Camping Wolfersweide

9,6

13 reviews over Camping Wolfersweide in het Nederlands

Heerlijk

Pim Kooy, 18-10-2017

Goed verzorgde grasmat. Strak wit sanitair met mengkranen. Afwas lekker buiten onder afdak.

De bonbons bij de afrekening ha ha

Gereisd met partner in oktober 2017

Uitstekende camping, zeker voor herhaling vatbaar

Anne en Thea Terpstra, 15-8-2017

Prima sanitair

Ruime plekken

Gastvrij

Rust

Prima omgeving voor wandelen en fietsen

Geen minpunten kunnen vinden

Gereisd met partner in augustus 2017

Supercamping!! Absolute aanrader!

Corien, 8-8-2017

Wij kwamen vorig jaar tijdens een fietsvakantie op deze camping terecht, en we wilden er dit jaar per se weer heen. Zulke aardige mensen, blinkend schoon nieuw sanitair (mannen/vrouwen apart), prachtige camping in mooie omgeving. Lekker rustig, grote plaatsen, wasmachine. Ook voor mensen die niet van kamperen houden een aanrader. Alsof je thuiskomt.
Gereisd met partner in augustus 2017

Helemaal top, complimenten Martin en Wendy

Esther en Jan-Hein uit Toldijk, 16-7-2017

Gewoon boeken! Wat een passie en betrokkenheid. Voor veel camping een voorbeeld,hier doen ze het.Dus...
Gereisd met partner in juli 2017

fantastische

karinkwak, 20-6-2017

Super vriendelijke en behulpzame eigenaren. Sanitair piekfijn. Als je rust zoekt moet je hier echt heen. Wij komen zekers weer.
Gereisd met partner in juni 2017

Camping Wolfersheide een geweldige camping.

Rinus en Lia de Lange, 21-5-2017

Een heel gastvrije, mooie en schone camping. Wij hebben ons heel welkom gevoeld, gelijk al van het eerste moment. Niets was Wendy en Martin te veel. Elke dag kwamen ze langs of alles naar het zin was, vaak hadden ze een tractatie in de vorm van een ijsje of een chocolaatje en zelfs met moederdag kregen alle dames een gastendoekje opgevouwen als een beertje. Alles was geweldig. Wij veranderde van voortent, van groot naar klein, gelijk werd er voor ons het gras gemaaid zodat wij er weer netjes bijzaten. Zelfs bij onze buren werd op verzoek de ruimte in hun voortent gemaaid, waar krijg je zulke service!!!!

Elke dag lag een krant die je vrij mocht lezen, heerlijk eitjes in de aanbieding. Kortom wij heben genoten van alles. De omgeving is prachtig, heerlijk fiets en wandelgebied. Wij komen zeker terug.

Martin, Wendy, Opa Jan, Sanne en Tim hartelijk bedankt het is voor ons een heerlijken vakantie geweest!!!!!!

Gereisd met partner in mei 2017

Rustige mooi gelegen camping

Moon, 5-7-2016

Mooie rustige schone verzorgde camping met enthousiaste eigenaren. Sanitair ziet er top uit met vloerverwarming iedere dag schone vaatdoekjes en handoekjes . De eigenaar komt iedere avond een praatje maken en vragen of er op of aanmerkingen zijn . Verse eitjes kun je kopen voor 0,15 p stuk . Soms kun je aardappelen kopen vers van het land tegen een kleine vergoeding. Ruime plaatsen . Zeer geschikt voor rustzoekers.
Gereisd met partner in juni 2016

Een topper

Fam Smit, 23-8-2015

Goed verzorgd terrein, super mooi en schoon sanitair, zeer vriendelijke eigenaars.

Alles ziet er top uit, heb geen min puntje kunnen ontdekken.

Je kunt vanaf de camping uitstekend wandelen en fietsen.

Advies: een lampje op het terrein en een watertappunt aan de andere kant van het veld.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Gastvrije eigenaren

m, 17-7-2015

Prachtig, nieuw en schone trekkershut.

Schoon sanitair op camping.

Je ervaart enthousiaste eigenaren. Top!

Gereisd met vrienden in juli 2015

Prachtig!

A. Noordam, 16-7-2015

Wat een mooi, schoon verblijf troffen wij aan tijdens onze Pietrpad wandeling. De trekkershut is werkelijk top. Alleraardigste eigenaren: Kortom je voelt je meer dan welkom!
Gereisd met vrienden in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wolfersweide in Zelhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wolfersweide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Wolfersweide scoort een 9.56 uit 10 op basis van 13 reviews.