Bed and Breakfast D'Olle Pastorie

9,4

23 reviews over Bed and Breakfast D'Olle Pastorie in het Nederlands

Genoten!

Bram Janmaat, 25-9-2017

Het was een heerlijk, schoon, ruim en mooi huis. Ik was hierheen met 9 vrienden. Wij zijn hier een weekend verbleven en hebben op zaterdag gezeild op het Lauwersmeer. Het verblijf was erg prettig! Het ontbijtje was goed en de eigenaar had boterhamzakjes neergezet waardoor we een lunchpakketje hadden. Het enige minpuntje was dat wij dachten dat de sauna bij het verblijf zat inbegrepen en toen wij vroegen of wij hier gebruik van mochten maken werd niet aan ons gecommuniceerd dat dit tegen betaling was.... dit was een klein smetje op een heerlijk verblijf!
Gereisd met vrienden in september 2017

fantastisch!

caroline, 3-9-2017

De Pastorie ligt mooi rustig in het dorpje.Vanuit hier prachtig fietsen, deze zijn gratis te leen.Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Je mag zelfs een lunchpakket smeren! Kamer is van alle gemakken voor zien. We hebben erg genoten!
Gereisd met partner in september 2017

Voortreffelijk!

Diana, 19-8-2016

Zeer vriendelijk ontvangst door de gastvrouw met een heerlijk kopje koffie, zelfs onze hond voelde zich zeer welkom.

Het ontbijt overtreft alles, zeer uitgebreid en met heerlijke streekproducten.

Gezellige gezamenlijke huiskamer waar je nog een heerlijke drankje kunt doen aan het einde van de dag.

Kamers zijn netjes verzorgd en heerlijke bedjes.

De douche en toilet op de kamer is ook niets op aan te merken.

De privé sauna is een luxe aanvulling.

Niets is te veel gevraagd, top service.

Wij hebben geen verbeterpunten kunnen ontdekken, alles was op en top verzorgd.

Complimenten aan de gastheer en vrouw.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Beetje jammer

Arjan en Tineke, 13-8-2016

Voor de tweede keer gelogeerd in deze aanvankelijk ervaren top BenB, echter deze keer niet als zodanig ervaren.

De benadering van de gastvrouw was teleurstellend, overigens was de gastvrouw niet de eigenaresse zelf, zij was met vakantie.

Jammer dat de eerder zo gastvrije benadering achterwege bleef, dit betrof voornamelijk de ontbijttijd, eerder dan half 8 kon niet gegeten worden dat via mailwisseling kortgesloten zou zijn?? Was niet zo.

En een biertje kon niet aangevuld worden in de koelkast, meegedeeld op onvriendelijke en beschuldigende wijze.

We hebben ons even hieraan gestoord, nam niet weg dat we heerlijke dagen hebben genoten, de omgeving is prachtig!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Thuiskomen in andermans huis

Anique & Thomas, 19-6-2016

Eigenlijk alleen maar positieviteit over d'Olle Pastorie!

Een aantal punten op een rijtje:

1. Super gastvrij, flexibel en behulpzaam.

2. Mooie goed onderhouden b&b, super schoon en netjes!

3. Super goede wifi (op de iPad series van Netflix streamen zonder bufferen).

4. Geweldig vers, uitgebreid ontbijd met allerlei streekproducten, ruime keuze aan vers fruit, verschillend broodproducten, verschillende yogurts, verschillende kazen en broodbeleg. Marten's gebakken en gekookte eieren zijn perfect!

5. Prachtige rustige locatie en toch een goede uitvalsbasis voor tripjes naar Schiermonnikoog, Groningen, Dokkum etc.

6. Gratis gebruik van goede fietsen.

Al met al een geweldig weekend gehad die ik iedereen aan zou raden! Irene en Marten zijn toplui die duidelijk plezier beleven in het ontvangen, verzorgen en helpen van mensen.

Gereisd met partner in juni 2016

Groningse gastvrijheid!

0108mk, 8-9-2015

Wij hebben een perfect verblijf gehad bij d'Oll Pastorie. Helaas waren de eigenaren niet aanwezig, zij genoten van een welverdiende vakantie in Schotland, maar we zijn minstens zo gastvrij ontvangen door hun vervangers. Wij hadden het sauna gedeelte geheel tot onze beschikking. Wat een luxe: veel ruimte, gratis gebruik van de infrarood cabine, handdoeken, badjassen en een mega uitgebreid ontbijt. Behalve dat, is het ook uniek dat zo'n beetje alles inclusief is. Drank, lunchpakket, koffie/thee faciliteit op de kamer. Ik zeg: boeken en deze weelde ervaren.

