Camping Vreehorst ****

Camping Vreehorst
Vreehorst
8,4

112 reviews over Camping Vreehorst in het Nederlands

Ruime plaatsen op speels aangelegde veldjes

Jan van Eerden, 30-9-2017

Duidelijke bewegwijzering richting camping. Toegangsbewaking modern via kentekenscan. Speels aangelegde veldjes in en om bosachtig terrein met keus van vol zon tot bijna vol schaduw. Voldoende privacy dank zij de grote plaatsen. Ondergrond voor luifel of tent is voorzien van grint.

Zwembad met een Mediterrane sfeer.

Personeel behulpzaam en vriendelijk.

Ruime douche cabines en enige cabines met wasbak in beide verwarmde sanitair gebouwen. Tijdens verblijf bij volle bezetting slechts éénmaal wachtenden vóór mij gehad. Water altijd meer dan warm.

Voldoende werkruimte voor afwas en water gloeiend heet indien je handen dat aankunnen.

En mocht je haringen te kort komen of wat anders nodig hebben op kampeergebied; Obelink is op bijna loopafstand.

Terecht door Anwb met 5 sterren beloond.

Let ook op de bijzonder interessante arrangementen.

Gereisd met partner in september 2017

Goed verzorgde, rustige camping!

Fam. Zegers, 7-9-2017

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op de Vreehorst.

Alles was goed verzorgd en het personeel was vriendelijk.

Het sanitair was goed schoon. Op het eerste gezicht denk je dat er (te) weinig sanitair is maar terwijl het hoogseizoen was hebben wij maar 1x voor de douche moeten wachten.

Er heerst een fijne sfeer op de camping.

Bij de kinderen was het zwembad en het voetbalveld favoriet!

Tijdens onze aanwezigheid werd er elke avond door een campinggast een voetbaltoernooi georganiseerd. Daar was veel animo voor. Misschien een idee om dat in het animatieprogramma op te nemen?

De omgeving is prachtig! Er is veel te doen dus je hoeft je zeker niet te vervelen.

In Winterswijk zijn veel leuke restaurants en terrassen.

Bij de Vreehorst weten ze ook wat service is.

Wij waren een paar schoenen vergeten mee te nemen en deze werden kosteloos aan ons toegezonden!

Er was een ding wat wij jammer vonden en dat was dat je 's avonds (na 19.00 uur) niet lekker een kopje koffie kon drinken op het terras terwijl de kinderen een potje voetbalden. Maar ja als dat het enige is..................

Familie van ons is twee nachten in een lodgetent verbleven en ook die zag er fantastisch uit! En de bedden sliepen super goed.

Voor ons dus een positieve ervaring!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie, rustige camping

AVE, 31-8-2017

Mooi, schoon sanitair, maar te beperkt in aantal douches en toiletten.

Weinig keuze om uit eten te gaan (snacks).

Gereisd met partner in september 2016

Fam de vries, 30-8-2017

Het sanitair was zeer schoon. Grote campingplekken. Vriendelijk en behulpzaam personeel.komen hier zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Keurig verzorgd, veel faciliteiten, fijne sfeer

Sue, 30-8-2017

Keurige camping met verzorgd groen, mooi en ruim aangelegde velden, verhuuraccommodaties.

Sanitair was keurig schoon en voldoende aanwezig. Verwarmd gebouw was een beetje te warm, scheen een probleempje in de aanleg van de vloerverwarming te zijn.

Velden zijn gezellig opgezet, met ruime plekken en water en stroom.

Enthousiaste animatie, kinderen van genoten.

Heel mooi voetbalveld centraal op de camping waardoor het altijd kinderen trekt, dat was echt top!

Zwembad binnen en buiten. Niet heel groot, maar genoeg om van te genieten. Het buitenbad is zo ontworpen dat het een beetje buitenlands oogt, lekker.

Enige nadeel? De stacaravans op de vaste plaatsen. Gelukkig staan ze een beetje verscholen achter op de camping. Een aantal ervan zijn er zeer triest aan toe. Het zou de camping, de naam, de sfeer en de genoemde sterren goed doen de vaste plaatsen te updaten naar 2017 of weg te halen. Die plek roept om bijv. mooie verhuurchalets.

