Hotel Bilderberg De Buunderkamp ****

Bilderberg De Buunderkamp

894 reviews over Hotel Bilderberg De Buunderkamp in het Nederlands

Prima

H.Loiriaux, 7-10-2017

Ontbijt buffet Jus de Orange was bar slecht.,Kamers prima.
Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer

Douwe, 18-9-2017

Bij onverwachts vertrek ivm familie omstandigheden werd toch de 2e nacht plus toeristenbelasting en service (?)kosten in rekening gebracht. Dit ondanks dat het hotel volgeboekt was en uitleg over ons plotselinge vetrek.
Gereisd met partner in september 2017

Geweldig genoten van de ambiance

de Gussem, 4-8-2017

Gastvrij personeel, ruime kamers, prima eten en mooie natuur

Viel erg tegen

Marielle Harting, 28-7-2017

Bij aankomst woensdag kregen wij de Adriane suite ruimte was goed maar was erg vies.over de wc maar te zwijgen.en schimmel tussen de voegen.Er zat een tussendeur en daar bleek missen in de nacht voetvalspelers te zitten die heel luidruchtig waren.Om 7 uur ging de muziek aan..etz etz.er wat ervan gezegd te hebben lachte ze ons uit.Bij de receptie kregen we weer een andere kamer.Ik als vaste gast.Die er 3 tot 4 keer in een jaar kwam 12 jaar lang al..word zo behandeld.zonder excuus. Het viel deze keer zo erg tegen met alles..personeel..het ontbijt..de schoonmaak..dat ik na 12 jaar dit gemeld heb bij de manager..Waarom??? Zochten totaal geen oplossing eerder met een grijns van tja jammer joh..Onbegrijpelijk dan ben je 2 nachtjes weg..voor de volle prijs..12jaar klant en dan zooi..Triest!!!
Gereisd met partner in juli 2017

Goed hotel maar...........voor verbetering vatbaar

Herman van Egdom, 21-7-2017

Hotel ligt prima.Fietshuur voldoende.Kameronderhoud middelmatig.Eten goed maar tegelijk te verbeteren.Na schoonmaak kamer werd deur zichtbaar vanaf gang open gelaten.Gelukkig niets weg, hoewel wij zelf weg waren.Toilettafel bleek verzakt;werkte verder naar behoren.Douche in bad verwrongen.Aparte douche goed.Eten goed maar niet meer dan dat.Geldt voor ontbijt em diner.Bediening tussen de gangen was slecht.Bijna twee uur wachten op hoofdgerecht.Wat extra frites besteld doch geen servering.Bij reclamering bleek bestelling niet doorgegeven.Was ik de enige? Neen,zo bleek uit omgeving.Meerderen deelden vergelijkbare ervaringen

Als genoegdoening werd naast vele excuses een kop koffie aangeboden.Desgevraagd werd gesteld dat er een gezelschap was dat de aandacht opeiste. Al met al een slechte zaak en geen reclame.Van fout schoonmaken werd een aantekening gemaakt, maar dat was het dan. Hotel is aan de nodige renovatie toe en het management dient zich achter de oren dienen te krabben.

Gereisd met partner in juli 2017

Opzich prima voor eén nachtje

Lijanne, 29-5-2017

Wel prima hotel. Is wel aan een opknapbeurt toe. Hygiene was in onze hotel kamer niet zo goed. Ook erg gehorig. Wel heel fijn dat onze hond open werd ontvangen. Overal kregen we water voor haar. Bij de lobby op het terras kan je lekker zitten. Het eten in het hotel is wel erg goed, het ontbijt was uitgebreid! Wandelen in de omgeving is ook top. Veel wandelroutes. We hebben een fijn weekend gehad maar ik weet niet of we hier nog een keer terug komen. Aan het einde toch onze negatieve ervaringen doorgegeven. Ze boden hun excuses aan maar meer deden ze er niet mee, helaas.
Gereisd met partner in mei 2017

Goed hotel

Iris, 27-5-2017

Hotel Buunderkamp ligt fantastisch in het bos en is een prima plek om te verblijven. Het eten (loungekaart) is heerlijk, het zwembad is voor hotelmaatstaven prima en de kamers zijn ruim. Ik lees veel dat het gedateerd is, dat vind ik wel meevallen. Het is inderdaad niet hip, maar in de bar en met binnenkomen zie je wel dat ze hier aandacht aan besteden.

De kamers zijn prima, wij hadden er twee, een met opgeknapt sanitair en de andere was wat verouderd, maar prima inrichting.

