Hotel Schimmelpenninck Huys ***

Hotel Schimmelpenninck Huys
Schimmelpenninck Huys
7,6

205 reviews over Hotel Schimmelpenninck Huys in het Nederlands

Romantisch hotel in het centrum

Ans, 21-10-2017

Mooie ruime kamer met jacuzzi ,prima ontbijt,zeer gastvrij Top
Gereisd met partner in oktober 2017

Ons favoriete logeeradres in Groningen

A.P. Mesker, 19-10-2017

Leuk complex van historische panden rond ruime en aangename binnenplaats (terras). Hoofdgebouw is karakteristiek herenhuis met idem inrichting. Sfeer en vriendelijk personeel staan garant voor aangenaam verblijf.
Gereisd met partner in oktober 2017

nooit meer

Nico, 1-10-2017

Hotel is wat ouder en daardoor heel sfeervol, ontvangst is prima, ontbijt is prima.

Kamer wat aan de kleine kant, alleen per trap bereikbaar en bed is smal en super slecht (hard en een kuil in het midden. in totaal 3 kussens die de naam niet verdienen). Geen oog dichtgedaan en na 1 nacht, ipv de 2 geboekte nachten, vertrokken.

Prachtig, nostalgisch oud hotel

Marcella, 16-9-2017

Cosykamer wat klein en hotel wat gehorig, maar hoort nou eenmaal bij oudere bouw. Heerlijk verblijf gehad in centrum Groningen!

Fantastisch verblijf gehad

Bella, 10-9-2017

Luxe schone mooie kamer met heerlijke jacuzzi. Uitstekende service en uitgebreid ontbijt op de kamer. Niks te klagen!
Gereisd met partner in september 2017

Een karakteristiek hotel met een top ligging

Debbie Schwering, 3-9-2017

Geweldig mooi hotel. Ruime kamer, geweldige jacuzzi, leuk personeel. heerlijk ontbijt!
Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtig hotel met centrale ligging in binnenstad

Kloosterman, 21-8-2017

Prachtig hotel met heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel. Eigen parkeergarage waar je vooraf een plekje kunt reserveren was top! Enige minpuntje zou kunnen zijn dat wij op de 3e etage onze kamer hadden, dus 3 trappen van 20 treden op. Ik kan me voorstellen dat voor mensen met fysieke klachten dit een problem kan zijn.

Relaxen

Anke-sander, 19-8-2017

Vraag duidelijk naar de kamer die je zoekt,(uitzicht,bereikbaar met lift e.d ) maak gebruik van de tuin een heerlijke plek om te verblijven.

Eigenlijk konden wij niets bedenken wat niet goed was.

Zeer gastvrij

Josien, 13-8-2017

Een charmant hotel in het centrum van de stad met zeer vriendelijk personeel. Erg behulpzaam en gastvrij
Gereisd met partner in augustus 2017

Sfeervol hotel in het centrum

Marian, 4-8-2017

Een sfeervol hotel met een mooie binnentuin, prachtige brasserie en eigen bakkerij. Dus heerlijke verse broodjes bij het ontbijt. De kamer was niet echt groot, maar alle voorzieningen waren aanwezig, zelfs 2 stoelen.

Er was wel wat rumoer van pratende gasten in de tuin 's-avonds laat wat enigszins hinderlijk was omdat onze kamer aan de tuinkant lag. De kussens op de bedden vonden wij veel te stijf, maar dit is persoonlijk.

Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Schimmelpenninck Huys bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schimmelpenninck Huys in Groningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schimmelpenninck Huys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schimmelpenninck Huys scoort een 7.62 uit 10 op basis van 208 reviews.