Camping Landgoed Het Zand

Camping Landgoed Het Zand
Landgoed Het Zand

9 reviews over Camping Landgoed Het Zand in het Nederlands

Unieke belevenis in een prachtig statig groot bos.

Fam, Oosterveld, 17-8-2016

Heerlijk rustig te midden van prachtige natuur. Hier kan je werkelijk onthaasten en tot je zelf komen. Geweldige omgeving om op de fiets te verkennen en te ontdekken. Fraai landschap met vele landgoederen met prachtige buitenhuizen.
Gereisd met partner in augustus 2016

Rust........

Judith, 13-8-2016

Met de fietsvakantie hier een nachtje gestaan. Als je rust zoekt is het een geweldige plek. We hadden het hele veldje voor ons alleen. De kinderen vonden het minder geweldig en willen hier dan ook niet meer heen, het verse kruidentuintje vonden ze wel erg leu, maar verder was er niets voor zich. Als je lekker tot rust wil komen is dit een geweldige plek. Gewoon lekker simpel geen toepas en wakker worden met de vogels en de lucht van het bos........
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Behoud van prachtig erfgoed

Irene Sluijs, 21-5-2015

We hebben begin mei een heerlijke week doorgebracht op natuurkampeerterrein 't Zand in Zelhem. Je wordt wakker met fluitende vogeltjes midden in het bos. Emma heeft ons de eerste avond verteld over de historie en reilen en zeilen van het landgoed, waardoor je er met andere ogen naar gaat kijken. Het is hard werken om het erfgoed in stand te houden maar geeft ook veel voldoening begrepen we. Het landgoed is een unieke plek en je kunt er heerlijk dwalen door het bos dat heel gevarieerd is aangeplant met loof- en naaldbomen. Wij hebben op het elektraveld gestaan (Hazeveld). Op het Hazeveld kan je een terrashaard huren en je kunt hout/aanmaakhoutjes kopen. De broodjes die 's morgens voor ons klaar lagen in de voormalige stal (sanitair gebouw) waren heerlijk (voor 17.00 uur bestellen + betalen). Afrekenen van de standplaats gebeurt ook contant (geen pin). In de omgeving kan je prima wandelen en fietsen (Falke kaart en fietsknooppuntenkaart verkrijgbaar bij Emma).
Gereisd met partner in mei 2015

Wát een geweldige plek.

els zeldenthuis, 8-6-2014

Een geweldige plek om écht tot rust te komen. Hier krijg je zoveel, meer dan alleen water... rust, ruimte, stilte, vogels. Heerlijk wandelen vanaf je scheerlijn, ook het bos is erg mooi, veel kleine paadjes tussendoor zodat je ook dáár rust hebt. De mensen hebben echt respect voor de natuur en zijn niet op zoek naar luxe en contact, maar wil niet zeggen dat ze onvriendelijk zijn.
    Gereisd alleenreizend in juni 2014

Mooi bos, veel natuur, stille plekken, fietsen

Fremery de, 23-3-2011

Er zijn veel wintercampeerders geweest. Leuke ontmoetingen. Met Pasen gaat de warme douche en afwasplaats weer open. Ook is er electra het hele jaar door evenals het droogtoilet. De velden zijn zelf uit te kiezen. Je kunt er heel mooi wandelen en fietsen.
    Gereisd met partner in maart 2011

Topper!

Susan, 9-9-2010

Volgend jaar als er 2 boswachterij campings dicht gaan is deze uniek! Alleen water uit een pomp. Het lijkt op vrij kamperen in een bos.
      Gereisd met partner in augustus 2010

Boeiend

Thera Eggink, 1-8-2010

De eerste camping was meteen raak. Een fantastische plek. Wij vonden het heel bijzonder dat we persoonlijk een college kregen over verleden en heden van het landgoed. Onze hartelijke dank!

Thera en Simon Bronkhorst Eggink

Rotterdam

Gereisd met partner in juli 2010

Prachtig gelegen

Martin Melskens, 27-10-2008

Wat ik vooral leuk vind aan Het Zand is dat je er zoveel vrijheid hebt. Geen pottekijkers, geen "campingburen", je kunt heerlijk bijkomen in een prachtig bos.

Waar vind je dat nog?

In de Achterhoek dus.

Gereisd met partner in oktober 2008

Uniek: helemaal in het bos

Gerbert Haan, 6-10-2008

Het is een oud landgoed, grotendeels bestaande uit een heel oud bos. Je hebt er veel vrije wandelpaden en er is van alles in de buurt. Het plaatsje Zelhem is niet zo toeristisch maar er gebeurd van alles. Bijv. Spektakeltoer, Zelhemse Zomerdagen, Achterhoekse Paardendagen, jaarlijkse kermis.
      Gereisd familie in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Het Zand in Zelhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Het Zand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landgoed Het Zand scoort een 9 uit 10 op basis van 9 reviews.