Vakantiepark Recreatiepark Den Möllenhof

Rust en relaxen

L. de Vos, 12-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Comfortabel vakantie houden in ren relaxte omgeving . De woning is van alle gemakken voorzien en verhoogt hiermee het vakantie genot

Ook de grote groene tuin is een oase van rust. We hebben genoten en heerlijk ontspannen . Een echte aanrader vooral huis nr. 59

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Thuis komen

daan, 20-7-2015
  • Onderkomen10

Prettig, thuis gevoel, rust, vrije gevoel, mooie tuin, sfeervol huis, veel fiets- en wandelgelegenheid, prachtige natuur, vriendelijke mensen
Gereisd anders in juli 2015

Rust, ruimte

Els Smouter, 17-7-2014
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Hier kom je helemaal tot rust. Prachtig ruim schoon huis.

Heerlijke omgeving, voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2014

Lekker rustig

jolandavanderschans, 19-5-2013
    • Onderkomen9

Vakantiepark Den Mollenhof is een lekker rustig park. Ligt in een mooie rustige omgeving. Een park om helemaal tot rust te komen.
    Gereisd met partner in april 2013

Heerlijk relaxen

Amy van Blitterswijk, 20-7-2012
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Fantastische accomodatie, heerlijk in de sauna gezeten. Lekker gewinkeld in centrum Winterswijk. Verrassend leuk centrum. Ritje met paard en wagen is een aanrader.
    Gereisd met vrienden in juli 2012

Mooie omgeving, rustig, fijne accomodatie

Petr@, 17-9-2011
    • Activiteiten8
    • Onderkomen9

Wij verbleven een midweek in wk 37, een mooie accomodatie. Zeer rustig gelegen maar toch wel weer overal dichtbij. Huis voorzien van alle benodigde zaken en meer.. De tuin is mooi en goed toegankelijk ook voor onze hond. Wij zaten in Niethof 63, met sauna, whirlpool, zonnebank. Een heel fijn verblijf gehad.
    Gereisd met vrienden in september 2011

Wat een luxe!

denkoe_1, 4-7-2011
    • Onderkomen10

Van alle bungalowparken die we in al die jaren hebben bezocht is dit een absolute topper. Zelden zo´n compleet huis gehad en wat een prachtige tuin.

5 sterren!!

Gereisd met vrienden in juni 2011

Fantastisch mooie omgeving

Patries, 16-5-2011
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Prachtige omgeving om te fietsen/wandelen. Ons huisje was fantastisch ingericht., modern en van alle gemakken voorzien. De sauna was mooi, maar hebben we vanwege het mooie weer niet gebruikt.
    Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Een aanrader

Wilma Janssen, 16-5-2010
    • Onderkomen10

Zeer luxe en complete vakantievilla dichtbij de natuur gelegen. Zeer rustig.Een verademing hoe schoon het huis is, dat maken we wel anders mee. Je kon er van de grond eten bij wijze van spreken! Nog nooit zo'n proper vakantiehuis aangetroffen als hier! Goede bedden, een zeer complete keuken, 2 badkamers, mooie omheinde tuin en voorzien van alle comfort. Wij gaan er zeker terug. NB Wij zaten in Niethof nr 59.
    Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

Topper!

Wilma Janssen, 16-5-2010
    • Onderkomen10

Een zeer luxe en schitterend gelegen vakantievilla direct nabij de natuur Wij zaten in Niethof 59. Zeer schoon, zeer compleet, alle luxe voorhanden, echt genieten en relaxen. Voor wie van rust houdt en graag zeer comfortabel verblijft: dit is een aanrader!
    Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Recreatiepark Den Möllenhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatiepark Den Möllenhof in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatiepark Den Möllenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Recreatiepark Den Möllenhof scoort een 9.38 uit 10 op basis van 18 reviews.