Hotel Hampshire - Plaza Groningen ***

7,2

122 reviews over Hotel Hampshire - Plaza Groningen in het Nederlands

Nooit meer

Bot, 10-10-2017

Beperkte kaart in het testaurant.

Hotelkamer: flinke spin op het plafond. Stofraggen aan de gordijnen. Stang waar de handdoeken aan hangen vol met roest. Afzuiger vol met stof in de badkamer. Vlekken in de vloerbedekking. En vlek op deken bed!!!

Gereisd met partner in oktober 2017

Goed, maar housekeeping kan echt beter.

Henriët, 8-10-2017

We hadden met ons drieën een enorm grote kamer. Toilet was apart van de badkamer. Badkamer was redelijk ruim. Douchen wel in het bad. Vriendelijk personeel. Tv deed het niet en men kwam meteen langs. Moet alleen zeggen dat ik het qua schoonmaken matig vond. Veel stof op het grote bureau, op de tv. We vonden een oud stuk zeep in het douchegordijn. Vloer toilet echt vies. Veel vlekken in de vloerbedekking. Ondanks redelijke update, niet goed afgewerkt en daarna onderhouden door housekeeping. Wel schone, goede bedden en voldoende handdoeken. Ontbijt súper. Dochter heeft coeliakie en ze kreeg heerlijke broodjes. Echt heel fijn, blij kind, dus een blijde mama! Al met al redelijk positief. Als men meer controleerd op schone kamers en misschien nog wat meer renoveert, zoals het toilet, wordt het voor gasten écht een fijne ervaring. Voor ons prima, maar kleine nasmaak... Oh, en t zwembad vonden wij niet de moeite waard om in te gaan...
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Goed hotel met een paar kleine min puntjes

K. Oosterom, 14-9-2017

Het is een schoon en rustig hotel. Wij hadden een minder valide kamer op de derde etage. De rolstoel of rollator kwam helaas niet verder dan de kamer deur omdat de kamer daar te klein voor was. De bad kamer had alleen een lichtpunt boven de wasbak en was daarom erg donker. Twee keer ontbeten maar helaas was alles koud (de eieren, gebakken spek, worstjes etc.) Het hotel ligt wel redelijk dicht bij het centrum.
Gereisd met partner in september 2017

Hampshire Plaza Groningen: goede keus

Ton Koopman, 11-9-2017

prettige ontvangst; goede kamer; geweldige shuttle service naar Groningen CS
Gereisd met partner in september 2017

Top voor shopweekend

Esther, 31-7-2017

Super netjes hotel en met de bus op 10minuutjes lopen een fantastische plek in de buurt van het centrum! Vriendelijk en behulpzaam personeel en ontbijt was top!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Prima hotel met goede faciliteiten.

Margreet Hofman, 3-3-2017

Hotel oogt chic, mooie ontvangsthal. Keurige ontvangst.

De kamer was vrij klein. Restaurant prima, zowel ontbijt als diner. Heel vriendelijk personeel.

Goede busverbinding naar binnenstad.

Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijk hotel!

Rianne, 26-2-2017

Wij hebben een heerlijk weekend Groningen gehad mede door ons verblijf in dit hotel! Het hotel is mooi ingericht. Kamers zijn niet heel groot maar netjes en sfeervol ingericht. Bed ligt heerlijk en douche was fijn.. Wij hadden ontbijt bijgeboekt en dat was voor 15 euro zeker de moeite waard! Echt alles is er aanwezig, van broodjes en allerlei soorten beleg tot yoghurt met fruit en noten/zaden. Van verse sappen en melk tot cappuccino en warme chocolademelk! Verder heeft het hotel op vrijdag middag, zaterdag (hele dag) en zondag ochtend een shuttle-service, deze taxi rijd hotelgasten kosteloos elke 20 minuten van en naar het Centrum van Groningen, ideaal!
Gereisd met partner in februari 2017

Goed en mooi hotel. Fijne familie kamer,

Vreeke, 22-1-2017

Mooi en goed hotel, zeker een aanrader als je de stad Groningen ga bezoeken. De shuttlebus brengt en haal je weer op van het station waar je een mooie stads wandeling kan maken. Nooit geweten dat dat Groningen zo'n mooie stad was met gemoedelijke mensen.

Na een dagje Groningen heerlijk genoten in de Bar. Deze is ook aan te raden. S'morgens als afsluiter hebben we lekker genoten van een uitgebreid ontbijt buffet.

Top en alle complimenten voor het personeel. Deze doen er alles aan dat we een prettig verblijf hadden.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

geweldig hotel

Jan en Marian, 10-12-2016

alles is nieuw, goed bed, lekker ontbijt.

alleen naar 't centrum moet je de bus nemen ,ook makkelijk en goedkoop.

Gereisd met partner in april 2015

Telleurgesteld

Chris Geertman, 4-11-2016

Voor het eerst bij deze hotel keten maar voorlopig ook voor het laatst.

Wat een treurnis deze kamers. Volgende keer toch maar weer andere keten, das toch net iets fijner en meer compleet. Ik zou me als directie echt schamen om dit te durven verkopen 😪

Geen koffie of thee,minibar of sfeer op deze kamer.

Het liefste zou ik nu al mijn spullen pakken en vertrekken😔

Gereisd met partner in november 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hampshire - Plaza Groningen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - Plaza Groningen in Groningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - Plaza Groningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampshire - Plaza Groningen scoort een 7.18 uit 10 op basis van 123 reviews.