8,4

8 reviews over Camping Recreatiepark Sevink Molen in het Nederlands

Fantastische vakantie gehad bij Sevink Molen

M. Dijkstra, 11-4-2017

Top camping! Alles was keurig verzorgd en het personeel was vriendelijk. Niet alleen ik, maar ook mijn kinderen hebben een geweldige tijd gehad.
Gereisd familie in juli 2016

Wij komen zeker terug!

Cindy, 25-3-2017

Camping Sevink ligt perfect. Naast 't Hilgelo, wat een prachtig groot, net, veelzijdig meer is. Daarnaast is de verdere omgeving heel divers en liggen zowel grotere steden in Nederland als Duitsland om de hoek.

Wanneer je liever rondom de camping blijft (ruime staplaatsen) is er bij restaurant met Sevink vertier te vinden of kunnen de kinderen terecht in het speel paradijs.

Kortom: tot in augustus :)

Gereisd familie in januari 2017
Lisanne Helder,

Bedankt voor je beoordeling!

Tot in augustus! :)

Mooie vakantie gehad

Familie Bramenstruik, 23-3-2017

We waren op zoek naar een betaalbare camping op een mooie plek. Precies wat we zochten dus! Geweldige ligging vlak bij 't Hilgelo. Onze kids (5 en 9) hebben de hele week superfijn gespeeld bij het water. Op de waterfiets het water op was ook erg leuk.

Een dag was het weer iets minder en toen hebben we het speelparadijs ontdekt. Ook erg leuk!

Vriendelijk personeel en nette toiletgelegenheid. Op het park, maar ook in Winterswijk zijn veel gezellige eetgelegenheden. Ook is er in de zomer veel te doen in Winterswijk. We komen zeker nog eens terug!

Gereisd familie in augustus 2016
Lisanne Helder,

Fijn dat jullie zo enthousiast zijn over het verblijf bij Sevink Molen.

We zien jullie graag nog een keer terug!

Prachtige locatie met kind paradijs

Joep, 22-3-2017

Super mooie omgeving in de buurt van een meer.Het kinderparadijs en de horeca was een uitkomst bij slecht weer. Vernieuwde sanitair was boven verwachting goed.
Gereisd familie in januari 2017

Leuke gezellige camping

Aleida Scholten, 22-3-2017

Heerlijk pinksterweekend gehad ,ruime plekken goede uitvalsbasis om heerlijk door de Achterhoek te fietsen .

Wij komen zeker weer !!!

Gereisd met partner in januari 2016
Lisanne Helder,

Leuk om te horen dat jullie enthousiast zijn over onze camping en natuurlijk de Achterhoek!

Tot de volgende keer!

Prachtig

Lotte, 22-3-2017

Mooie ligging, ietwat verouderde camping maar reeds bezig met vernieuwingen. Mooie ruime plaatsen. Veel vermaak voor de kids. Heerlijk gegeten . Super vakantie gehad wij komen zeker weer!
Gereisd familie in juli 2016

Nooit meer

Rens, 15-8-2015

Met jonge kinderen geweest, in het hoogseizoen, waarbij wij nagenoeg alleen op het grote veld stonden. Sanitair erg sober en niet altijd even fris.

Omgeving wel erg mooi.

Gereisd familie in augustus 2015

Bedankt voor je review.

De afgelopen maanden hebben we niet stil gezeten en hebben we o.a. een heel mooi nieuw toiletbouw gerealiseerd. Neem maar eens een kijkje op onze website.

prima, relatief kleine, camping

Jan, 26-5-2012

ruime plekken, goede en gemoedelijke ontvangst. mooi overdekt speelparadijs voor kinderen (tegen betaling) prima pannenkoekenmolen, ruim assortiment opverige maaltijden en snacks. Prijs zeker waard. Met Acsi Card nog voordeliger in voor en naseizoen
Gereisd met partner in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark Sevink Molen in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark Sevink Molen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Recreatiepark Sevink Molen scoort een 8.35 uit 10 op basis van 9 reviews.