Bed and Breakfast Museum Lammert Boerma

Bed and Breakfast Museum Lammert Boerma
Museum Lammert Boerma
5,7

7 reviews over Bed and Breakfast Museum Lammert Boerma in het Nederlands

Om nooit te vergeten in positieve zin!

Gea Engeringh en Arie Kaan, 19-4-2017

Om te beginnen begrijp ik niet wat de mensen bezielt die hieronder een klaagbrief schrijven! Of ze hebben last van hoogmoedswaanzin of ze zijn helemaal van het padje af!

Wij hebben hier geweldige Paasdagen gehad! Een prachtige kamer....een heerlijk bed en een ongelofelijk uitgebreid ontbijt!

Ja...het is waar dat er heel veel schilderijen hangen en heel veel spullen staan! Wij vonden dat prachtig en gezellig! Het is tenslotte ook een museum!

Op de foto's kun je van tevoren zien waar je voor boek! Ik had deze B & B op TV gezien en meteen gezegd dat ik daar ooit heen zou willen! Wij gaan in ieder geval terug naar Janke en Lammert Boerma!

Hele lieve....gastvrije en gezellige mensen! Wij zijn enorm verwend daar!

Ik denk dat de mensen hieronder beter een 5 sterren hotel kunnen boeken, maar daar zullen ze ook wel weer commentaar op hebben! Ik geniet van alles!Van kamperen op een eenvoudige camping....een 5 sterren hotel, maar ook van Museum Lammert Boerma! Ik heb gezegd!!!!!!!

Gea en Arie.

Gereisd met partner in april 2017

Nooit meer, bij aankomst rook t nr oude dweilen

twee kunstennaars, 9-8-2016

Aardig ontvangen,..kom verder, wilt u koffie? ja graag, zijn we wel aan toe,...krijgen we eerst een rondleiding,.. (om te constateren hoe onhygienisch het was daar en VOORAL dat je dit geen MUSEUM kunt noemen maar, een UIT DE HAND GELOPEN HOBBY, van het opstapelen van PRULARIA, die onsmakelijk door elkaar staan en hangen). Lugubere enigzins na geschilderde porno.

Ok daar kijk je al gauw niet meer naar hoor. Komt het 1ste kopje koffie, 2 min. later 2e voor mij, ..ik kom even bij jullie zitten hoor zegt Jenke...ok. ...daar komt Lammert ook,...de werkster komt er ook bij. Het koekje was niet vers en krokant.

-Naar de slaapkamers...

Spinnen in bed en rond om, zilvervisjes in bed, motten in bed. Toen ik matras optilde, zat er een hele familie hooiwagen spinnen, die hadden zich ook gesetteld tussen het stof achter en onder t bed, snoeppapiertjes op de grond onder t bed, alles plakt en kraakt. Onveilige 30 cm hoge op- en af stap drempels naar kamers, badkamer, zonder leuning, omgekruld kei ou tapijt onder ontbijttafel waar je over struikelen kan.

-Badkamer; smerig! schimmel, geen zeepje, geen glaasje, geen mogelijkheid kleding of handoek op te hangen, geen stoel. Handoeken roken ook heel muf, duidelijk al min. een maand niet fris meer!. Ook daar weer een rand v 2cm naar de wc toe die je niet ziet maar, waar je makkelijk over struikelt.

Uit linker kraan komt bloedheet water, de rechter koud water, dat stroomt naar een open gat de grond in, links.. in de douche ruimte, er staat een los staand hardboardplankje voor geabsorbeerd uiteraard door t vocht, het hele gebeuren is zwart geblakerd v d schimmel en maakt heel wat herrie als het kraan water daar naartoe , om de slappe lach van te krijgen! :( Geen douche gordijn,...het beloofde raamgordijn is er niet gekomen...

