Camping Ekenstein

8,6

14 reviews over Camping Ekenstein in het Nederlands

heerlijk en geweldige gastvrijheid

Fons en Adry, 30-8-2017

dat deze mensen hard werken en zéér gastvrij zijn én dat je er niet alleen heerlijke verse broodjes kunt bestellen voor het ontbijt maar ook lekker kunt eten én dat er vers gemaakte sorbets zijn te nuttigen.

Je voelt je er snel op je gemak, mooie omgeving en je kunt midgetgolf spelen op het terrein.

Gereisd met partner in juli 2017

Zeer mooie camping

AnnetteV, 3-8-2014

Vanwege familiebezoek in het noorden van Groningen, hebben wij vier nachten in een vierpersoons blokhut doorgebracht. De vierpersoons blokhutten zijn misschien niet groot, maar dienen uitstekend als slaapplek! De bedden zijn prima, er is koud water, een kooktoestel en een koffiezetapparaat. Meer hebben wij niet nodig. Sanitair is netjes en schoon. De camping ligt op een mooie locatie dichtbij Appingedam. Kantine is prima, er is minigolf. De banen hebben iets onderhoud nodig. Eigenaren erg vriendelijk en meedenkend! Wij komen zeker weten terug!! Bij mooi weer is het zwembad in Loppersum echt een aanrader! Het is een zoutwaterbad, het zoute water komt rechtstreeks van een bron. Uniek!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Prima camping m.n. voor kanovaarders.

leo, 2-6-2014

Nostalgische en familiare motieven ivm hotel Ekenstein brengen ons om de zoveel jaar terug naar de naastgelegen camping Ekenstein. Zeer gemotiveerde camping eigenaar zorgt voor een prettig verblijf. Daarbij verzorgt hij met partner nog een hapje en drankje in de kantine. Prima sanitair, jammer van het ontbreken van afvalbakken in sanitair gebouw. Geweldig wandel gebied in het aangrenzend park, waarbij kinderboerderij en speeltuin en hertenwei.
Gereisd met partner in mei 2014

Super camping!

Jovigirl, 29-4-2014

Mooi gelegen, rustige camping met uitstekend sanitair en ruime plekken. Zeer vriendelijke eigenaar die zelfs hielp de caravan op de plek te zetten. Toen wij er waren was de camping nagenoeg leeg (buiten de vakantie) maar dat deed niets af van de charme van de camping. Het restaurant was zelfs geopend zodat we een hapje konden eten. Vanaf het terrein loop je zo het landgoed Ekenstein op. Prachtige wandeling gemaakt. Camping ziet er verder zeer verzorgd uit. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met oudere kinderen in april 2014

prima camping

ron en jacqueline, 22-8-2011

we hebben deze zomer 2 dagen doorgebracht in een blokhut. prima voor elkaar. precies wat je kan verwachten voor die prijs. schoon en toiletten en douches op enkele meters dus dat is goed te doen. eigenaren vriendelijk, eten in kantine goed, zeker voor het geld wat je betalen moet (nog geen 10 euro p.p). in appingedam is een grote a.h. en div. winkels. kano- wandel- en fietstochten in de buurt. we komen zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

mooie rustige camping

ron en juta, 15-8-2011

Al een paar keer een blokhut gehuurd voor een paar dagen,is prima te doen zijn schoon en staan op een leuke plek,de acht persoons hebben een eigen wc en wasbak de toiletgebouwen zijn dichtbij,je kan in de omgeving heerlijk wandelen en kanoen er is een leuke midgedgolfbaan en in de kantine kan je wat eten en drinken.Aardige eigenaars hele mooie camping kom zeker hier weer terug.
Gereisd met vrienden in augustus 2011

matig

SMJ, 24-10-2010

de goedkoopste blokhutten waren vrijwijl zonder voorzieningen,er was bijvoorbeeld geen enkele toiletvoorziening zelfs niet een heel simpele waardoor je 60 meter moet lopen , in de nacht als je hoognodig moet geen pretje.
Gereisd met vrienden in januari 2010

oase aan rust

andre, 24-7-2010

Pas nieuwe eigenaar gekomen . moet nog wel het een en ander op de rit zetten . Mooie camping met veel ruimte .kano huren ,eten , veel mogelijkheden .Ruime plaatsen en schoon sanitair .Had 2 honden mee maar geen enkel probleem .Prachtig !
Gereisd met partner in juli 2010

top camping

fam carnas, 11-8-2009

de camping hebben wij een weekje mee mogen maken van 5 tot 10 aug.wij zaten in een trekkershut voor 8 personen,goede ontvangst,mijn kids van 13 en 17 kregen de tip van de bazin om te gaan zwemmen in de vaart!!lekker savonds wat gegeten in het restaurant,niet duur!!en lekker,top camping en zeker niet streng en onaardig!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Mooie plek maar te strenge regels

Joke, 28-7-2009

Prachtige camping met uitstekende voorzieningen. Grenst aan schitterend landgoed waar je eindeloos kunt wandelen. De omgeving is ook zeer de moeite waard. Camping gaat prat op de rust, helaas geldt hierdoor een flink pakket aan (te) strenge regels. De eigenaren zijn niet erg vriendelijk en voeren een streng regiem. Storend is dat de eigenaar veel heen en weer rijdt op de tractor en tevens wordt de rust verstoord door de aangrenzende verkeersweg. Ondanks de mooie plek gaan we hier nooit meer heen.
Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ekenstein in Appingedam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ekenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ekenstein scoort een 8.6 uit 10 op basis van 15 reviews.