8,9

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Waddenhoes Gastenverblijven bij :

31 reviews over BedAndBreakfast Waddenhoes Gastenverblijven in het Nederlands

Keurig hotel

Elise, 2-8-2017

Mooie nette slaapkamers, gemeenschappelijke keuken waar je alles kan en mag gebruiken zelfs thee en koffie gratis.

Heerlijke bedden , super ontbijt erg uitgebreid en netjes opgediend.

Gereisd anders in augustus 2017

Zeer gastvrij, goed bed, uitstekend ontbijt!

Elske Purmer, 22-8-2016

Mogelijkheid om lunch mee te nemen tegen vrijwillige bijdrage. Zeer royaal en divers ontbijt. Ruime kamer. Jammer, dat de haan ons al om 5.30 uur wakker maakte! Kan daar geen doek over 😉?
    Gereisd met vrienden in augustus 2016

Super accommodatie met heel vriendelijk personeel

Vriendengroep De bokkenheuvel, 21-8-2016

Alles was perfect....

Heel mooi appartement ( 11 personen ).

Locatie super voor wadlopen...

Ontbijt was goed verzorgd...

Een echte aanrader.....

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Fantastisch vriendelijke ontvangst kamers keurig .

Tettie en Marchien, 22-6-2016

Alles goed we hebben een geweldig mooi weekend gehad. Een aanrader voor ieder die van rust en natuur houdt. Prachtige appartement, erg vriendelijke ontvangst. Heerlijk ontbijt.
      Gereisd met vrienden in juni 2016

Geweldig! Alles wat je maar kunt bedenken is er.

Henny van der Haar, 12-6-2016

We waren met z'n vieren en hebben niets kunnen bedenken wat niet goed was.

Zeer vriendelijke ontvangst en een heerlijk uitgebreid ontbijt. We komen zeker terug

Gereisd met vrienden in juni 2016

geweldig

marianne van den berg, 5-10-2015

wij wilden naar Schiermonnikoog maar de afstand tot de boot moet je wel incalculeren !Wij misten de boot ~(letterlijk)
      Gereisd anders in oktober 2015

Geen goeie B&B in gastenverblijven zeekraal

Bervoets, 28-8-2015

Ik heb 3 nachten in kamer zeekraal verbleven.

Mijn ontvangst was niet van harte zoals hier wordt gezegd door andere!!

Ik had gezegd dat ik er om 13 u was door file was het later en je kreeg daar al preek over!!

Het ontbijt dat BIO is klopt niet.

Enkel maar potten choco en confituur.

De broodjes en de rest is alemaal uit pakjes!

Zelfs nog geen melk op tafel.

Je moet ook zien dat op tijd komt voor ontbijt of je kunt op kin kloppen.

Als je aan kant gastenverblijven zit let op je slaapt niet wand er zit aan haan en nog speciale aan vanaf 6 u is rust gedaan.

Eigenaar geeft beesten al om 6 u eten en die 2 hanen kraaien om het heen.

Kamer wordt niet schoongemaakt dagelijks is pas na 2 dag avond gezegd.nieuwe handdoeken moet zelf halen tijdensontbijt.De badkamer niet proper en geen airco aanwezig.

En ook veel muggen en neem zeker iets mee.

Frigo zou ook aangewezen zijn.

Zo goed is ookniet

Gereisd met partner in augustus 2015
      W. Boekbinder,

Ik wil U bedanken voor uw review. Jammer dat u niet gevonden hebt, wat u verwachtte bij ons.Ondanks de uitgebreide lunchpakketten die u toch gratis klaarmaakte tijdens het ontbijt??!

De communicatie tussen ons liep niet zoals wij met de meeste gasten wel hebben. Dat betreuren wij zeer.

Heel erg prettig!

Sonja , 18-6-2015

Ik heb genoten van mijn verblijf in het Waddenhoes B&B. De beide dames zijn erg vriendelijk en behulpzaam; de sfeer is heel aangenaam. Alle producten bij het ontbijt zijn biologisch, wat voor mij een aangename verrassing was.

Het ligt in de hoofdstraat waardoor je dicht bij de horeca zit en dicht bij de zeehondencrèche.

Kortom een aanrader!

Gereisd alleenreizend in juni 2015
      W. Boekbinder,
      Ik wil u nog bedanken voor de leuke review en tip.graag tot ziens.

Fijn begin van het Pieterpad

connie, 7-5-2015

Voordat we startten met het Pieterpad hebben we geslapen in kamer Zeester van Dorpslogement Pieterburen, een half jaar geleden geopend en behorend bij Waddenhoes. Een comfortabele kamer met een prachtig uitzicht via het gerestaureerde kerkraam. Alles prima verzorgd. De twee gastvrouwen zorgen voor een vriendelijke ontvangst en een heerlijk ontbijt.

Verbeterpuntje is de ventilatie van de kamer, dit wordt opgepakt.

Gereisd met partner in mei 2015
      W. Boekbinder,
      Inmiddels is er in de betreffende kamer een airco/clima geïnstaleerd.Waardoor de kamer met dat prachtige raam, nog mooier geworden is.

geweldig

nel vlaar, 22-10-2014

prima kamer ,heerlijke ruime douche fantastisch ontbijt en hartelijke gastvrouwen
      Gereisd anders in oktober 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Waddenhoes Gastenverblijven in Pieterburen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Waddenhoes Gastenverblijven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Waddenhoes Gastenverblijven scoort een 8.87 uit 10 op basis van 34 reviews.