Vakantiehuis Eigendraads

8,6

8 reviews over Vakantiehuis Eigendraads in het Nederlands

Onwijs leuk

Eric Louwers, 14-9-2017

Even er tussenuit met een groep vrienden. Opende is een vredig dorpje waarin iedereen elkaar groet. Het huis is erg ruim, met ook buiten zeeën van ruimte.
Gereisd met vrienden in september 2017

Heerlijk familieweekend

Familie Groot, 6-6-2017

Wij waren met de hele familie, van opa en oma tot neefjes en nichtjes, in totaal 16 man. Een ieder heeft zich goed vermaakt. Het huis is ruim en als je de tafels aan elkaar schuift kan je met gemak samen eten. Er zijn genoeg kamers en bedden, vooral als je het tweede huis erbij betrekt. Het blote voetenpad is een aanrader voor iedereen.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Ruime, nette accommodatie met rustige ligging

Ceritus Chai, 4-5-2017

Prettig was dat het erg netjes en ruim was. Faciliteiten volstonden voor een groep van zo'n 17 man. De huiseigenaar is buitengewoon vriendelijk en coöperatief. Helaas schijnt de buurman een draak te zijn waardoor we na 23:00 stil moesten zijn, iets wat ons beter afging dan vooraf verwacht. De omgeving is heerlijk rustig, en weinig prikkelend. Wel is er een watertje in de buurt dat geschikt is om in te zwemmen (moet wel even over een sloot gesprongen worden).
Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijk

Roeland, 2-5-2017

Fijn ruim huis met fantastische buitenruimte voor kinderen. Ontbrekende traphekjes zijn de enige reden voor lager cijfer op kindvriendelijkheid. Zal vast snel aangepakt worden.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Geweldig!

Ilse, 12-12-2016

We hebben met een groep collega's een fantastisch weekend gehad in Eigendraads. Beide huizen zijn netjes met goed voorzieningen. Extra leuk is de aanwezigheid van een vuurplaats, waar het zelfs in november leuk is een vuurtje te stoken. Er is een ruime keuken waar het makkelijk koken is voor groepen. Met andere woorden: zeer geschikt als groepsaccomodatie!
Gereisd met vrienden in november 2016

Heerlijk fam. weekend gehad!

Fam Leguijt, 9-11-2016

Fijne lokatie in mooie omgeving. Zeer geschikt voor alle leeftijden ivm aanwezige sport en spel middelen, voet,- en volleybal veld. Ivm het mooie weer hebben we nagenoeg alleen maar buiten gezeten, dagje wezen wadlopen en 's avonds rond de gezellige vuurton.

Warm water functioneerde niet goed bij aanvang maar dit werd na een belletje snel en goed opgelost.

Lokatie is zeker aan te bevelen

Gereisd met vrienden in september 2016

Prachtige locatie met voor ieder wat wils.

Karin Palotz, 13-10-2016

Werkelijk alles was aanwezig op de locatie, zowel binnen als buiten. Voor ieder wat te doen met alle spellen die aanwezig waren (van bordspellen tot aan tafeltennis en de skelters)

Met het heerlijke weer dat we hadden tot 's avonds laat bij de vuurton gezeten ! Omgeving is prachtig en de accommodatie lekker ruim. Voor ons een plek om terug te keren.

Gereisd met vrienden in september 2016

Fantastisch en relaxte tijd gehad

fam. De Groot, 12-10-2016

Een aantal steekwoorden waarom we het zo naar onze zin hebben gehad: een behulpzame eigenaar en een gastvrije ontvangst. Een prachtige locatie, veel ruimte en een landelijke omgeving met veel uitzicht. Bovendien: er was genoeg te doen voor onszelf en de kinderen. We hoefden ons dus niet te vervelen. M.a.w.: een aanrader.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Eigendraads in Opende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Eigendraads zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Eigendraads scoort een 8.6 uit 10 op basis van 8 reviews.