7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hampshire - Plaza Groningen*** bij :

118 reviews over Hotel Hampshire - Plaza Groningen in het Nederlands

Top voor shopweekend

Esther, 31-7-2017

Super netjes hotel en met de bus op 10minuutjes lopen een fantastische plek in de buurt van het centrum! Vriendelijk en behulpzaam personeel en ontbijt was top!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Prima hotel met goede faciliteiten.

Margreet Hofman, 3-3-2017

Hotel oogt chic, mooie ontvangsthal. Keurige ontvangst.

De kamer was vrij klein. Restaurant prima, zowel ontbijt als diner. Heel vriendelijk personeel.

Goede busverbinding naar binnenstad.

Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijk hotel!

Rianne, 26-2-2017

Wij hebben een heerlijk weekend Groningen gehad mede door ons verblijf in dit hotel! Het hotel is mooi ingericht. Kamers zijn niet heel groot maar netjes en sfeervol ingericht. Bed ligt heerlijk en douche was fijn.. Wij hadden ontbijt bijgeboekt en dat was voor 15 euro zeker de moeite waard! Echt alles is er aanwezig, van broodjes en allerlei soorten beleg tot yoghurt met fruit en noten/zaden. Van verse sappen en melk tot cappuccino en warme chocolademelk! Verder heeft het hotel op vrijdag middag, zaterdag (hele dag) en zondag ochtend een shuttle-service, deze taxi rijd hotelgasten kosteloos elke 20 minuten van en naar het Centrum van Groningen, ideaal!
Gereisd met partner in februari 2017

Goed en mooi hotel. Fijne familie kamer,

Vreeke, 22-1-2017

Mooi en goed hotel, zeker een aanrader als je de stad Groningen ga bezoeken. De shuttlebus brengt en haal je weer op van het station waar je een mooie stads wandeling kan maken. Nooit geweten dat dat Groningen zo'n mooie stad was met gemoedelijke mensen.

Na een dagje Groningen heerlijk genoten in de Bar. Deze is ook aan te raden. S'morgens als afsluiter hebben we lekker genoten van een uitgebreid ontbijt buffet.

Top en alle complimenten voor het personeel. Deze doen er alles aan dat we een prettig verblijf hadden.

Gereisd familie in januari 2017

geweldig hotel

Jan en Marian, 10-12-2016

alles is nieuw, goed bed, lekker ontbijt.

alleen naar 't centrum moet je de bus nemen ,ook makkelijk en goedkoop.

Gereisd met partner in april 2015

Telleurgesteld

Chris Geertman, 4-11-2016

Voor het eerst bij deze hotel keten maar voorlopig ook voor het laatst.

Wat een treurnis deze kamers. Volgende keer toch maar weer andere keten, das toch net iets fijner en meer compleet. Ik zou me als directie echt schamen om dit te durven verkopen 😪

Geen koffie of thee,minibar of sfeer op deze kamer.

Het liefste zou ik nu al mijn spullen pakken en vertrekken😔

Gereisd met partner in november 2016

Heel fijn hotel

Dylano_Izzy, 23-10-2016

Hampshire Plaza in Groningen topbeleving gehad. Bij binnenkomst het indrukwekkende bouwwerk bewonderd; vanuit de lobby prachtig om te zien. En het rook er heerlijk schoon. We hadden een grote kamer op de 7e verdieping met badkamer heel ruim van opzet. Bed zo groot daar kun je wel met 6 man in liggen (als je dat zou willen...!!!) Uitzicht mooi over het natuurparkje. Brandschoon en heel luxe. Uitgebreid ontbijtbuffet met vriendelijke bediening. Het meest opvallende was nog wel de gratis Chuttleservice waarbij elke 20 minuten een grote auto hotelgasten gratis van en naar het station brengt. Ideaal voor een dagje Groningen of als je naar het station wilt.

Zwembad niet in gezwommen maar zag er mooi uit. Wij vonden dit een heel fijn hotel.

Gereisd met partner in oktober 2016

mooi net hotel....waar voor je geld

frank&marian, 5-8-2016

mooi 7 verdieping tellend hotel met een ruime lobby,nette uptodate kamers met klimaatregeling en prima bedden.

prettige bijkomstigheid was het verwarme binnenbad waar je als gast even lekker kan zwemmen tot 22:00.

De werknemers aan de balie en het restaurant zijn erg gastvrij en aardig.

Bij aankomst werd ons ook gevraagd of we interesse hadden voor een kamer op de hogere verdiepingen of met uitzicht op het meer .Echt een pluspunt

Gereisd met partner in augustus 2016

Net hotel

J. Jansen, 9-7-2016

Wij (2 pers.) hebben een nacht doorgebracht in het hotel en viel ons niks tegen. Erg gezellig. S avonds hebben wij gegeten in het hotel en het avondeten was geweldig. Ook heerlijk geslapen. Ontbijt was ook netjes. Niks te klagen.
Gereisd anders in juli 2016

Goed in verhouding tot de prijs

Louis Sloog, 25-6-2016

Het is een prima hotel.Ligt gunstig tov de weg van Groningen naar Assen.Is op ca 15 minuten fietsen gelegen van het centrum van Groningen.Leuk om te fietsen, met name in zuidelijke richting.Het was een heel goedkoop arrangement.Het ontbijt is prima. Dinner hebben we niet gebruikt inhet hotel .Er zijn in de stad leukere gelegenheden. Onze kamer was netjes ,maar wel erg minimaal wat ruimte en voorzieningen betreft
Gereisd met partner in maart 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - Plaza Groningen in Groningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - Plaza Groningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampshire - Plaza Groningen scoort een 7.25 uit 10 op basis van 119 reviews.