Conclusie: prachtige camping met buitenlands sfeertje!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie

Anneke, 27-8-2017

Heerlijke vakantie gehad in een prachtige fietsomgeving.

Wij hadden een ruime plek met privé sanitair. Dit was toch wel heerlijk lux hoor. Bij aankomst was dit zeer schoon! Vanaf de camping prachtige fietstochten gemaakt. Je kon zo achter van de camping af fietsen. Onze kinderen hebben ook genoten van de zwembaden op de camping. Ze zijn niet groot, maar voor de nodige verkoeling prima. Het sanitair op de camping 1 x gebruikt en zag er toen keurig uit. Patat en snacks gehaald en dat was prima. Ook de broodjes 's ochtends waren goed. Jammer dat er niet een winkeltje op de camping was. Je moet dus echt voor al je boodschappen naar Winterswijk. Wat overigens een heel gezellig centrum heeft met verschillende winkels en terrasjes. Ook ben je zo Duitsland in. Het Archeologisch Centrum Xanten is bijvoorbeeld een aanrader. Al met al een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

heel saai

Kaatje, 26-8-2017

Mooie camping goede plekken en mooi prive sanitair. Klein zwembad. We stonden op een hoekplek met kleine kinderen (2) van net een jaar oud. De auto's reden zo hard de bocht om niet normaal. Het personeel ook met hun golf karretje. Toen ik een klacht ging indienen en zei: Misschien een bord plaatsen of zo werd er gezegd dat ze niet zo van de regels zijn hier. Toen we een keer iets hardere muziek op hadden omdat de grotere kinderen mee wilde doen aan de playbackshow. Kwam de beheerder langs om te zeggen dat ze muziek zachter moest want hij was door een andere gast gebeld. De camping is heel mooi. Maar wij zullen er niet gauw terug gaan. We misten ook een kamp winkel. En een gezellige bar of zo. Je kon er wel wat kopen uit een rek met minimale artikelen. Voor ons was het niet wat we er van verwacht hadden. Een saaie camping.
Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer

E.Erenstein, 13-8-2017

Hygiene is het grootste probleem :

Te weinig toiletten en douches voor het hoogseizoen;

Schoonmaken gebeurt absoluut te weinig en niet intensief;

Minimale verlichting op het terrein.

Gereisd met partner in juli 2017

Vooral voor mensen die echt van RUST houden....

Wa Eefting, 19-7-2017

Beetje jammer toen ik telefonisch ging boeken deden ze het voorkomen dat er nog weinig plekjes vrij waren en hebben we dus op advies van de dame achter de receptie het plekje genomen die zij voor ons in gedachten had....prima plek hoor....maar bij aankomst 1juli was het veldje lang niet vol en werd met de dagen alleen maar leger....zo leeg dat wij er 1 week later nog met 3 caravans in totaal stonden en wij maar denken er komt wel weer wat....nee dus het was zo erg dat wij op zondag morgen wakker werden en er dus nog alleen stonden....dit was dus niet wat wij voor ogen hadden van deze vakantie.. .spul ingepakt en 4 dagen eerder weg gegaan , nog wel geklaagd bij de dame achter de receptie die haar schouders alleen maar op kon halen en het jammer vond voor ons.....dus mensen als u van RUST houd dan een prima camping maar wil je wat vertier om je heen dan er beslist niet aan beginnen....zonde van je welverdiende vakantie ...
Gereisd met partner in juli 2017

heerlijk genieten

Jo, 27-5-2017

mooie ruim opgezette camping, leuke speelplekken en mooi en schoon sanitair.

Wij hebben geboekt vanaf de site/plattegrond. Er stond een pictogram dat er een speelplaatsje was op ons veldje, eenmaal daar aangekomen was het niet veel meer dan een zandbak en een soort klim paddenstoel. Dat was erg jammer. Zwembad was heerlijk en animatieteam ook prima.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vreehorst in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vreehorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vreehorst scoort een 8.4 uit 10 op basis van 112 reviews.