-De tv werkte (nog) niet, moest via schotel, eerst een half uur ingesteld worden door Lammert, met een gebruiksaanwijzing erbij. Wij wilden wat privacy... .Na deze rare ervaring wilden we de volgende ochtend na t ontbijt afrekenen. We hadden op hadden op 3 dagen gerekend...Jenke werd heel boos, we hadden gereserveerd en hadden maar te blijven...overal kunnen ongelukken gebeuren duss...en anders 30% afbetalen ..oh eh nee 35%, dat is normaal...NEE dus. Lammert moest erbij komen en Jenke werd woedend, wij werden als kinderachtig en aso uit gescholden. Rotmensen waren wij en ongelovig. De zogenaamde prachtige beelden tuin, stelde niet veel voor, zei Jenke zelf al hoor!, maar om nou een weggegooide oude achterkant van een oude rode auto die tussen het onkruid ligt, als beeldende kunst te zien..

OK, dit alles bevindt zich in the middle of know where en moet je de trein nemen om naar de bewoonde wereld te gaan om de zo beloofde in de buurt zijnde bezichtigingen te kunnen bezoeken..Geen info folders, geen route beschrijving, geen info over prijs van het kleine treinje ,oh ja er is ergens wel een Spar, zegt men en je mag best de keuken gebruiken.Op de wc hangt een klein briefje, je kunt 'eventueel' je handen wassen in de keuken....ok...daar in het aanrecht staat de afwas, een paar steelpannen en borden, en je moet je handen afdrogen met hun keuken afdroogdoek, als zeepje gebuik je afwasmiddel...Beste mensen....Jenke vertelde ons tijdens ons koffie momentje, dat ze es een keer bij de Chinees waren gaan eten en dat zij ff naar de wc moest...Goh zij ze, ik wist niet wat ik fout gedaan had maar, die wc trok ineens zelf door??!! Dat had ze nog nooit meegemaakt.?! zeg nou zelf,....

Gereisd met vrienden in augustus 2016

appart, weer eens wat anders

g.hildering, 15-6-2012

de slaapkamer was oke prima ontbijt aardige mensen leuk om mee te maken je moet er even doorheenkijken niet heel proper maar ja het was gezellig
Gereisd met partner in juni 2012

Bijzondere ervaring

Henk, 1-5-2012

Gastvrije ontvangst, met koffie en cake. Art deco kamer is echt de moeite waard. Prma uitgebreid ontbijt.
Gereisd met partner in april 2012

goede keuze

rv haarlem, 10-8-2011

een unieke combinatie van museum en bed en breakfast onderkomen . geschikt voor kortstondig verblijf in een landelijke omgeving . overnachting ruim voldoende en ontbijt zeer uitgebreid . conclusie voor herhaling zeker vatbaar.

rv haarlem .

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Kom er zeker weer

nelly, 17-7-2010

Ik (we) komen er al zo'n 14 jaar en het is altijd fijn vertoeven. Je word met alle vriendelijkheid ontvangen. Het heeft een prachtige uitstraling en mooi gebouwd. Lammert is een echte kunstenaar zowel op het doek als met het opbouwen van hele mooie zalen . Janke is een geweldige gastvrouw heel sociaal en warm. De recensie die ik net las daar schrok ik echt van. Hoezo vies en nog meer van die vreselijke woorden ik werd en een beetje boos van !!!! Dus mensen ik zou zo zeggen ga het zelf beoordelen en het valt zeker niet tegen. Ze hebben al 18 jaar ervaring dat zegt genoeg.

groetjes van goede vrienden (N en B)

Gereisd met partner in juli 2010

nooit meer

jacky van reen, 14-6-2010

wij troffen een huis in erbarmelijke staat, smerig, vies, spinrag, tuin een vuilnisbelt, toilet dat niet werkte, douche smerig, echt sterk af te raden.het stonk naar zweet,vuil en lang niet schoon gemaakt.
Gereisd met vrienden in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Museum Lammert Boerma in Borgercompagnie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Museum Lammert Boerma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Museum Lammert Boerma scoort een 5.7 uit 10 op basis van 7 reviews.