Vakantiepark Trimunt

Heerlijk relaxed

fam. Sanders, 27-5-2009
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wij zijn een week op Bungalowpark Trimunt geweest en hebben ons prima vermaakt, het is een klein park met hele mooie zweedse woningen, mede omdat er geen voorzieningen op het park zijn is het er heerlijk rustig, in het bos achter de huisjes kun je prima wandelen en van de natuur genieten, reeën gezien en in de omgeving is genoeg te beleven, het is ons prima bevallen.
Gereisd met partner in mei 2008

Rust én privacy!

N., 4-9-2008
  • Onderkomen7

Het bos begint in de achtertuin. Voor het huisje ligt een 50 meter diep grasveld om heerlijk te voetballen. Huisje zelf is wel gehorig. Huisje was redelijk schoon. Wasmachine, koelkast met vriezer, douche aanwezig.

Heerlijk rustige omgeving. Park bestaat uit 6 huisjes. Verder geen faciliteiten aanwezig. In de omgeving is genoeg te doen.

Gereisd familie in juli 2008

Astrid, 28-10-2007

Wij verbleven hier in de herfstvakantie voor een midweek. De bungalow was erg mooi en comfortabel. De bedden prima. Vanuit de bungalow zit je meteen in het bos. Veel ruimte rondom zodat onze jongens lekker konden voetballen.

Voor iedereen die van rust houdt is dit een aanrader !!!!

Gereisd familie in oktober 2007

Jannie, 3-9-2007

Rustig aan de bosrand gelegen parkje zonder slagboom en zwemparadijs, mooie nieuwe zweedse woningen met alle ruimte om de deur, ideaal startpunt om groningen en omstreken te ontdekken
Gereisd met partner in september 2007

J en J, 22-5-2007

Wij hebben het verblijf op Bungalowpark Trimunt zeer plezierig gevonden en zelfs nog Hertjes op het park zien lopen, de bijna nieuwe Zweedse woningen zijn luxe ingericht en staan op grote kavels en de omgeving is perfect om te fietsen en te wandelen, verder is het prettig dat er geen slagboom is en dat de kinderen er alle ruimte hebben om te spelen.
Gereisd familie in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Trimunt in Marum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Trimunt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Trimunt scoort een 8.8 uit 10 op basis van 5 reviews.