9,5

Uitstekend

2 reviews over BedAndBreakfast Ambrose in het Nederlands

Mooie plek met goede ligging

Maurice en anita nowacki, 23-9-2013

Bb ambrose is een plek wat ons goed bevalt.kamers zijn netjes en schoon wat wij belangrijk vinden.je krijgt een goed en stevig ontbijt.en christina en daniel zijnheel vriendelijk en gezellg. Het is een plek waar je je snel thuis voelt.tot snel weer.
Gereisd met partner in september 2013
Daniël Dijkhuizen,

Beste Anita en Maurice,

Nog steeds een beetje hoofdpijn van die gezellige avond met jullie. Het was erg leuk om jullie weer te zien. We hebben veel gasten per jaar, maar jullie hebben zekers een speciaal plekje gekregen.

Een aanrader

irma, 29-5-2013

Een leuke gastvrije ontvangst.

Een B&B, met 4 leuke kamers met een thema,Leuk ingericht, een mooie grote badkamer op de gang met infraroodsauna. . Een leuke achtertuin waar je kan zitten ,een eigen sleutel om binnen te komen,Een eigen ingang.

Een heerlijk uitgebreid ontbijt, in de keuken, de gastheer laat je rustig ontbijten.

Voldoende parkeergelegenheid voor de deur, dichtbij zijn er restaurants, winkeltjes.

Gereisd met partner in mei 2013
Daniël Dijkhuizen,
Nu pas heb ik hier een inlog gemaakt. Zie namelijk dat meer gasten hier wat schrijven. Graag wil ik jullie ook bednaken voor het positief berichtje. We hopen dat jullie snel weer eens langs komen. Het is immers zo...als jullie het leuk en fijn vinden...Daar worden wij ook vrolijk van.

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Ambrose in Hoogezand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Ambrose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Ambrose scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.