Het hotel is prima geschikt voor jonge kinderen, onze zoon (4) vond de speelkamer erg leuk (ze hebben niet veel nodig om leuk te kunnen spelen) en onze dochter (7) het zwembad. De kinderen werden ook enthousiast begroet en ontvangen en waren blij met datgene wat ze kregen.

Het personeel is allemaal heel vriendelijk en behulpzaam, ook zeer adequaat toen we medische hulp nodig hadden voor ons zoontje.

Tips in de buurt: Kinderparadijs Malkenschoten, Openluchtmuseum, Burgers' Zoo.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Verrassend ruime kamers

Denise Hermans, 14-5-2017

Wij hadden de familie suite. Een dubbele kamer met 2 ruime badkamers met bad en douche. De kamers waren schoon en bedden lagen lekker. Personeel was erg vriendelijk. Ligging van het hotel midden in het bos prachtig.

Het eten was goed.

De prijzen van de drankjes waren absurd hoog. €3,50 voor een fristi bijvoorbeeld. Daarnaast werden er 4x servicekosten a €2,20 in rekening gebracht op de toch al hoge rekening van de drankjes.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017
Ferry Bredius, Front Office Manager, 16-5-2017

Beste mevrouw Hermans,

Dank voor uw beoordeling naar aanleiding van uw verblijf! Fijn dat u de tijd en de moeite heeft genomen uw ervaring met ons te delen.

Het doet ons plezier om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest.

Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen als onze gast op onze bosrijke locatie.

Met vriendelijke groet,

Ferry Bredius

General Manager

Niet kindvriendelijk, geen speeltuin, geen bosgolf

Ilona, 12-5-2017

Niet kindvriendelijk (verder wel netjes, maar niet geschikt voor jonge kinderen).

Op de website wordt de Buunderkamp als een echt kinderhotel geprofileerd, dit klopt helaas niet:

-Er is geen speeltuin, er zijn geen schommels, etc..

-Er is geen speelkamer, enkel wat rommelig speelgoed en een kapotte poppenkast in een vergaderruimte met losse kabels en open stopcontacten.

-Er is geen bosgolf.

-Er zijn geen tafeltennistafels.

-De tafelvoetbaltafel is kapot.

-De tennisbaan is niet onderhouden.

-De speurtocht was niet compleet en de achterdeur was dicht, dus we moesten maar omlopen via de afvalcontainers.

-Er is geen menukaart voor kinderen.

-Er is geen speciaal incheckformulier voor kinderen.

-Na diverse keren vragen kregen we het (overigens hele leuke) Billy spelboek en de speurtocht.

Pluspunten:

-Ruime mooie kamer en goed schoongemaakt!

-Rustige omgeving.

-Handig parkeren in garage onder hotel.

-Dichtbij Arnhem en Burgers Zoo.

-Vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017
Ferry Bredius, Front Office Manager, 23-5-2017

Geachte heer en mevrouw Van der Aa,

Hartelijk dank voor uw opmerkingen tijdens uw verblijf in februari 2017.

Wij zijn met uw opmerkingen destijds direct aan de slag gegaan en kunnen u mededelen dat dit is opgelost.

Graag kom ik nog persoonlijk met u in contact betreft de oplossing.

Met vriendelijke groet,

Prima hotel, helaas wat gemiste kansen

SvR, 1-5-2017

Deal aanbieding rechtstreeks kunnen boeken (Junior Suite €79), top! Er worden servicekosten in rekening gebracht, onduidelijk met welk doel. Kamer niet op tijd klaar, er komt geen initiatief voor compensatie.

Kamer zeer ruim, kingsize bed, schoon (muv vlekken in de vloerbedekking). Kitchenette bevat geen inventaris, dus wat moet je ermee? Wel ideaal om een campingbedje in te plaatsen. Grote badkamer met separate douche en bad. Jammer dat het water lauw blijft en onderhevig is aan doortrekken van toilet of andere douchende gasten.

Zwembad is prima. Fijne temperatuur, ook voor kleinere kindjes. Bij drukte is het zwembad helaas erg klein van stuk. Omkleed-/douche ruimte is niet schoon (zand/modder, haren op de grond). Water is behoorlijk chloorhoudend.

Ontbijt is helaas erg basic. Vanzelfsprekend alles wat je nodig hebt, maar bij een hotelovernachting verwacht je wat extra's. Ook niets bijzonders voor kleine kinderen, zoals sommige andere Bilderberg Hotels dit wel hebben.

Al met al, prima verblijf, maar wel wat gemiste kansen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bilderberg De Buunderkamp bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilderberg De Buunderkamp in Wolfheze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilderberg De Buunderkamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bilderberg De Buunderkamp scoort een 7.96 uit 10 op basis van 902 reviews.