Camping Boerderijcafé Mausel

Camping Boerderijcafé Mausel
Boerderijcafé Mausel

1 review over Camping Boerderijcafé Mausel in het Nederlands

Mooie camping in het noorden des lands

fr_woning, 27-8-2011

-216- Camping Mausel in Noordbroek , is een kleine maar ruime camping , wij hebben er een aantal dagen gestaan met de NCC ( we deden hier het Mauselkamp ) De beheerder en zijn vrouw , zijn vriendelijk en gastvrij . Bij activiteiten mochten we van hun schuur gebruik maken . Het sanitair pas vernieuwd en uitgebreid zag er keurig uit . De caravans worden op het gras geplaatst en dat liefst met de moover , want het gras is heilig en terecht . De auto's staan vlakbij op de parkeerplaats . Toen de NCC nog met een kleine groep was mochten we van hun privetuin en zitje gebruik maken . De overnachtingsprijs voor twee personen all in is redelijk . Het dorp Noordbroek waar deze camping ligt , heeft een supermarkt , een bijzondere toren die los van de kerk staat . Wij bevelen deze camping aan .
Gereisd met vrienden in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcafé Mausel in Noordbroek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcafé Mausel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcafé Mausel scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.