8,8

Uitstekend

13 reviews over Camping De Sikkenberg in het Nederlands

Zeer warme en hartelijke camping!

Pietersma, 3-5-2017

Wat fijn: Een camping waar de tienerjeugd zich vanaf het eerste moment welkom voelde! De jongeren hebben hier een centrale plek. Geweldig! En ik zat vanaf avond 1 op het veldje bij de vuurkorf of was het nooit anders geweest. Wat een hartelijke en gezellige mensen heb ik ontmoet! We komen weer!
Gereisd familie in januari 2017

Geweldige camping!!

Tamara Korte, 3-5-2017

Hele mooie bosrijke camping, je kunt er heerlijk ontspannen, maar er zijn ook allerlei leuke activiteiten/ zwembad etc voor als je liever wat doet. Wij hebben echt genoten en de kids vragen al twee jaar of we toch alsjeblieft weer naar de Sikkenberg gaan, want dan worden ze weer opgehaald voor het kinderprogramma met 'Boer Beer' Kortom: een aanrader
Gereisd familie in juni 2015

Top locatie voor jong en oud!

Joël en Andrea Sondorp, 3-5-2017

Fantastische camping waar ik van kleins af aan al kom, mijn man hier leren kennen we we balen als we een jaar niet kunnen gaan! Er heerst een warme sfeer op de camping, paar dagen wennen aan de mensen maar daarna voelt het als familie. Jaap en Marlies hebben oog voor iedereen en benaderen elke gast met liefde en respect. Of je er nou voor het eerst komt of al jaren, je bent welkom! Voor elke leeftijd een passend programma: bijbelstudies met inspirerende sprekers, sportieve activiteiten en gewoon een prachtige omgeving om te wandelen en fietsen. Je bent er misschien maar even, maar vind er vrienden voor het leven!
Gereisd met partner in januari 2017

Zeer fijne camping

Piet Kalisvaart, 3-5-2017

Deze camping is super. Erg kindvriendelijk en er is voor jong en oud wat te doen. Of je nou met je tent of in een huisje zit. De sfeer die er hangt is alsof je in een warm bad komt.
Gereisd familie in januari 2017

Super!

Familie Harderwijk, 2-5-2016

Wij hebben op Camping De Sikkenberg een hele fijne tijd gehad. Op de camping ben je van alle faciliteiten en gemakken voorzien. De kinderen vonden de activiteiten, sport- en spelvelden fantastisch! In de omgeving is eveneens genoeg te beleven.
Gereisd familie in april 2016

Hier kom je echt tot rust

Familie Prins, 30-3-2016

De Sikkenberg is een fantastische camping, Meteen als je de camping op komt ervaar je een geweldige rust, op het oog lijkt het in eerste instantie misschien een beetje oubollig, maar dat geeft nou juist ook weer die rustige sfeer. Het team is fantastisch en doet heel erg z'n best om iedereen een geweldige vakantie te geven, we hebben er nu 4 jaar een caravan gehuurd en nu besloten om er zelf één neer te zetten. De camping is gemiddeld qua grote, de velden zijn mooi besloten en ook daar heerst een goede sfeer, bij nat weer zijn de paden (die gedeeltelijk nog onverhard zijn soms wat modderig, maar ook dat geeft weer een kampeer gevoel. Het sanitair kan ik niet over oordelen omdat we een stacaravan hadden gehuurd, die zijn overigens eenvoudig maar netjes uitgerust en voorzien van de basis gemakken. de plaatsen zijn ruim te noemen. De sfeer op de Sikkenberg moet je gewoon ervaren, er is een geweldig programma voor jong en oud en of je nu wel of niet mee wil doen, dat beslis je gewoon zelf.

Net niet helemaal...........

R, 16-8-2015

Er kan heel wat verbeterd worden op deze camping, met name het sanitair wat zeker niet goed wordt schoon gemaakt, voor het zicht redelijk schoon maar de hoeken en kanten zeker ver onder de maat, vooral het achterste 2e sanitairgebouw is ver onder de norm wat de staat betreft, geen plafond erin en douchekoppen tegen rachels aangeschroefd, spinnen komen tijdens het douchen even bij je kijken. Als het nattig weer is dan zijn de kampeervelden slecht gedraineerd, veel te nat op de velden, parkeerplaatsen worden dan zelfs ook onbereikbaar! Heel veel kliekjes die hier al jaren staan wordt door de meeste nieuwe gasten niet als positief ervaren. De muziek geluiden voor het oefenen waren vaak te hard en hoorde je nogal eens over de camping heen. De omgeving is wel heel mooi te noemen, prachtige fietspaden door de weilanden en bossen maakte veel goed! Campingwinkel en restaurant is goed, je kunt er lekker eten en betaalbaar! Helaas nogal eens blaffende honden, niet fijn! Zwemwater veel te koud!

Leuke kindvriendelijke camping

Tessa, 12-8-2015

Kindvriendelijke camping met ruime plekken en veel speeltoestellen. Er worden leuke dingen georganiseerd.

Ontvangst was niet vriendelijk, het duurde ook nog eens erg lang.

Restaurant was erg leuk, netjes en gezellig!

Sanitair is erg verouderd en best vies. Als je wilt afwassen is er geen warm water tenzij je dit eerst ergens anders vandaan tovert. Erg jammer

Gereisd familie in augustus 2015

Geweldig

Jenjoh, 4-8-2015

Wij hebben er een geweldig verblijf gehad. Een zeer kindvriendelijke auto vrije camping. Voor de kinderen word er van alles georganiseerd. Voor de oudere jeugd ook van alles te doen. Wij hadden een comfort plus plek die is ons prima bevallen. Eigenaren zeer leuke mensen. Volgende jaar gaan we er zeker weer heen.

Fantastische ligging

Geerten Sondorp, 6-7-2012

Camping de Sikkenberg is een hele goede vakantieplek om letterlijk en figuurlijk te kunnen recreeren.
Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Sikkenberg in Onstwedde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Sikkenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Sikkenberg scoort een 8.79 uit 10 op basis van 13 reviews.