8,4

40 reviews over Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck in het Nederlands

Top

Nanda, 3-10-2016

Geweldige camping, minpuntje dat er geen "echte" supermarkt op de camping is
Gereisd familie in april 2016

Rustige najaarsplek vrijwel aan het meer.

J.Allebes, 16-9-2016

Rustig, leuk van opzet qua plaatsen en groen. Net sanitair en geen gedoe met muntjes. Leuk strandpaviljoen-restaurant er naast wat zeer zeker bijdroeg aan nog meer gemak en heerlijkheid.Met een Acsi-pas een zeer redelijke prijs.

Met een hond was het wat lastig een uitlaatplaats te vinden want het strandje en de camping was eigenlijk verboden terrein, maar daar deed men gelukkig niet zo moeilijk over; gewoon viezigheid opruimen!! Verder uitgerekend nu een muggenuitbraak aan het meer wat tot erg veel steken heeft geleid, maar dat kon de camping niet helpen!!

Gereisd met partner in september 2016

zeer prettig ervaren

speelman, 28-8-2016

Kindvriendelijk grote staanplaatsen zeer schone toiletten wasgelegendheden,goed verzorgd leuke haven voor je boot.

Personeel dat je kunt waarderen altijd vriendelijk en meedenkend, zodat je wensen uitkomen, leuk verblijf

Kortom Camping Meerwijck is geweldigd ,.

Gereisd familie in augustus 2016

goede camping met veel verbeter punten

patricia, 19-8-2016

De camping licht in een zeer mooi gebied voor iedereen wel wat te bezichtigen.

Stacaravan: de slaapgedeeltes waren veel te krap.

Niet voor 5 personen geschikt naar onze mening.

Wij hadden zelf het gevoel dat de vaste jaarplaatsen de camping toe-eigenden.

Animatie er werd veel georganiseerd maar informatie vonden wij soms erg onduidelijk.

Onze dochter van 10 jaar hing een beetje wat betreft leeftijd er tussen erin.

Zwembad was erg klein en omdat er geen toezicht is soms gevaarlijk door andere camping gasten veroorzaakt. ook de hygiëne kon soms beter.

Gereisd familie in augustus 2016

Aanrader

Wim Edens, 20-7-2016

Mooie plek, prachtig onderhouden terrein, bijzonder vriendelijke en attente medewerkers
Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig! Zeer leuke tijd gehad!

Dhr. van Maar, 10-6-2016

Zeer leuke camping voor jong en oud! Toen we aankwamen was de Safaritent zeer netjes en was goed ingedeeld qua slaapruimtes en keuken. Zeker een aanrader!
Gereisd met vrienden in mei 2016

Geweldig zomerachtig gevoel op camping Meerwijck.

Dhr. Kant, 8-6-2016

Fantastische camping met een zeer aangename ligging voor fietstochten.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Doorwaakte nacht in een lekkende wigwam...

Just Vervaart, 18-5-2016

Een zeer slecht ervaring gehad tijdens ons verblijf op camping De Meerwijck. De gehuurde wigwam was niet alleen niet tochtig, maar vooral ook niet waterdicht, wat resulteerde in een koude een doorwaakte nacht voor ons gezin. Slapen konden we toch al moeilijk doordat in de vlakbij gelegen kantine een "Oktoberfest" was georganiseerd met harde muziek tot na middernacht. Tel daarbij de jongeren op die de wigwam aanzagen voor een leuke hangplek en midden in de nacht probeerden binnen te komen en je snapt dat we met meer regen in het vooruitzicht de volgende dag vertrokken zijn, ook al zouden we eigenlijk twee nachten blijven. Het personeel wilde ons helaas geen geld terug geven (alleen een tegoedbon) voor de nacht die we niet zouden gebruiken, zodat we genoodzaakt waren extra kosten te maken om op een andere camping accommodatie te huren die wel voldeed aan redelijke eisen. Ik zou dus sterk afraden om de wigwam op deze camping te huren.
        Gereisd familie in mei 2016

leuke camping, prachtige safaritent

fam. Groenen, 11-8-2015

Wij hebben in juli een week een safaritent gehuurd, deze liggen op een ruim veld met 3 tenten, erg veel gras voor de tent! Mooie tent, super afgewerkt en ingericht met steigerhouten meubels. Leuke bedstee, goed tweepersoonsbed en nog een ruimte met een stapelbed. Binnen bank, tv, keukenblok en grote eettafel. Net toilet en wastafel, douchen in het toiletgebouw om de hoek (6 min.). We misten alleen de buitenlamp en als het warm is heb je 's middags weinig schaduw. Op de camping zijn leuke speeltuinen, animatie prima, niet te overdreven, wel leuk voor de kinderen. Dierenweide leuk voor de kinderen, overigens ook veel konijnen op de camping. Het binnenzwembad is aardig, wel klein.Tot 10.30 uur alleen volwassenen. 's Middags veel jeugd (10/12 jaar) waardoor het zwemmen met jonge kinderen niet echt aangenaam is. Het strandpaviljoen is super, heerlijk gegeten, mooi uitzicht. Snackbar ernaast ook oké. Mooi omgeving om te fietsen (te huur). Personeel vriendelijk en behulpzaam.
        Gereisd familie in juli 2015

Beste camping ever

Lerissa, 5-8-2015

Beste camping! Ik ben 13jaar en sta hier al 10jaar en vind de camping echt in 1woord GEWELDIG! Zo veel te doen! als kleinkind kon ik me al vermaken maar nu ook nog steeds! Elk animatie team die er is is zoooo leuk! En het is ook heel leuk dat er elke week nieuwe themas zijn dus elke week nieuwe actievietijten!
        Gereisd met vrienden in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck in Kropswolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck scoort een 8.39 uit 10 op basis van 41 reviews.