7,6

215 reviews over Camping 't Strandheem in het Nederlands

Héél goed bevallen.

fam.Greveling, 8-7-2017

Geen negatieve opmerkingen.Vriendelijk personeel die altijd klaarstaan.prachtige kampeerveldjes.alles alleen maar positief.mooie omgeving om te fietsen.
Gereisd met partner in juni 2017

Een terrein met veel mogelijkheden.

Jaap, 4-7-2017

Aan elke kampeerder is gedacht. Er is naast rust ook reuring op de camping te vinden. Kleine tot grote kampeerplekken liggen er prachtig bij. Alle veldjes zijn omzoomd met bomen en alle plekken hebben een haag met struiken. Dat geeft veel ruimte, schaduw, beschutting en privacy. Het leuke is dat de veldjes heel verschillend zijn. Er zijn plekken met veel comfort (b.v. een eigen toiletblok), maar ook plekken die niet vlak in de buurt van een toiletgebouw liggen. Als je er een tijdje hebt gekampeerd, valt je op dat er echt aan iedereen is gedacht. Voor kinderen is er veel speelgelegenheid en een animatieteam, voor de jeugd is er o.a. een voetbalveld en een jeugdhonk en voor iedereen is er een winkel, restaurant, een visvijver en een zwembad. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Eigenlijk heb ik geen minpunten kunnen ontdekken.
Gereisd familie in mei 2017

Mooie velden maar verouderd sanitair

Jorieke, 13-6-2017

Pluspunten:

- mooie velden, zeer gevarieerd in grootte en vorm.

- veel speelgelegenheid voor de kinderen.

Verbeterpunten:

- sanitairgebouw midden op de camping is verouderd en niet al te schoon (30cm vanaf de onderkant in de douches erg versmeerd)

- sanitairgebouw achter op de camping valt van binnen erg tegen (opgebouwd uit portocabins)

- asfaltpad over de camping en naar het toiletgebouw toe is aan vervanging toe

- midgetgolfbaan kan wel een opknapbeurt gebruiken

- veel onkruid zoals brandnetels en doornstruiken in de groenstroken rond de kampeerplekken.

Al met al voor ons een tegenvaller. Jammer want de camping heeft zeker wel potentie.

Het lijkt of de camping op z'n retour is.

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische camping

Lia Sroit, 8-6-2017

Een heerlijke camping fijne omgeving en waar je heerlijk en niet te duur kan eten. Zwembad, warme douches en een goed animatieteam
Gereisd met partner in januari 2017

Fantastische camping

Mark, 7-6-2017

We zijn met hemelvaart op de camping geweest en vonden het zo fijn dat we besloten hebben om nog een pinksterweekend er achteraan te nemen.

Het is een mooie camping met vriendelijk en behulpzaam personeel. Schone toiletgebouwen en overdekt zwembad.

Een campingwinkel aanwezig waar je o.a. lekkere broodjes kunt kopen.

In het restaurant is het eten lekker en niet duur.

Ook is er voor de jeugd animatie, disco en jeugdhonk aanwezig. Er is WiFi aanwezig.

Grote staplaatsen rondom een veld.

Er zijn ook lodge, tenten en stacaravans te huur.

Zeker de moeite waard om terug te komen.

Gereisd anders in mei 2017

Super leuke camping!

anoniem, 5-6-2017

Mooie ruime camping. Toilet gebouwen netjes en schoon! De kinderen hebben zich goed vermaakt, veel leeftijdsgenoten. Het animatieprogramma is gevarieerd en voor iedereen is er wel iets te doen. Vriendelijk personeel met een warm welkom, goede snackbar en we hebben 2 x in het restaurant gegeten, aanrader! Ook de vers gebakken broodjes elke ochtend stelden wij zeer op prijs, de campingwinkel heeft schappelijke prijzen! Al met al een super leuke tijd gehad.
Gereisd familie in juni 2017

Mooie camping

Bert Stoit, 1-6-2017

Vlak bij opende een leuke camping waar je ook lekker eten kan.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Fantastische camping met uitstekend sanitair.

Marianne, 31-5-2017

Vriendelijke mensen en mooie grote plekken. Het sanitair was heel schoon en de douches waren uitstekend. Lekker warm water en je kon douchen zonder tijdsdruk.
Gereisd met partner in mei 2017

Gezellige familiecamping met alle comfort

Roel ter Weele, 28-5-2017

Al jaren kamperen we op deze mooi gelegen camping. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Schone camping, veel vertier voor kinderen. Ruime plaatsen met eigen sanitaire cabine: een echte aanrader. In het restaurant kun je voordelig eten, van hamburgers tot plates en pizza's. Gezellig restaurant met terras. Ideaal gelegen voor een bezoek aan bijvoorbeeld Groningen, Leeuwarden of de Ameland en Terschelling. Voor kinderen wordt er veel georganiseerd. Honden worden ook toegelaten. Super schone camping. We hebben een Hemelvaart / Pinksteren arrangement geboekt. Hier komen we zeker weer terug.
Gereisd familie in mei 2017

Heerlijk weg geweest, een hele week genieten!

Fam. Geertsema, 17-1-2017

Voor het eerst sinds 15 jaar op vakantie, hadden wij maar eerder van deze camping geweten! Een professioneel animatie team dat voor elke leeftijd activiteiten organiseert is de hele zomervakantie aanwezig. Heel leuk om te zien, en dat bij tegenvallend weer ook heel makkelijk de activiteiten aanpast en niet maar zo wat annuleert. Overdekt zwembad en speeltuin ook super leuk voor de kleintjes. (onze dochter van 12 kampeerde zo'n beetje in het zwembad). Strand op loopafstand. Leuke camping om even overheen te lopen. Gezellige sfeer. Winkel niet extreem duur. De snackbar was goed en personeel vriendelijk. Veel folders te vinden bij de receptie over activiteiten in de omgeving. Mooie stadjes om de shoppen, heerlijke natuur om te genieten. Wij zaten in een mobile home, ruim, Schoon en op voldoende afstand van de 'buren'. Alles wat nodig is, is aanwezig, groot terras en tuinmeubels waren ook netjes!! Vriendelijke beheerders, geen overdreven gedoe.

Gewoon heerlijk (na)genieten!!!!!

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Strandheem in Opende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Strandheem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Strandheem scoort een 7.63 uit 10 op basis van 215 reviews.