Camping Lentemaheerd

9,2

20 reviews over Camping Lentemaheerd in het Nederlands

Rust en ruimte!

Roel Prins., 25-4-2017

Fijne camping met ruime kampeerplekken. Nette,goede sanitaire voorzienigen, iets aan de krappe kant gezien de hoeveelheid kampeerplekken. Wij waren hier in de week van de Quilt/Parchworktentoonstelling in de diverse omliggende verrassende dorpjes. Alles op de fiets gedaan, prachtige,landelijke omgeving. Verder ligt de camping in een mooi ruim gebied in het noordelijkste stukje Groningen met veel natuur en dicht bij de Wadden.
Gereisd met partner in juni 2016

Fantastische camping royale plaatsen goede sfeer

Hans, 13-7-2016

Een heel mooie camping met echt heel royale plaatsen, goede en gezellige sfeer, keurig sanitair en echt niet duur. Bij aankomst krijg je een rugtas met allerlei informatie over de omgeving, fietskaarten en prachtige eigen brochure over het ontstaan van de camping. Gelukkig geen auto's op het kampeerterrein.
Gereisd met partner in juni 2016

Mooie camping in een wat saaie omgeving

Elli Stoter, 22-5-2016

Vriendelijke gastvrouw-en heer,

De omgeving viel tegen, mede doordat het bijna altijd waait, waardoor je zonder elektrische fiets niet zover komt. En er waren weinig medekampeerders, minder gezellig dus. 1 stel bleef ook vanwege de omgeving niet al te lang. Wij kwamen er voor een bezoek aan Borkum, daarvoor een prima uitvalsbasis.

Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Lentemaheerd bij:

Prettig verblijf op deze camping!

Henk & Mathilde uit Aalten, 13-4-2016

Vriendelijk ontvangst en uitleg over alles wat van toepassing is op deze mooie camping.
    Gereisd met partner in april 2016

Boertel is fantastisch

Ids, 15-2-2016

Het boertel is helemaal geweldig. Mooie kamer die super schoon was. De beheerders zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam. Een beter ontbijt hebben wij nooit gehad. Heerlijke aardbeien en zelfgemaakte broodjes die nog warm waren.

Bij het vertrek kregen we zelfs nog een bosje tulpen. (Valentijnsdag)

Hier komen we zeker weer terug.

Gereisd met partner in februari 2016

Supercamping!

Ella, 3-8-2015

Sfeervol, rustig en gemoedelijk. Brandschoon.

Motoren konden in de schuur gestald worden. Evenals de E-bikes.

Campingeigenaren namen altijd de tijd voor een praatje, behulpzaam bij problemen. Uiterst vriendelijk. Hier gaan we zeker weer eens naar toe.

Gereisd met partner in juli 2015

Mooie camping ,attente leiding

arend kleijn, 7-7-2015

De eerste indruk is al goed .heel aardige familie , wij konden ook onze fietsen in de hele grote schuur stallen en daar konden wij onze e-Bikes opladen,brood bestelen met de tijd er bij om af te halenen zij waren nog warm ook.
    Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijke gastvrije camping

Jolanda de Boer, 6-9-2014

Zeer vriendelijke ontvangst. Prima uitvalsbasis voor Borkum. Bij het inchecken op de camping kregen wij een tas vol informatie over het gebied. Toen wij aangaven dat wij naar Borkum wilden, kregen wij direct een plattegrond van het eiland. Sanitair schoon, ruime plaatsen en je fiets kon je in de schuur zetten. Tussen de fruitbomen gestaan en een heerlijke rustige plaatst gezocht. Fantastisch
    Gereisd met partner in augustus 2014

hotel in een boerderij

fam_hollink, 23-8-2014

boertel Lentemaheerd heeft kamers alsof het een hotel is met prima sanitair, lekkere npbedden en prima ontbijt.
    Gereisd met partner in augustus 2014

Doen!

Rob koene, 20-8-2014

Meerdere malen geweest met onze 2 honden. Perfect, vriendelijk. Kijk ook eens naar kunstwerken!

Netjes en schoon.

Prima ontbijt.

Gereisd met partner in januari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Lentemaheerd bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lentemaheerd in Uithuizermeeden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lentemaheerd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lentemaheerd scoort een 9.16 uit 10 op basis van 20 reviews.