Hotel Fontana Resort Bad Nieuweschans ****

Hotel Fontana Resort Bad Nieuweschans
Fontana Resort Bad Nieuweschans
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fontana Resort Bad Nieuweschans bij:

93 reviews over Hotel Fontana Resort Bad Nieuweschans in het Nederlands

heerlijk ontspannen

lieke, 11-9-2017

Erg schoon, veel verschillende mogelijkheden, zodat er iedereen wel iets "lekkers" bij zit.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Super genoten!

Jurien, 13-3-2017

alles is goed voor elkaar, het hotel, het bad,sauna,s ect. Ik heb geen negatieve opmerkingen. Het is een fijne plek voor rust en ontspanning. Het eten is goed en prettige bediening. Ik vond alleen het eten net voldoende, het was heerlijk maar voor mij te kleine portie,s.
Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijk vertoeven

Lia Metselaar, 25-2-2017

We hebben genoten van de sauna's, het eten, zowel in het sauna gedeelte als in het hotel, was perfect. Zeer vriendelijk personeel en de kamer was heel goed.
Gereisd met partner in februari 2017

Het waren twee ontspannen dagen

TrD, 24-2-2017

Fontana biedt zowel de geklede badgast als de saunaliefhebber de gelegenheid om te ontspannen. Bij de sauna is er professionele op-gieting met aandacht voor de gasten. Vriendelijke personeel.

We zijn van mening dat de menu kaart van restaurant Bubbels wel wat variatie kan gebruiken.

Wij vinden het fijn dat Fontana kindvrij is!

Fontana is fantastisch

Maria, 12-2-2017

Boek er een hotelkamer bij, heerlijk in je badjas vanuit je bed naar het bronnenbad. Daarna aanschuiven voor een lekker elkwatwils ontbijt buffet. De rest van de dag zwemmen sauna stoombad massage wandelen in de tuin. De kelosauna is stoer met mooi robuust hout en fijne honing opgietingen. De sfeer is ontspannen personeel erg vriendelijk en relaxt. Er wordt op het moment flink uitgebreid dat is hard nodig want je ziet het iedere keer drukker worden. Dus voor mijn eigen bestwil zou ik moeten zeggen ga vooral niet ☺️
Gereisd met partner in februari 2017

Heerlijke plek, waar het heel goed ontspannen is.

Fokko Postmus, 29-1-2017

Bijzonder vriendelijke medewerkers en een heerlijk bronnenbad.

We vonden de tijd tussen het 3 gangen diner wat lang. Het eten was voortreffelijk.

Super Wellness resort.

Marion, 20-1-2017

Een heerlijk hotel, restaurant en sauna complex.Zeer attente bediening. Voor herhaling vatbaar. Een hamam behandeling en een pedicure behandeling van 50 minuten gedaan.

De van pedicure behandeling hadden wij meer verwacht, te duur voor wat je krijgt. De hamam behandeling was heerlijk.

Gereisd met partner in januari 2017

Geweldig zeker voor herhaling vatbaar

JCM van Wijk, 8-1-2017

Eigenlijk vonden wij alles goed. De kamer was netjes en schoon. Het eten was vooral het diner was subliem. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De sauna's waren heerlijk. Het enige wat ik als aandachtspunt wil geven is ,dat er misschien er meer op gelet moet worden dat de bezoekers zich eerst moeten douchen voordat ze het zwembad in gaan. Wij zagen dat de bezoekers direct vanuit de sauna het zwembad in gingen of dat ze zich schrubben en daarna direct zonder zich te douchen het zwembad in gingen. Dat is erg onhygiënisch . Dat is het enige wat ik/wij willen aangeven.

Geweldig!

Henk, 7-1-2017

De ontvangst is prettig en op de persoon gericht. Je voelt je meteen welkom. Als je vragen hebt, dan worden die adequaat beantwoord. De voorzieningen zijn prima in orde. Dit geldt zowel voor de hotelkamer als bijvoorbeeld het gebruik van badjas en handdoeken. Het restaurant van het hotel kenmerkt zich door een uitstekend drie-gangen menu. Het bedienend personeel is vriendelijk en niets is hen te veel.

Dag arrangementen, sauna, zwembad, relax ruimtes, douches, kluisjes en thermaal bad zijn dik in orde. Er wordt streng op hygiëne gelet. Kortom, een geweldige aanrader als je een of meer dagen wilt ontspannen of tot rust komen!

Gereisd met partner in december 2016

Goed verzorgd wellness resort

Loretta, 3-1-2017

Verblijven hier graag maar niet meer tijdens feestdagen. Vriendelijke bediening. Te druk. Dan zijn er te weinig rustbedden. Te weinig zitplaatsen in de salalounge. Kwamen zelfs mensen in badpak tegen in het saunadeel.

Waar wel iets aan gedaan zou moeten worden is het op de tocht zitten in het lounge gedeelte van het hotel.

Komen zeker graag terug.

Gereisd met partner in december 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fontana Resort Bad Nieuweschans in Bad Nieuweschans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fontana Resort Bad Nieuweschans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fontana Resort Bad Nieuweschans scoort een 8.4 uit 10 op basis van 94 reviews.