Bed and Breakfast Roerdinkhof

7,4

34 reviews over Bed and Breakfast Roerdinkhof in het Nederlands

In monument!

Fam. Heickenroth, 24-8-2016

De kamer met weinig luxe, daar is de prijs ook naar wel schoon en lekker geslapen . Donker was ook echt donker buiten , bijzondere ervaring. Er lopen ook erg mooie koeien met kalfjes in de wei. Ontbijt goed. Zelfs nog reeën gezien en uilen gehoord. Waren hier al eerder. Goed adres! Fiets en wandelroutes naast de deur.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig verblijf in schitterende omgeving!

Willem en Tanja, 24-8-2016

Vriendelijke ontvangst door eigenaar! Heerlijk buiten midden in de natuur! Gegeten in het restaurant echt voortreffelijk met streekproducten! No nonsens! Komen hier zeker terug! Aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2016

accomodatie niet van deze tijd

Jeroen, 13-8-2016

De omgeving en ligging is prachtig en je wordt vriendelijk ontvangen.

De groesaccomodatie is echter niet meer van deze tijd.

Sanitair en keuken volstaan niet voor grote groepen.

Op de foto's ziet het er allemaal prachtig uit, maar dat valt in de praktijk zwaar tegen.

Kort gezegd is het oude meuk.

Wij zijn door het bed gezakt en de stoelen op het terras zijn verrot.

Als klap op de vuurpijl hebben we na een kleine twee maanden nog altijd onze borg van 200 euro niet teruggekregen.

Bellen en emailen levert geen reactie op.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Nooit meer!

Hanjou, 11-8-2016

We hadden de magnoliakamer geboekt vanwege een eigen badkamer maar deze zat gewoon op de gang. We konden vanaf drie uur terecht op de kamer maar bij aankomst moesten we nog dik een uur wachten voordat we op de kamer konden. Eenmaal op de kamer viel het erg tegen. Bedden roken beslist niet fris en het beddengoed was niet om over naar huis te schrijven. Deur wilde niet op slot en ik vond de hele entourage er armoedig uit zien. Totaal anders dan op de foto's. We zijn dan ook niet gebleven.
Gereisd met partner in augustus 2016

mooie tuin, locatie zelf veel verbeterpunten

xx, 9-5-2016

Minpunten

* geen vluchtroute en werkende brandmelders

* rolgordijnen 1 etage kapot en gordijnen niet donker ( vanaf 5 uur volop licht in de slaapkamer)

* bedden op de 1e etage niet allemaal van goede kwaliteit

* geen warm water in de grote keuken

* wel drie douches aanwezig, maar alleen te gebruiken als gezinsbadkamer, geen privacy. Schimmel in badkamer 1e etage .

* woonkamer kunnen geen 22 mensen in zitten, bij slecht weer dus verdelen in keuken en zitgedeelte

* koekenpannen verroest.

* Glijbaan is niet te gebruiken

Pluspunten:

* Gastheer heel vriendelijk en behulpzaam.

* Mooie grote tuin met skelter en trampoline

* Gastheer rijd gratis met de kinderen in zijn tractor een rondje

* 2e etage is zichtbaar opgeknapt

* slaapkamers zijn leuk ingericht, alle kamers een wastafel en tv

* wasmachine en droger aanwezig, gratis te gebruiken

* 2 vaatwassers aanwezig

Gereisd met vrienden in mei 2016

Geweldig

Ronny, 9-10-2015

Wat een geweldig plekje en nog betaalbaar ook! De eigenaar is zeer gastvrij en in het Boederijrestaurant hebben we heerlijk gegeten. Er word gekookt met streekproducten en het vlees is van eigen koeien die diervriendelijk verzorgd worden. De wijnen zijn van een plaatselijke wijngaard. Het ontbijt keurig verzorgd met veel extra's. We komen hier zeker terug
Gereisd met partner in oktober 2015

Slechte bediening en weinig voor veel geld.

Johan, 22-7-2015

Vanmiddag hebben wij op het terras bij Roerdinkhof gezeten. Wij bestelden een glas rosé. In het glas zat een bodempje rosé, wij hebben toen om meer gevraagd en kregen er een druppeltje bij. Toen kwam onze kaasplank. Dit was een vierkant bord met in elke hoek een paar hele kleine stukjes kaas. Op de markt zijn de stukjes die je bij de locale kaasboer kunt proeven nog groter....... Tenslotte was de bediening erg traag en duurde het wel een half uur voordat onze bestelling klaar was. Wij komen hier niet weer omdat ze je geen waar voor je geld geven. Ze vragen normale prijzen maar geven hele kleine porties zowel qua drank als eten. Dit is verkeerde zuinigheid en kost jullie klanten!!
Gereisd met partner in juli 2015

Wat een prachtige plek!

van Leest, 5-7-2015

Hartelijke ontvangst, goed geslapen en 's ochtends een heerlijk ontbijt onder genot van een geweldig uitzicht. We zijn zeker van plan nog een keer terug te komen, deze keer samen met onze kinderen.
Gereisd met partner in juli 2015

familie weekend 03/10 -06/10/2014

irene_zomer, 9-10-2014

Vorig weekend verbleven we met 25 personen in dit huis. De foto's zagen er top uit van te voren maar wij vonden het huis enorm tegenvallen. Het is heel slecht onderhouden en de kamers met name op de bovenverdieping waren heel klein. Er is geen evt vlucht route aangegeven voor als er brand zou zijn. Je kunt dan nergens heen. 3 douches voor zoveel personen is ook niet bijzonder veel. De ligging is prima en wij hadden gelukkig mooi weer zodat we veel buiten konden zitten. Daar is het prachtig en goed toeven. Binnen is het met zoveel personen wel aan de krappe kant. Kortom we hebben een goed weekend gehad maar naar dit huis gaan wij in ieder geval niet meer terug.
Gereisd met vrienden in oktober 2014

Aanrader

Bernadette en Arnold Savelkouls, 6-8-2014

Via een prachtige oprijlaan fietsten we Roerdinkhof tegemoet. Een majestueus mooi gelegen scholteboerderij. Vriendelijke ontvangst door Gerhard, die ons trots en graag uitleg gaf over alles met betrekking tot zijn bedrijf, de streek (-producten) en de accommodatie. We hadden de lavendelkamer geboekt. Die was ook écht lavendel, met leuke details! Op het moment dat wij er logeerden, hadden we het huis toevallig helemaal voor ons alleen. 's Avonds had Gerhard voor ons en voor enkele campinggasten gekookt. Heerlijk. Je proeft de passie van de kok en de authenticiteit van de producten. Het bed was uitstekend.

De volgende ochtend een prima ontbijt en we kregen een zeer royaal lunchpakket mee, zodat we onze fietstocht konden hervatten.

Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Roerdinkhof in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Roerdinkhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Roerdinkhof scoort een 7.4 uit 10 op basis van 35 reviews.