Vakantiehuis Landgoed ter Wupping

Landgoed ter Wupping

4 reviews over Vakantiehuis Landgoed ter Wupping in het Nederlands

Aleen maar lof!

C van der Heide, 6-11-2012

Het is de 2de keer dat we met de hele familie een weekend hier hebben doorgebracht en zoals het nu staat niet het laatste.

Wat een fijne sfeer hangt er in dit huis, gezellige eetkamer, ruime slaapkamers met goede bedden en bovenal is het huis goed schoon!

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Om nooit te vergeten

hm oudemans, 25-10-2011

Vakantiehuis Ter Wupping is een zeer fraaie, authentieke, maar ook luxe boerderij, gelegen op een eigen landgoed in een prachtig natuurgebied. De omgeving was voor ons een grote verrassing. We konden er prachtig fietsen en wandelen, en het uitje naar de vestingstad Bourtange was een groot succes. Je waande er in Frankrijk. De kinderen hebben zich geweldig vermaakt, in het zwembad, de speelschuur en de tuin. Wij hadden er alle privacy en 's avonds liepen de reeën in de tuin!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

In een woord geweldig

Arjan Kuiper, 25-1-2011

We denken met veel plezier terug aan het verblijf in deze groepsaccommodatie. Wisten niet dat Groningen zo mooi kon zijn. Op een werkelijk unieke plek de familiebanden in de jacuzzi en het zwembad weer aangehaald .
Gereisd met vrienden in december 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landgoed ter Wupping bij:

veel te duur voor wat je krijgt

fam van der Poorte, 12-5-2010

in de eerste week van de mei vakantie hebben wij in dit huis gezeten. Alles bij elkaar 3200!! euro. waarvan 400 aan energie. Terwijl ons vooraf een indicatie was gegeven van 150 euro per week aan energie.

Daarnaast was er in het hele huis een enorm irritant geruis aanwezig waarvan mensen 's nachts wakker lagen. In het huis waren geen rookmelders, noodverlichting etc aanwezig en dat anno 2010. Zwembad was wel aardig maar een stap buiten de "kas"was het net een koelkast, irritant met jonge kinderen. Wij bezoeken jaarlijks huizen van deze omvang met de familie maar dit huis is veel te duur voor wat je krijgt. Daarnaast zijn er slechts 5 slaapkamers. Wel complimenten voor de fotograaf van de site.

Gereisd met vrienden in januari 2010
Eigenaar Ter Wupping, Eigenaar, 25-10-2011

Dank voor uw beoordeling. Jammer dat u niet zo tevreden was. Ik wil graag reageren op uw kritiek, ook al heeft u daar zelf niets meer aan.

Wij berekenen voor de energie intussen een vast bedrag per nacht, zodat u niet meer wordt verrast als het heel erg koud is. De kosten voor een heel koude nacht nemen wij zelf voor onze rekening. Verder hebben wij de zwembad-pomp verplaatst, zodat u die niet meer hoort in het huis.

Het huis heeft inderdaad 5 grote slaapkamers en sinds enige tijd ook 5 badkamers.

Wij hebben recent een globale prijsverlaging van 10% ingevoerd en geen inflatiecorrectie toegepast.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landgoed ter Wupping bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landgoed ter Wupping in Onstwedde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landgoed ter Wupping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Landgoed ter Wupping scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.