7,4

187 reviews over Hotel Waddenweelde in het Nederlands

redelijk

do, 15-8-2017

restaurant nogal smoezelige ruimten

slaapkamer wel oke maar somber en saai

vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geen Wadden genot!!

Anita Bosveld, 12-8-2017

Het was de bedoeling om twee nachten te verblijven in hotel Waddenweelde. Helaas maar een nacht vol gehouden. De kamer gedateerd stonk muf, , veel vliegen. De douche stond steeds blank. We hebben de hele nacht wakker gelegen omdat de buurman op de andere kamer gipswndje lag te snurken. Pieterburen en omgeving niet veel te doen. De zeehondjes zijn wel schattig om te zien.
Gereisd met partner in augustus 2017

Vriendelijk personeel gedateerde kamers

Celestine Stremerch, 2-8-2017

Het begon al bij de boeking. Honden zijn toegelaten tot twee per kamer maar één groot ras was blijkbaar een probleem. (Deens dog). Uiteindelijk op vakantie vertrokken daar aangekomen zeer vriendelijk ontvangen. De kamer voor ons was proper en mooi juist wat ouderwets. De kamer van de kindjes (bijhorend bij onze). Was muf en het gordijn was beschimmeld! Ik ben dit gaan aanklagen ze zijn dan extra gaan poetsen (lees luchtverfrisser spuiten) maar dat lost natuurlijk geen vochtprobleem op. De badkamer was groot maar de douche had ook schimmel. De dag erop hebben ze ons dan een andere kamer gegeven die was nieuwer en schimmelvrij maar dan was het weer douchen met lauw water. De vriendelijkheid compenseert veel maar kan natuurlijk niet alles compenseren. Eten en bediening waren verder perfect. Maar ik vond het geen €266 voor twee nachten waard. De speeltuin was ook gedateerd en niet met leuke springkasteel zoals op de foto.
Gereisd familie in augustus 2017

Fijn weekend gehad

CdJ, 6-7-2017

Samen met mijn partner een heel fijn weekend gehad in Pieterburen. Fijne kamer met een heerlijk bed. Verder heerlijk gegeten in de beide restaurants. Bediening heel erg vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt ook vlakbij de stad Groningen waar je fijn kunt winkelen. Wij kunnen dit hotel zeker aanraden.
Gereisd met partner in juni 2017

We hebben het echt heel erg leuk gehad in Pieterbu

Thomas, 6-7-2017

We hebben in Hotel Waddenweelde geslapen vlak naast de zeehonden. Met onze kleine hebben we het hier heel erg naar ons zin gehad. Het was mooi weer, dus veel buiten geweest, in de leuke speeltuin die bij het hotel zit en de skelterbaan is favoriet van onze zoon. Ze hebben een soort mini kinderboerderij met konijnen en varkentjes en er lopen ook hele grote kippen rond. Echt heel gezellig en gemoedelijk, je hebt er echt het gevoel dat je op het platteland bent. Maar wel met luxe. De hotelkamer was prima, goed schoon en ruim zodat een extra bed voor de kleine bijgeplaatst kon worden. Op de receptie waren ze erg vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk vis gegeten in het restaurant en ook de pizza's aan de overkant waren erg lekker en groot. Wij komen hier zeker nog een keertje terug.
Gereisd familie in juni 2017

Gezellig hotel met vriendelijk personeel

De Wit, 6-7-2017

Afgelopen weekend gelogeerd in Hotel Waddenweelde. Goed ontvangst met veel persoonlijke aandacht en leuke tips voor de omgeving. De hele sfeer doet gezellig aan, 's avonds in het café een heerlijke pizza gegeten en nog even in de sauna geweest. Top weekend voor een goeie prijs! We komen dan ook graag nog eens terug!
Gereisd met partner in januari 2017

De Zeehonden opvang was mooi hotel viel tegen

Sjef Jongen, 24-6-2017

Het hotel is een beetje gedateerd
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke dagen.

Tiny, 8-5-2017

Mooie ruime kamer, heerlijk gegeten en een gezellige bar.
Gereisd met partner in maart 2017

Gastvrij en gezellig!

Helweg, 19-2-2017

Wij hebben super genoten!

Al het personeel is super vriendelijk en behulpzaam!!!

Bij aankomst stond er heerlijk wadwater met nootjes klaar.

De muziek quiz was erg leuk!

De bedden sliepen heerlijk.

Nog even bij de zeehonden crèche om de hoek gekeken.

Wij hebben ontzettend genoten komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in februari 2017

Super hotel!

Hinke, 12-2-2017

Heerlijk romantisch weekend gehad met mijn vriend in Pieterburen. De het bed lag vol rozenblaadjes en er stond een heerlijk flesje wijn op de kamer. Onze kamer was in het zwembad gedeelte. Mooie ruime kamer met apart zitje. Hotel ligt vlak naast de creche dus je loopt er zo heen.
Gereisd met partner in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Waddenweelde*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waddenweelde in Pieterburen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waddenweelde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Waddenweelde scoort een 7.36 uit 10 op basis van 189 reviews.