een vijver aanwezig. Hierin heeft onze hond veel tijd door gebracht door lekker te zwemmen.

Gereisd met partner in juli 2014

Leuke camping met potentie.

Dennis Rensen, 25-7-2014

We (2 volwassenen, 1 kind) hebben er een weekje gekampeerd.

Goede ontvangst, behulpzame en vriendelijke mensen. Ruime kampeerplaatsen met stroom, water en zelfs een tv-aansluiting. Aan de kleintjes is ook gedacht. Er zijn voldoende speelmogelijkheden rondom het terras aanwezig zodat kinderen zich daar kunnen vermaken.

Een heerlijke plek om uit te rusten, een gevoel van ruimte te krijgen en/of als standplaats te dienen voor de verkenning van de provincie Groningen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Klein Finland in Wagenborgen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Klein Finland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Klein Finland scoort een 8.64 uit 10 op basis van 27 reviews.