Appartement Loft 6

Appartement Loft 6
Loft 6
9,7

12 reviews over Appartement Loft 6 in het Nederlands

prachtig appartement op een perfecte locatie

Nico, 20-5-2015

Schoon, ruim en modern ingericht appartement met veel daglicht. Prachtige locatie midden in het centrum. Verhuurder reageert snel en adequaat op vragen en zorgt voor een perfecte finishing touch.
Gereisd met vrienden in april 2015

Relaxte plek

M. I. Visser, 19-5-2015

Het appartement is luxe en straalt ook warmte uit. Is van alle gemakken voorzien. Mooie badkamer, prima ingerichte keuken. Goed bed en leuk inpandig dakterras
Gereisd zakelijk in mei 2015

hoog en droog in Groningen stad

Marja de Winter, 31-3-2015

Het weer zat niet mee, maar ons verblijf in Loft 6 is zeer goed bevallen. Prima appartement met als je wilt gebruik van vouwfietsen.

Martini Plaza op loopafstand, maar ook het centrum om de hoek.

Een plek om terug te komen.

Gereisd met partner in maart 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Loft 6 bij:

Super appartement in binnenstad van Groningen!

Aldwin en Martine, 24-2-2015

Geweldig, zeer modern ingericht en van alle gemakken voorzien appartement op steenworp afstand van het centrum (vismarkt) van Groningen. Compleet met keuken en living. We hebben hier met het gezin een heerlijk weekend gehad. En de service van Diet en Hans was echt super: ontbijt geregeld aan huis op de zaterdag ochtend en adres in de stad voorzien voor de zondagochtend. We zijn vol lof en komen zeker nog een keer terug. Martine en Aldwin
    Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Geweldig!

anouck, 9-3-2014

Anton en Diet zijn bijzonder hosts. Naast het feit dat ze erg gastvrij zijn, vinden ze het oprecht leuk om hun appartementen te verhuren en dat is voelbaar. Loft 6 voldeed aan al onze verwachtingen. Het is strak, hip en perfect afgewerkt. Als je gevoelig bent voor esthetiek, zoals wij, zul je je in Loft 6 helemaal thuis voelen. Aan alles is gedacht: complete informatie, huisraad en zelfs extra handdoeken en douchegel. De combinatie van loft en centrum zorgt voor een stedelijk gevoel! Wij zijn bijzonder tevreden. Anouck en Rene
    Gereisd met partner in januari 2014

Superrrrrrr plek !

Walter Spangenberg, 23-2-2014

Modern-groot-goede ligging-vriendelijk-compleet-wat wil je nog meer?
    Gereisd met partner in februari 2014

Luxe, ruim en licht appartement op ideale plek!

Alex, 10-2-2014

Loft 6 is een perfect gelegen appartement in het centrum van Groningen, vlakbij het centraal station (of P+R als je met de auto komt). We werden prettig ontvangen en waren onder de indruk van de ruimte, de smaakvolle moderne inrichting die mooi contrasteert met de ouderdom van het huis, en de compleetheid van het appartement. Je kunt er fijn zitten en lezen, TV kijken, uitgebreid koken en heerlijk slapen. De badkamer is luxe uitgevoerd en voorzien van een goede douche. Er was zelfs een ruime hoeveelheid Nespresso en thee aanwezig. Wij waren er zonder kinderen, maar er zijn diverse voorzieningen voor (kleine) kinderen aanwezig.

Vanuit Loft 6 hadden we een mooi uitzicht over de daken om ons heen. Het is een ideale uitvalsbasis.

Het (optioneel te bestellen) ontbijt werd ons de volgende morgen door de goed gehumeurde eigenaar bezorgd. Ook dat was ruim bemeten en van goede kwaliteit. En als klap op de vuurpijl werden twee door ons vergeten kledingstukken gratis (!) nagestuurd. Perfect!

Gereisd met partner in februari 2014

prima plek

yvon weening, 30-1-2014

Fijn appartement in centrum van Groningen. Erg mooi afgewerkt. Heerlijk geslapen.
    Gereisd met partner in januari 2014

Super gave loft midden in Groningen

Orlando Girjasing, 22-1-2014

Loft 6 is ideaal voor een romantische nacht of weekend weg met z'n tweeen
    Gereisd anders in december 2013

Loft6 staat garant voor luxe overnachting

Dropje2013, 30-12-2013

Een zeer ruim en zeer netjes afgewerkt appartement op (de naam zegt het al) de bovenste verdieping van een schitterend pand in de binnenstad van Groningen. Ontvangst is uitstekend, ontbijt met alles erop, maar vooral: de afwerking en verzotging is perfect. Wij hebben genoten. Ook belangrijk, je kunt er makkelijk met een of twee kinderen verblijven. Naast de slaapkamer heeft het appartement ook een mooie, moderne design slaapbank in de huiskamer. Geweldige keuken ook. Badkamer supernetjes.

Bij deze luxe, stilte en ruimte hoort natuurlijk een prijsstelling. Wij waren uitermate tevreden, maar zeker voor meerdere nachten is het belangrijk goed prijs in het oog te houden.

Een sterke aanrader!!!

Gereisd met partner in december 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Loft 6 bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Loft 6 in Groningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Loft 6 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Loft 6 scoort een 9.74 uit 10 op basis van 14 reviews.