Camping De Papaver ****

Camping De Papaver
De Papaver
8,7

49 reviews over Camping De Papaver in het Nederlands

Schitterende camping...een absolute aanrader!

E. Bolk, 26-6-2017

Een prachtig gelegen camping, omringd door water en bossen en pittoreske dorpjes. Vele recreatiemogelijkheden, zwemmen, vissen, surfen, fietsknooppuntroutes, wandelroutes. De camping beschikt over alle nodige sanitaire voorzieningen die keurig onderhouden worden. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij waanden ons in een heus paradijs, geen plekken op rijtjes maar knusse veldjes tussen en onder de bomen, ook open veldjes en aan de waterkant is het goed toeven met caravan, camper en tent, kortom plezier voor jong en oud!
Gereisd met partner in juni 2017

Heel leuk pinksterweekend gehad!

Harmen, Eliana & kinderen, 19-6-2017

Dit was onze eerste vakantie bij De Papaver. We wilden onze nieuwe tent even testen en hoorden van kennissen over deze camping. Onze zoon van 9 heeft een geweldige tijd gehad. De gratis skelters hebben hem de hele dag bezig gehouden en het kanoën op het meer heeft veel indruk gemaakt. Wij hebben genoten van het kampvuur en de relaxte sfeer. Er was ook een yogales als activiteit, heel leuk om daar eens aan mee te doen. We kunnen ons goed voorstellen dat het in de zomer hier heel erg gezellig is! Misschien dat we deze zomer nog wel een weekje langskomen :)
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Unieke plek: een binnenste buitenland in groningen

Roel en Hermien, 18-6-2017

Dez camping voldoet voor ons aan alle kenmerken waar een natuurcamping aan moet voldoen. Naast fantastische ligging en rust, uitstekende sanitaire voorzieningen en ook nog ( hoewel nu niet open) restaurant , winkeltje etc.

Bijzondere ervaring in het Groningse!

Gereisd met partner in juni 2017

heerlijke camping

klaas, 6-6-2017

Mooie natuur, ruime plaatsen, net sanitair en een heerlijk zwemwater. Volgend jaar pinksteren weer.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Heerlijke camping!!

Ida, 1-6-2017

Genoten van heerlijke dagen op de camping. Het meertje is fantastisch; alle faciliteiten zijn aanwezig voor een lekkere vakantie! Zeker een aanrader, ik kijk nu alweer uit naar komende zomer!
Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijk vakantie gehad samen! Prachtige plek!

Rienk de Jonge, 1-6-2017

Perfecte plek om lekker te kamperen. Vorige jaar heerlijke week gehad ondanks 'Nederlands' weer. Het terrein is een goede combinatie van mooi onderhouden en vrije natuur. Ook lekker kunnen zwemmen in het meer. Wij hebben veel plezier gehad, net als alle kinderen die veelvuldig gebruikmaken van de soms wat 'lawaaiige' skelters.
Gereisd met partner in juli 2016

Supervakantie

Noordhollands gezin, 16-8-2016

Prachtig natuurkampeerterrein gedeelte. De theatergroep die er speelde toen wij er vertoefde was erg goed, leuk en gezellig. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie vuurplaats :-) Sprokkelhout all over the place, parttime piromanen; eat your heart out. Helderblauw en schoon zwemwater. Horeca prima. (tip1: in hoogseizoen ietsie langer open wellicht? tot 21.00 is wel erg 1986.. Tip2: slechtweervoorziening combineren in horecapaviljoen met stapel blije tijdschrijft inclusief nog blijere, quasi nonchalant neergelegde stapel bordspelletjes, dit verlaagt de drempel om er te gaan zitten) Leuke zon/schaduw plekken. Kindvriendelijk!! Bos, Groningse frisse lucht en dito sterrenhemel, 'tentensfeer-camping' , verse broodjes en 'Ibiza meets 70's Zweeds zwem strand'. Wat wil je nog meer?
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prachtige camping in een mooie omgeving.

M de Bree, 22-5-2016

Natuurkampeerterrein als onderdeel van een grotere camping aan een waterplas met zandstrandje. Zeer vriendelijke beheerders. Goede sanitaire voorzieningen. Gezellig restaurantje erbij waar je lekker kon eten.
Gereisd met partner in mei 2016

heerlijke camping

Diana Jongejan, 6-9-2015

Een fantastische camping! Veel te doen voor kinderen ( met zwemdiploma) zwemmen, kanoën, skelteren enz. Voor de volwassenen ook heerlijk. Perfecte ligging, wandelen, fietsen, zwemmen enz. Totale ontspanning voor het hele gezin. Jaap en Ria zijn samen met hun kinderen hele fijne gastheer en gastvrouw. Absolute aanrader dus!
Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Erg mooi gelegen en relaxed

tyrongame, 4-9-2015

De camping is kleinschalig en rustig. In het hoogseizoen hebben ze kampvuur en dit keer toneelvoorstellingen. Erg leuk. De kinderen waren er ook niet weg te slaan.

Het Sanitair in het hoofdgebouw is wat ouder al, geen top kwaliteit maar schoon genoeg.

Het meer is werkelijk prachtig. Neem een rubber bootje mee, of huur bij de camping een kano om te varen en aan de overkant is het bijzonder mooi. Helder blauw water, lange plaat met zand/klei, net als in tropische gebieden :).

Het eten op de camping was niet heel bijzonder, meer snacks. In de ochtend broodservice. In de omgeving zijn ook restaurantjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Papaver in Sellingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Papaver zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Papaver scoort een 8.7 uit 10 op basis van 49 reviews.