Camping Lauwersoog *****

Lauwersoog
7,7

WebsiteLink naar website

81 reviews over Camping Lauwersoog in het Nederlands

Mooie natuurlijke camping met veel voorzieningen

Familie Venema, 12-8-2017

Mooie, groene camping met leuke plaatsen pal aan het Nationaal Park Lauwersmeer. Prachtig centrumgebouw aan het water met museumhaven en heel goed restaurant Het Booze Wijf. Lekker op het terras gezeten, kinderen genoten van de speeltuin en het avontuurlijke rangeerteam dat ze iedere dag ophaalde met de trein. Verder leuke activiteiten, zeehondentocht, dagtochtje Schiermonnikoog, hutten bouwen en kano varen met de kinderen. Het park is ruim opgezet met mooie keurige onderhouden plaatsen. Toiletgebouwen goed schoon. Kortom ideale vakantieplaats in Nederland, wij komen graag terug deze winter om het in de winter te ervaren.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Kinderactiviteit animatieteam onveilig

Mari, 11-8-2017

Wij zijn trouwe gasten op en onze drie kids doen graag mee met de activiteiten die worden georganiseerd. De begeleiding tijdens de activiteiten is dit jaar slecht! Kinderen die de boel komen verstieren worden niet aangesproken of weggestuurd. De naam is bekend wie dit doet. Ook worden er 17 jarige rokende kinderen toegelaten bij activiteiten voor kinderen. Tijdens de spooktocht deze week heeft onze zoon zich zeer onveilig gevoeld. Hij en ook andere kinderen zijn getreiterd door een jongen die al veel meer activiteiten verpest.Ook is hij geslagen met een stok door deze figuur. (Onze zoon kwam terug met een wond). De animatiejongen die de leiding had heeft niet opgetreden tegen dit wangedrag en het afgedaan met de opmerking trek het je maar niet aan!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige camping op een prachtige plek

Tanja, 3-8-2017

Aan het water, veel mogelijkheden, vriendelijk personeel. Zelfs met slechter weer hoef je je er niet te vervelen! Er is veel te doen in de omgeving. Wij zijn er op de tandem op uit getrokken en vonden het geweldig om door alle natuurgebieden te fietsen. Neus in de wind en genieten. De camping is mooi, sanitair is schoon en de mensen vriendelijk. Zelfs het vis eten in het restaurant was een succes ( en dat is vaak anders om een camping!). Prima dus, we komen graag terug.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lauwersoog bij:

Mooie locatie aan het meer!

Jeroen, 25-7-2017

Een camping op een prachtige plek, goed verzorgd sanitair. Mooie plekken. Veel activiteiten die georganiseerd worden ook in en om het prachtige Waddengebied.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Lekker aan Lauwersmeer in een mooie chalet.

René Schaap, 1-7-2017

Was allemaal goed, mooie chalet, leuke animatie, neem wel een muggenstift mee want die zijn er in overvloed.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijke camping op prachtige plek

Fam. Gallast, 21-5-2017

Camping aan de Waddenzee, en natuurgebied Lauwersoog.

Prima fiets mogelijkheden.

Gereisd met partner in mei 2017

Wat een prachtige ligging!

Dhr. Verboom, 8-1-2017

Super toffe camping. Ik was er wel in het laagseizoen, dus het was er héél rustig. De trekkershut waar ik in zat had een prachtig uitzicht op het water. De prijs van de trekkershut vond ik echter wel een beetje veel, maar het was gelukkig maar voor 3 nachten.

Voor te eten is het restaurant aan te raden. Veel keuzemogelijkheden, maar dan ook weer niet echt héél goedkoop.

Gereisd alleenreizend in december 2016

Nooit meer

Fam. Wals, 28-12-2016

Afgelopen zomer zijn we niet geplaatst in het huisje waarvoor we geboekt hadden (strandchalet) en kwamen helemaal achterin op de camping terecht waar geen speeltuin voor ons kind was. Toen we hier melding van deden zijn we uiterst onbeschoft behandeld door de eigenaar. Hij gebruikt andermans ellende om onder zijn verantwoordelijkheden uit te komen. We kwamen in een huisje terecht waar midden op de bank een enorme vieze vlek zat. Er zou een kindje op de bank geplast hebben en ze kregen de vlek er niet uit. De bil afdruk was zichtbaar en dat was zeker geen kinder bil. Met een kleed op de bank zijn we gebleven, omdat we ons kind een aantal uitjes hadden beloofd en we dit gehele jaar 1 week vakantie hadden, anders waren wij direct vertrokken. Aan de overkant van het meer zit park van keten. Vergelijkbare prijs en je weet waar je aan toe bent. En de stroming van het water is daar gunstiger waardoor er geen blauwalg is. Bij Lauwersoog kon eigenlijk niet gezwommen worden, maar de medewerkers hebben niks gemeld. Er stonden aan de zijkant van de strandjes borden.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

rust en sfeer

jan scheper, 23-9-2016

Grote camping met zeer gevarieerde plekken
          Gereisd met partner in juni 2016

Ver-schrik-kelijk

Eva, Hans, Luuk en Elroy, 8-8-2016

Kamperen op de camping is geen aanrader. Animatie valt vies tegen veel voor de kinderen, weinig activiteiten voor de doelgroep 11 jarige en ouder, onze kinderen mochten niet meedoen met mountainbiken omdat ze geen 12 waren het scheelt nog geen jaar!! belachelijk, zit je daar met een teleurgesteld en huilend kind gadver! Prijs in het restaurant is veel te hoog. Het leuke is dat ze met een treintje rijden maar dan doen ze niet alle plekken uitgerekend waar wij stonden mijn kinderen konden dan niet met het treintje mee. De camping heeft een mooi uitzicht maar de camping verder is slecht.
          Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lauwersoog bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lauwersoog in Lauwersoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lauwersoog zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lauwersoog scoort een 7.69 uit 10 op basis van 87 reviews.