Hotel Vesting Bourtange

Vesting Bourtange
7,4

WebsiteLink naar website

7 reviews over Hotel Vesting Bourtange in het Nederlands

prachtig gerenoveerde kamer, zeer schoon. prima!

prima plek in een bijzondere plaats. boeken maar!, 21-8-2017

kamer en ligging geweldig. nadeel is het stukje lopen naar de kamer. maar ja je slaapt in een vesting. zeer vriendelijk personeel. leuke ontbijt kamer met zeer vriendelijke bediening. alles tip top!!! Bij het vertrek bleek de pin niet te werken, geen probleem men stuurde de rekening! uitstekende service van de balie medewerkster.
Gereisd met partner in augustus 2017

Leuke ervaring op paar puntjes na!

Angel, 27-4-2017

Geweldige ervaring om te overnachten binnen een vesting en in een bedstede. Aardige dame die met een pendel wagen reed, toen ze hoorde dat we bleven overnachten, bracht ze ons gratis heen en weer om de sleutel te halen, dit kon pas later die dag.

Wel paar minpuntjes. De kamers waren erg warm en benauwd. Er kon alleen een kantelraam open, en zonder hor. Dus de halve nacht wakker gelegen van de muggen, die ook overal doodgeslagen op de muren zaten door eerdere gasten. Ook niet erg schoon de kamer, veel stof op de grond in hoekjes etc. Wordt om de meubels heen schoongemaakt denk ik. Gedateerde badkamer, en douchen in het bad. Allemaal krap en niet goed schoon. Slecht ontbijt met supermarkt afbakbroodjes, weinig variatie. Een ontbijt die je zelf eerder thuis maakt, maar niet geschikt voor een hotel, overnachting waar je voor betaald.

Gereisd met partner in juli 2016

zeer slechte service´s, gast onvriendelijke,

jan, 27-9-2016

omgeving is goed, service´s en gast vriendelijkheid is zeer slecht.

bereikbaarheid kamer is zeer slecht, wij moesten met onze koffers lopen van de parkeerplaats naar centrum dorp, geen transport service´s. ontbijt opbak broodjes.

In de badkamer schimmel (is een NO-GO)

Gereisd met partner in september 2016

Geweldig!

Maatman, 14-11-2010

Daar wij 3 jaar getrouwd waren wilden we (net als voorgaande jaren) naar een leuke plek om even bij te komen van onze dagelijkse beslommeringen (luiers verschonen, kindjes troosten, snotneuzen afvegen, etc.). En dat is hier zeker gelukt. Je verblijft in de vesting zelf in zeer luxe kamers. Bourtange zelf is klein, maar met leuke winkeltjes en straatjes, en heerlijk om lekker te wandelen. Tevens zijn we nog wat over onze geschiedenis te weten gekomen. Erg interessant. Verder liggen Winschoten en Stadskanaal op redelijke rijafstand, dus je logeert niet helemaal in de middle of nowhere!
Gereisd met partner in november 2010

Dit moet je meemaken!

Sabine, 5-4-2010

Binnen de vestingswallen van de toeristische trekpleister van Bourtange, kun je slapen in een bedstee! In de verbouwde historische gebouwen zijn 14 logementen. Wij sliepen 2 nachten in de goedkoopste: een soldatenlogement. Het was een kleine kamer, met tv, kast en een zitje en een tweepersoonsbed in een nis. De badkamer had een bad, douche, wastafel en wc. Alles was schoon en fris, behalve de handdoeken, die roken naar sigarettenrook. 's Morgens liep je buitenlangs naar de Gasterije om te ontbijten. Prima verzorgd, ruime keuze. 's Avonds kon je eten in 's Lands Huis en wat drinken in het Oale Kroegie. Dit alles tussen de musea, winkeltjes, molen, synagoge, wachthuisjes van Vesting Bourtange. Als je hier slaapt, mag je met je auto de vesting binnenrijden, over de bruggen en door de poort. Je moet je dan tussen de toeristen door manouvreren en kunt parkeren bij het kerkje. Onvergetelijke ervaring!
Gereisd met partner in april 2010

Super

pebbles, 5-10-2009

1 nacht in de vesting geslapen, was super, zeker voor herhaling vatbaar,

we hebben zelfs onze kinderen moeten beloven volgend jaar terug te komen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

M. Heijnsbroek, 5-9-2006

Zeer apart verblijfsoord in een uitermate genoeglijk vestingstadjes. Heerlijk om te lopen op de vestingwallen en zo het stadje en de wijdse omgeving te aanschouwen.

Aanmelden voor de overnachting kan maar tot 17 uur maar dit werd door de receptie goed opgelost.

Jammer genoeg geen bevestiging per mail ontvangen, maar per post.

Een beetje middeleeuws maar dat past goed bij de omgeving. Een echte aanrader. Je belandt na een brugje gepasseerd te zijn van het jaar 2007 in de middeleeuwen met al zijn rust en gezellige winkeljtes en terrasjes.

Gereisd met partner in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Vesting Bourtange bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vesting Bourtange in Bourtange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vesting Bourtange zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vesting Bourtange scoort een 7.43 uit 10 op basis van 7 reviews.