7,7

WebsiteLink naar website

77 reviews over Camping Lauwersoog in het Nederlands

Lekker aan Lauwersmeer in een mooie chalet.

René Schaap, 1-7-2017

Was allemaal goed, mooie chalet, leuke animatie, neem wel een muggenstift mee want die zijn er in overvloed.
    Gereisd familie in juli 2015

Heerlijke camping op prachtige plek

Fam. Gallast, 21-5-2017

Camping aan de Waddenzee, en natuurgebied Lauwersoog.

Prima fiets mogelijkheden.

Gereisd met partner in mei 2017

Wat een prachtige ligging!

Dhr. Verboom, 8-1-2017

Super toffe camping. Ik was er wel in het laagseizoen, dus het was er héél rustig. De trekkershut waar ik in zat had een prachtig uitzicht op het water. De prijs van de trekkershut vond ik echter wel een beetje veel, maar het was gelukkig maar voor 3 nachten.

Voor te eten is het restaurant aan te raden. Veel keuzemogelijkheden, maar dan ook weer niet echt héél goedkoop.

Gereisd alleenreizend in december 2016

Nooit meer

Fam. Wals, 28-12-2016

Afgelopen zomer zijn we niet geplaatst in het huisje waarvoor we geboekt hadden (strandchalet) en kwamen helemaal achterin op de camping terecht waar geen speeltuin voor ons kind was. Toen we hier melding van deden zijn we uiterst onbeschoft behandeld door de eigenaar. Hij gebruikt andermans ellende om onder zijn verantwoordelijkheden uit te komen. We kwamen in een huisje terecht waar midden op de bank een enorme vieze vlek zat. Er zou een kindje op de bank geplast hebben en ze kregen de vlek er niet uit. De bil afdruk was zichtbaar en dat was zeker geen kinder bil. Met een kleed op de bank zijn we gebleven, omdat we ons kind een aantal uitjes hadden beloofd en we dit gehele jaar 1 week vakantie hadden, anders waren wij direct vertrokken. Aan de overkant van het meer zit park van keten. Vergelijkbare prijs en je weet waar je aan toe bent. En de stroming van het water is daar gunstiger waardoor er geen blauwalg is. Bij Lauwersoog kon eigenlijk niet gezwommen worden, maar de medewerkers hebben niks gemeld. Er stonden aan de zijkant van de strandjes borden.
      Gereisd familie in augustus 2016

rust en sfeer

jan scheper, 23-9-2016

Grote camping met zeer gevarieerde plekken
            Gereisd met partner in juni 2016

Ver-schrik-kelijk

Eva, Hans, Luuk en Elroy, 8-8-2016

Kamperen op de camping is geen aanrader. Animatie valt vies tegen veel voor de kinderen, weinig activiteiten voor de doelgroep 11 jarige en ouder, onze kinderen mochten niet meedoen met mountainbiken omdat ze geen 12 waren het scheelt nog geen jaar!! belachelijk, zit je daar met een teleurgesteld en huilend kind gadver! Prijs in het restaurant is veel te hoog. Het leuke is dat ze met een treintje rijden maar dan doen ze niet alle plekken uitgerekend waar wij stonden mijn kinderen konden dan niet met het treintje mee. De camping heeft een mooi uitzicht maar de camping verder is slecht.
            Gereisd familie in juli 2016

Heerlijk rustige vakantie in chalet

Thea, 5-8-2016

We hebben voor een weekje in een chalet gezeten meteen aan het meer. Prachtig uitzicht, 's ochtends vogels en konijntjes, 's avonds zelfs een keer lepelaars gezien. De zonsondergangen zijn om stil van te worden. In de omgeving kun je prachtig wandelen en fietsen. Wij zijn nog een dagje naar het eiland Schiermonnikoog geweest, een mooi puur eiland. De camping is van alle gemakken voorzien, heerlijk eten in restaurant het Booze Wijf, supermarktje met breed assortiment voor kleine boodschapjes, heel handig. Chalet (Westgat 7) kunnen we aanraden, zeer comfortabel, compleet en gezellig ingericht. Er waren gelukkig horren in de slaapkamers tegen de muggen, meubilair was prettig en degelijk en er was cv-verwarming (voor de wat killere dagen). Voor gezinnen met kleine kinderen was er een kinderstoel. Op de camping is ook veel te doen voor kinderen zagen wij (speeltuin, animatie etc.). Minpuntje was de regen af en toe maar dat heb je niet in de hand in ons land!
            Gereisd met partner in juli 2016

Prima camping

Maaike Hemdrikx, 2-8-2016

Grote camping met kleine veldjes waar je veel ruimte hebt. Douches waren koud met weinig water. Leuke speeltuin voor de kids, binnen speelhoek alleen voor hele kleine kinderen. Omgeving mooi om te wandelen en je bent op loopafstand van de haven.
            Gereisd familie in januari 2016

Weekje comfortplaats

Kenny Volkers, 29-6-2016

Wij hebben een prachtige week op camping lauwersoog beleefd comfort plaats aan het meer sanitair heel netjes mooie camping alleen de consumpties in de plaza aan de dure kant tip doe de zeehondentocht + zandplaat excursie in de haven op 500 meter afstand
            Gereisd met partner in juni 2016

reservering en financiële afwikkeling puinhoop

eugene schijvens, 26-6-2016

Hoewel we in het weekend van 25 juni erg genoten hebben van twee chalets, afgehuurd met een groep, bleek bij inlevering van de sleutels plotseling een navordering geëist te worden en bij thuiskomst een e-mail te zijn verstuurd ( op de dag dat we hebben uitgecheckt) met boekingsbevestigingen met hogere bedragen ( €59) dan in de boekingsbevestiging die in april is verstuurd met het verzoek deze bedragen te voldoen voor 20 april en 28 mei ?????. Hiermee wordt zeker niet voldaan aan de Recron voorwaarden.
            Gereisd met vrienden in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Lauwersoog***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lauwersoog in Lauwersoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lauwersoog zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lauwersoog scoort een 7.65 uit 10 op basis van 83 reviews.