Camping Recreatiepark Het Winkel *****

Camping Recreatiepark Het Winkel
Recreatiepark Het Winkel
8,1

82 reviews over Camping Recreatiepark Het Winkel in het Nederlands

rustige ligging, prachtig chalet, lux, ruim

fam van der steen, 18-9-2017

Aardig personeel, ruim en lux chalet
Gereisd met vrienden in september 2017

Gelegen in mooi gebied bij Winterswijk

R Schreuder, 1-9-2017

Recreatiepark in mooi gebied en er heerst een gemoedelijke sfeer. Wij verbleven in een chalet die van alle gemakken is voorzien. Ligt op rustig veld, ruim ingericht en ook veel ruimte bij / voor de chalet.

Hartelijk ontvangst bij de receptie, al bij de reservering trouwens! Gastvrij personeel op het hele park.

Werkwijze bij receptie kan mogelijk wat efficiënter en daardoor sneller. Er ging even wat mis met de fietsreservering, maar dat is adequaat opgelost.

Restaurant, snackbar, kiosk, zwembad. Het park is van alle mogelijkheden voorzien.

Dichtbij Winterswijk, door de bossen fiets je in 10 minuten naar het centrum. Prachtige omgeving waar de camping in ligt.

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke kindvriendelijke camping

Kirsten, 29-8-2017

Weer een heerlijke 2 weken mogen staan op deze super camping. De kinderen werden ruim vermaakt bij het animatie team dat leuke dingen verzon om het voor de kinderen leuk te maken.

Rust kunnen pakken op een camping die een stille omgeving heeft. Lekker kunnen zwemmen in een mooi opgeknapt zwembad.

Al met al heerlijk bijgekomen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Recreatiepark Het Winkel bij:

Uitstekende camping in geweldige omgeving

Helen Hardenbol, 26-8-2017

Wederom een uitstekende vakantie gehad in een schitterende omgeving. Op de camping prima faciliteiten, ruime plaatsen, zeer vriendelijke en meedenkende medewerkers. Wordt voldoende georganiseerd niet alleen door animatieteam maar ook door de camping zelf. We tellen alweer af naar volgend jaar!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

eens maar niet meer

Stel, 19-8-2017

de campingplaatsen zijn mooi maar de administratie klopt niet. Na 2x een bezette plaats toegewezen gekregen te hebben hebben we uiteindelijk een mooie plek kunnen vinden. 3 vrouwen toiletten en 3 mannentoiletten, kindertoiletten en slechts 2 afwasplaatsen zijn in onze ogen echt te weinig voor minimaal 50 plaatsen. En dan waren niet eens eens alle plaatsen bezet en dan werd er nog slechts een maal per dag schoongemaakt. een gemiste kans.

Op zich een mooie camping met heel veel Duitse gasten. Van het zwembad en alle andere faciliteiten hebben wij geen gebruik gemaakt.

Gereisd met partner in augustus 2017

Ruime plaatsen, te weinig animatie & sanitair

Versnel, 16-8-2017

Mooie grote plaatsen voor caravan, auto en een tentje. Watertappunt en stroom direct er achter en voor je eigen plekje. Sanitair veel te weinig op zoveel staanplaatsen, 3 dames/heren wc`s, 2 douches, 3 wastafels, en 1 ruimte met wastafel die afgesloten kon worden en 1 kinder wasgelegenheid. Animatie was er veel te weinig waaronder 1 vrije animatiedag in de week in het hoogseizoen !!! Geen bingo, kaarten of iets in die richting , zou beter kunnen .

Camping is gescheiden door een doorgaande weg waardoor we op het nieuwe gedeelte alles missen omdat alles op het oude gedeelte gebeurd . Naar het zwembad gaan moest je ook de weg oversteken dus altijd verplicht mee te gaan met kinderen om ze veilig over te laten steken. Idem met animatie als je daar naar toe wilde gaan met de kinderen . Kleine snackbar, en kiosk waar je ijs kon kopen maar ook broodjes kon bestellen voor de volgende ochtend .

Veel duitsers ook op de camping te vinden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke camping in een mooie omgeving!

Jongeneelen, 14-8-2017

Mooi chalet, goede bedden, mooi zwembad, vriendelijke bediening en een prachtige omgeving! Leuk om met jonge kinderen heen te gaan!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Camping met ruime plaatsen en goede service

Vink, 13-8-2017

Goede faciliteiten op de camping en ruime plaatsen. Buitenzwembad met glijbaan en leuke en goed verzorgde ligweide. Zeer vriendelijke ontvangst en goede service van de medewerkers. De camping wordt gesplitst door een landweg, (jonge)kinderen kunnen daar zelfstandig oversteken omdat het niet niet druk is. Ik zou daar echter een waarschuwingsbord voor het verkeer plaatsen. Minder vonden wij persoonlijk het aantal honden op de camping. De verhouding hond/ geen hond was naar mijn beleving scheef.

Geweldig

Fam Freriks, 13-8-2017

Een leuke camping met vriendelijke mensen. Mooie omgeving, we hebben erg genoten en misschien weer wat voor volgend jaar.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Duits woonwagenkamp met toeristenplaatsen

andries, 4-8-2017

Camping ziet er in de folder leuk uit. Toeristenplaatsen zitten aan de anderekant van de openbare weg dan de faciliteiten. In plaats van 2 weken te blijven zijn we na 5 dagen weer vertrokken. Toiletten vies, weinig afwas mogelijkheid. Campeerveld half vol met party tenten. Schallende muziek tot ver na 10 uur van de camping organisatie. Onze conclusie niet aan te bevelen voor gezin met kinderen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Recreatiepark Het Winkel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark Het Winkel in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark Het Winkel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Recreatiepark Het Winkel scoort een 8.13 uit 10 op basis van 103 reviews.