Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck *****

8,3

42 reviews over Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck in het Nederlands

Leuk voor 1 keer

A de Boer, 15-8-2017

Wij komen net terug van onze ingekorte vakantie in een door hun genoemde luxe sta caravan.

Bij binnenkomst was de sta caravan niet goed schoongemaakt. Stof lag er nog in bepaalde plekken.

Tuinstoelen hadden geen kussen. Daar zit je geen hele dag op.

Bed was erg smal. Daar is overigens aan te wennen. Maar de matrassen lagen echt beroerd.

Geen overkapping waar je even onder kan blijven zitten s avonds als het wat kouder word.

Sta caravan is erg dateerd. De stoel kussen waren doorgezakt.

Keukenspullen waren erg op bezuinigd en slechte kwaliteit.

Zwembad water in het peuterbadje was wel erg koud voor een baby. Ze kon er maar 10 min in zitten.

Door slechte kwaliteit van de spullen in de stacaravan zijn er eerder vertrokken.

Nee dit doen we niet nog een keer..

die stacaravans zijn aan vervanging toe!

Gereisd anders in augustus 2017

Volgend jaar weer

Mariska, 6-8-2017

Heerlijke camping! We zijn hier nu voor de derde keer en het bevalt ons super goed. Lekker rustig,vlakbij het water,alle voorzieningen zijn aanwezig,en het toiletgebouw wordt uitstekend bijgehouden.
Gereisd met partner in juli 2017

Top

Nanda, 3-10-2016

Geweldige camping, minpuntje dat er geen "echte" supermarkt op de camping is
Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Rustige najaarsplek vrijwel aan het meer.

J.Allebes, 16-9-2016

Rustig, leuk van opzet qua plaatsen en groen. Net sanitair en geen gedoe met muntjes. Leuk strandpaviljoen-restaurant er naast wat zeer zeker bijdroeg aan nog meer gemak en heerlijkheid.Met een Acsi-pas een zeer redelijke prijs.

Met een hond was het wat lastig een uitlaatplaats te vinden want het strandje en de camping was eigenlijk verboden terrein, maar daar deed men gelukkig niet zo moeilijk over; gewoon viezigheid opruimen!! Verder uitgerekend nu een muggenuitbraak aan het meer wat tot erg veel steken heeft geleid, maar dat kon de camping niet helpen!!

Gereisd met partner in september 2016

zeer prettig ervaren

speelman, 28-8-2016

Kindvriendelijk grote staanplaatsen zeer schone toiletten wasgelegendheden,goed verzorgd leuke haven voor je boot.

Personeel dat je kunt waarderen altijd vriendelijk en meedenkend, zodat je wensen uitkomen, leuk verblijf

Kortom Camping Meerwijck is geweldigd ,.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

goede camping met veel verbeter punten

patricia, 19-8-2016

De camping licht in een zeer mooi gebied voor iedereen wel wat te bezichtigen.

Stacaravan: de slaapgedeeltes waren veel te krap.

Niet voor 5 personen geschikt naar onze mening.

Wij hadden zelf het gevoel dat de vaste jaarplaatsen de camping toe-eigenden.

Animatie er werd veel georganiseerd maar informatie vonden wij soms erg onduidelijk.

Onze dochter van 10 jaar hing een beetje wat betreft leeftijd er tussen erin.

Zwembad was erg klein en omdat er geen toezicht is soms gevaarlijk door andere camping gasten veroorzaakt. ook de hygiëne kon soms beter.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Aanrader

Wim Edens, 20-7-2016

Mooie plek, prachtig onderhouden terrein, bijzonder vriendelijke en attente medewerkers
Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig! Zeer leuke tijd gehad!

Dhr. van Maar, 10-6-2016

Zeer leuke camping voor jong en oud! Toen we aankwamen was de Safaritent zeer netjes en was goed ingedeeld qua slaapruimtes en keuken. Zeker een aanrader!
Gereisd met vrienden in mei 2016

Geweldig zomerachtig gevoel op camping Meerwijck.

Dhr. Kant, 8-6-2016

Fantastische camping met een zeer aangename ligging voor fietstochten.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Doorwaakte nacht in een lekkende wigwam...

Just Vervaart, 18-5-2016

Een zeer slecht ervaring gehad tijdens ons verblijf op camping De Meerwijck. De gehuurde wigwam was niet alleen niet tochtig, maar vooral ook niet waterdicht, wat resulteerde in een koude een doorwaakte nacht voor ons gezin. Slapen konden we toch al moeilijk doordat in de vlakbij gelegen kantine een "Oktoberfest" was georganiseerd met harde muziek tot na middernacht. Tel daarbij de jongeren op die de wigwam aanzagen voor een leuke hangplek en midden in de nacht probeerden binnen te komen en je snapt dat we met meer regen in het vooruitzicht de volgende dag vertrokken zijn, ook al zouden we eigenlijk twee nachten blijven. Het personeel wilde ons helaas geen geld terug geven (alleen een tegoedbon) voor de nacht die we niet zouden gebruiken, zodat we genoodzaakt waren extra kosten te maken om op een andere camping accommodatie te huren die wel voldeed aan redelijke eisen. Ik zou dus sterk afraden om de wigwam op deze camping te huren.
        Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck in Kropswolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kampeerterrein Jachthaven Meerwijck scoort een 8.29 uit 10 op basis van 43 reviews.