Hotel De Boegschroef ***

WebsiteLink naar website

79 reviews over Hotel De Boegschroef in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Fam : ten Kate, 24-9-2017

Hadden een 3 daags arrangement geboekt maar moesten helaas na 1 overnachting besluiten om naar huis te gaan omdat mijn vrouw ziek werd.Toen ik bij de receptie dit bekent maakte en wilde afrekenen bood men mij spontaan aan om slechts deze ene overnachting in rekening te brengen,hetgeen zij geenszins verplicht waren te doen.Dit noemen wij nog eens gastvriendelijkheid.Komen zeker een volgende keer terug en hopenlijk iets langer.
Gereisd met partner in september 2017

Goed behalve het half pension diner

Martijn, 1-8-2017

Prima hotel aan de zeehaven van Delfzijl. Het hotel ligt op een aangekleed industrieterrein wat ongebruikelijk is voor een hotel. Niet storend en het eigen terras buiten is gezellig. De kamers vonden we wat eenvoudig, maar voldeden goed. We hadden half pension bijgeboekt, wat erg voordelig was. Echter was de smaak van het diner er wat ons betreft ook naar. We hebben er twee avonden gegeten en beide keren vonden we het allebei niet echt lekker. Er was keuze uit 2 hoofdgerechten (vlees of vis). Wat ons opviel is dat de half pension diners andere borden kregen dan de gasten die er los dineerden (en een uitgebreide kaart hadden). De half pension gasten kregen erg hete borden en de andere gasten niet, waardoor we een sterk vermoeden hadden dat het half pension diner werd opgewarmd en van een ander niveau is. Als je van lekker eten houdt, niet het half pension erbij nemen maar los dineren (hoofdgerechten van >20 Euro).
Gereisd met partner in juli 2017

Een drie sterren hotel met een 4 sterren keuken.

L.C.Gosen, 21-7-2017

Hotel met prima verzorgde kamers op de begane grond en eerste etage. Aan de noord zijde met uitzicht op de haven . Verblijf is mogelijk met half pension. Een goed verzorgd ontbijt en een geweldig "culinair" 3 gangen diner. Het hotel is een goede uit vals gelegenheid om Groningen te verkennen. Op ongeveer 30 km van de stad Groningen (cultuur), 2 km van Appingedam (hangende tuinen), maar ook even een bezoekje aan Leer (Duitsland) op 60 km afstand is mogelijk. Een flinke plaats met een gezellig centrum en een prachtige promenade langs de Elbe.
Gereisd met partner in juni 2017

Aanrader

Van der hoorn, 9-7-2017

Heerlijk hotel met enorm service gericht personeel. Ruime parkeergelegenheid en een fietsenstalling. Zeker halfpension nemen want het eten is echt super. Prachtig uitzicht op de haven. Wij hebben uiteindelijk 2x bijgeboekt!! Delfzijl is ook een gezellige plaats met leuke markt en winkels, en alles op loopafstand.
Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch

ien lejeune, 30-6-2017

Dit hotel ligt aan de haven en heeft een schitterend uitzicht. De kamer zijn lichtelijk verouderd maar schoon. Fruitmandje op de kamer. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Eten is aan te bevelen en ontbijt is super. Met openbaar vervoer is dit hotel goed bereikbaar. Je loopt vanaf het station door de binnenstad ernaar toe.
Gereisd alleenreizend in september 2016

Een geweldige aanrader!

Arie de Graaf, 27-5-2017

Na een autorit van twee uur in Delfzijl gearriveerd en daar allervriendelijkst ontvangen. De kamer zou en werd snel in orde gemaakt en we kregen een

heerlijk kopje koffie op het buitenterras. Om half twaalf de keycard van de prima kamer gekregen en hierna op de fiets.

Onderweg in Appingedam geluncht en vrij laat weer terug. Maar het diner kan

hier genuttigd worden zolang de kok er is en dan is zeker tot 21.00 uur.

Vooraf een keuze gemaakt ( vlees of vis ) en, om het kort te houden, beide

dagen verrast op welhaast een culinair diner met een prima voor- hoofd- en nagerecht. Het overtrof onze stoutste verwachtingen.

Ook het ontbijt was dik in orde en het fruit op de kamer is voor de liefhebber altijd meegenomen.

Uitzicht op de handelshaven en vlakbij de Eemshaven.

De douche had zoveel mogelijkheden, dat je er altijd schoon onder moest

worden ook de kamers waren zeer schoon.

Kortom hier valt gewoon niets negatiefs over te melden.

Een aanrader derhalve.

Vriendelijke groet,

Arie de Graaf

Gereisd met partner in mei 2017

Zeer gastvrij hotel en prima verzorging van kamer,

Charles, 28-4-2017

Feitelijk kan ik wel zeggen alles was prima. Ontvangst met meteen een oplossing zoeken voor de stalling van onze fietsen. Het diner 's avonds met persoonlijke aandacht voor een afwijkend toetje voor mijn echtgenote. Ontbijt was ook weer uitstekend. Heel attent met het bijvullen en hulp bij de werking van de elektrische apparaten.

De tweede dag was niets minder dan de eerste.

Gereisd met partner in maart 2017

Top

Mireille, 16-10-2016

Heerlijk hotel voor weekend weg. Kort bij het centrum in de haven. Hotel weet hoe je gasten een fijn verblijf kan verzorgen. ontbijt goed ruime keuze, avond eten prima en lunch ook lekker. Kortom komen zeker nog eens terug. Buitenaanzicht niet echt uitnodigend maar service, eten, aankleding en totaalindruk maken dit dubbel en dik goed.
Gereisd met partner in oktober 2016

fantastisch hotel,

Sylvia Slagmoolen, 1-10-2016

Alles was geweldig!Het personeel was ontzettend vriendelijk,alles super schoon,en prachtig uitzicht op de haven vanuit onze kamer!
Gereisd met vrienden in september 2016

prima hotel

van 't Schip, 18-9-2016

er is niets negatiefs te vertellen. wij hadden een aanbieding en gingen met de boot naar Borkum. prima overtocht, wat zie je veel schepen! Hotel en kamer goed, netjes en schoon. 2x gedineerd ook dat was prima, ontbijt meer als voldoende.

Personeel is vriendelijk. wij hadden een kamer met uitzicht op de haven. werkelijk wij zijn niets te kort gekomen in dit hotel, en geven dan ook niets dan lof!

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Boegschroef bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Boegschroef in Delfzijl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Boegschroef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Boegschroef scoort een 8.88 uit 10 op basis van 80 reviews.