We komen nog een keer terug. Voor nu, een mooie herinnering!

Gereisd met partner in augustus 2015

In 1 woord: Fantastisch!

Peter & Sandra, 28-4-2015

Alle beoordelingen die hier zijn genoemd kloppen.

Een fantastisch ingerichte locatie en van alle gemakken voorzien.

Je voelt je direct thuis en een gastechtpaar die je het gevoel geeft thuis te zijn.

In ons geval was het ook erg fijn om onze hond mee te nemen.

Dat vind je niet overal!

Marten en Irene leggen je alles uit; van wat er in de omgeving te zien is tot het laten zien wat deze B & B allemaal te bieden heeft.

Een heerlijk ontbijt mogen nuttigen en zelfs een lunchpakketje mee mogen nemen voor onderweg.

De slaapkamers zijn werkelijk perfect te noemen.

Ook het sanitair is schoon en ruim.

Tot slot de Sauna.

Ook hier ontbreekt het aan niets.

We hebben de sauna een dagdeel kunnen gebruiken en het voldeed aan onze verwachtingen. Super.

Heel schoon en ruim opgezet.

Ik kan er nog wel een heel verhaal van maken, maar dit is niet nodig.

Voor een ieder die rust zoekt en in een ontspannen sfeer wil recreëren, moet hier absoluut eens heen gaan.

Je staat versteld!!

Gereisd met partner in april 2015

Voelt als thuiskomen

Erwin_Laura, 16-3-2015

We zijn er inmiddels zeven keer geweest en het voelt elke keer als thuiskomen. Marten en Irene zijn ontzettend gastvrij en weten precies de juiste balans te vinden tussen het tonen van belangstelling en het respecteren van privacy. De lieve en gulle mensen, de schone en complete kamers, een royale gedeelde huiskamer, een zeer uitgebreid ontbijt, de optionele sauna aan huis, en de korte afstand tot het Lauwersmeer en het veer naar Schiermonnikoog maken het tot een absolute aanrader!
Gereisd met partner in maart 2015

Unieke gastvrijheidservaring bij Irene & Marten

Diana van der Es, 17-6-2014

d'Olle Pastorie is een prachtige uitvalsbasis om bijvoorbeeld te gaan wadlopen vanaf Lauwersoog. Het pand is prachtig onderhouden en met zorg en liefde ingericht. Marten en Irene zorgen direct voor een thuiskomgevoel en het ontbreekt je als gast werkelijk aan niets. Over ieder detail is nagedacht en het vertrouwen in de gast is ongekend. Onze kamer was gezellig, een goed Auping bed, een badkamer met alles erop en eraan, zelfs heerlijke badjassen hingen klaar. Ook een föhn ontbrak niet. Op de overloop informatie over de omgeving en zelfs een rode kruis verbandkist die direct van pas kwam want we hadden een pleister nodig! Door het hele pand mooie moderne schilderijen van José. Fijn om te bewonderen en ook te koop. Het ontbijt was zeer verzorgd en uitgebreid. Alle soorten koffie, thee, verse jus, eieren, lokale specialiteiten, te veel om op te noemen. We konden zelfs lunchpakketjes klaarmaken;ongekend. Bij het afscheid kregen we nog drinken mee voor onderweg. Kortom: een unieke ervaring.
Gereisd met vrienden in juni 2014

Een échte B&B: direct een huiskamer-gevoel

Frits , 15-6-2014

Wat een geweldig gastvrij adres. We zijn enorm verwend door Irene en Marten. De service is buitengewoon goed. Mooie kamer met goede bedden en sanitair en een prima WiFi-verbinding. Heerlijk uitgebreid ontbijt en je mocht ook nog een lunchpakket maken. Ook een krant ontbrak niet. Drankjes en heerlijke espresso kon je zomaar pakken en lekker opdrinken in de tuin, wat wil een mens nog meer. Lekker gefietst in een mooie omgeving en nog een dagje naar Schiermonnikoog geweest. We komen zeker terug!
Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast D'Olle Pastorie in Vierhuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast D'Olle Pastorie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast D'Olle Pastorie scoort een 9.37 uit 10 op basis van 23 reviews.