8,8

Uitstekend

50 reviews over Camping 't Plathuis in het Nederlands

prachtige camping, vriendelijke ontvangst

Henny Dijkstra, 3-8-2017

De camping ligt in een prachtige groene omgeving. Zeer gastvrije ontvangst.

Comfortplaats biedt rust en privacy. Ruime afgebakende plaatsen, met een prachtig uitzicht.

We komen zeker terug. Een echte aanrader, deze camping.

Gereisd met partner in juli 2017

fantastisch

Ton, 30-7-2017

Het is een heel rustige camping waar vaste gasten al jarenlang komen. Het ligt heel mooi in het groen en in de directe omgeving van diverse aantrekkelijke plaatsen om te bezoeken, bijvoorbeeld de vesting Bourtange. De beide echtparen die deze camping runnen zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij. De kampeerplaatsen zijn zeer ruim en netjes. Er is een beperkte eetgelegenheid maar het gebodene is prima voor een snelle hap. Wij zijn er nu voor de derde keer geweest en zullen er de komende jaren regelmatig terugkomen.
Gereisd met partner in juli 2017

rustig en veel "plekjes

avango, 20-6-2017

"Supervriendelijke ontvangst (en vertrek),

veel veldjes en vooral relaxte sfeer

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig mooie camping, mooie plaats

Nynke van Dijk, 6-6-2017

We zaten dicht bij de wc's en douchen ,eigenaars waren erg vriendelijk, toen ons kleinkind werd geboren , zijn we naar huis gegaan en de volgende dag terug gekomen , hoefden we een dag niet te betalen, super van ze
Gereisd met partner in mei 2017

Echt een aanrader!

I. Doldersum - Beukers, 2-10-2016

We zijn in het laag seizoen geweest met onze caravan. Heerlijk rustig en erg vriendelijk voor honden.

We zijn erg goed ontvangen door de eigenaren.

Het sanitair is iets verouderd maar brandschoon en alles doet het.

Erg leuke wandelingen route's in de buurt.

Wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in oktober 2016

Vriendelijke eigenaren en een prachtige omgeving.

Ellen, 30-8-2016

Fijne camping met voldoende mogelijkheden in de omgeving om te wandelen, fietsen en steden te bezoeken bijvoorbeeld Papenburg met veel terassen in Duitsland. Ook is de afstand naar Wildlands, Plopsaland, of Dier- en vrijetijdsparkThule in Duitsland klein.

Op de camping mogelijkheid om te zwemmen. Onze zoon van 12 heeft zich de hele vakantie weten te vermaken met de rest van de aanwezige kinderen. Zelfs gezamenlijk een hut gebouwd.

O, ja en niet te vergeten er is nog een "echte" kantine waar je fijn spelletjes kunt doen als het bijvoorbeeld een keertje niet zo'n mooi weer is. Wij komen terug!

Gereisd familie in juli 2016

Prima camping, leuke uitvalsbasis

De Vries, 29-8-2016

Fijne camping, sanitair oud maar erg schoon. We stonden op het gezinsveld, met een leuk speeltuintje binnenin. Aanrader voor gezinnen met kleine(re) kinderen, maar ik zou hier niet zo snel heen gaan met oudere kinderen.
Gereisd familie in augustus 2016

Een perfekte plaats om tot rust te komen.

Flip van de Velde, 19-8-2016

Gereisd met partner in mei 2016

Een prima plek om te genieten.

Flip van de Velde, 29-7-2016

't Plathuis is een hele gezellig camping. De eigenaren van de camping doen alles , om het je naar de zin te maken. Er is geen zwembad ,maar wel een zwemplas waar je ook in kunt vissen.Echt een aanrader!!
Gereisd met partner in oktober 2013

mooie plaatsen, hele vriendelijke ontvangst, prima

w. huijer, 22-7-2016

hou je van rust en groen, de ongedwongen sfeer en de mooie omgeving, dan is het bij de fam. huisman prima kamperen.

wij hadden een heerlijke week.

Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Plathuis in Bourtange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Plathuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Plathuis scoort een 8.76 uit 10 op basis van 52 reviews.