Camping Minicamping Veenemaat

8,5

16 reviews over Camping Minicamping Veenemaat in het Nederlands

Geweldige rustige camping

Fam.Kors, 9-8-2017

We hebben voor 4 nachten gekampeerd op deze minicamping en het was echt geweldig!

Bij aankomst hartelijke ontvangst met koffie wat je gelijk een welkom gevoel geeft.

En zo is het alle dagen gebleven, buiten alle goede faciliteiten om zoals verwarmd en schoon toiletgebouw, terras, broodjes s.ochtends enz enz, wat ook op de website is te lezen.

We voelden ons echt gast op de camping, wat zorgzaam allemaal en wat een rust!

Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig uitzicht

Marian en Pieter van Dijk, 5-8-2017

Heel mooie camping midden in de natuur. Heel verzorgd sanitair, geweldig terras en mogelijkheid om te eten. Voor het ontbijt kun je warme verse broodjes bestellen! Komen zeker terug!
Gereisd met partner in juli 2017

Aardige camping

Marja, 4-8-2017

Ontvangst met koffie was leuk. Onze plaats recht tegenover het op 4 meter gelegen toiletgebouw was gewoon afzichtelijk.

En op amper 4 meter was buiten! de stortplaats !!! Ook op 4 m van de caravan stond de vuilcontainer, in de 35 jaar dat wij kamperen hebben wij dit nog nooit gezien.

De overige plekkken op de camping waren wel goed.

Gereisd met partner in juli 2017

Nooit meer naar deze minicamping

Familie van Vliet, 2-7-2017

Een deel van de camping waar wij 9 dagen stonden is een waar "knollenveld". Nadat 's nachts de konijnen een hol hadden gegraven voor onze voortent moest er driemaal worden gevraagd om het dicht te gooien en af te dekken. Je moet er niet aan denken dat je 's nacht naar het toilet gaat en in het diepe gat trapt met mogelijk letsel tot gevolg. Toiletten en douches zijn zeer matig. Buiten het op tijd schoonhouden zijn 3 douches en even zoveel toiletten als te weinig ervaren. Bij frequent gebruik 's morgens moet men maar gebruik maken van de twee wasbakken, direct bij de ingangsdeur. Bovendien zijn de doucheruimten zo nauw dat je je nauwelijks aan kunt kleden. In de hedendaagse tijd zijn er veel kampeerders die 's morgens graag de krant digitaal lezen. Veel mensen kiezen daarom een camping waar men adverteert met WIFI. Of dit nu gratis is (zoals op deze camping) of betaald is men mag dan verwachten dat WIFI te gebruiken valt. Zo NIET op deze camping. Zelfs een éénvoudig app-je is vaak niet weg te krijgen. Wanneer je de campinghoudster daarop aanspreekt, ontsteekt ze in woede en valt er niet meer mee te praten. Vele gasten hebben haar op de slechte WIFI-ontvangst aangesproken en iedereen wordt met een kluitje in het riet gestuurd. Ik heb haar aangesproken op het feit dat, als ze adverteert met WIFI en of dat nu gratis is of betaald, dit dan ook moet werken. Op 90% van de campings is dat goed geregeld. Bij haar is het puur slecht. En zolang je haar naar de mond praat is alles goed. Maar owee als je commentaar hebt.
Gereisd met partner in juni 2017

mooie camping en zeer gastvrije ontvangst

anko odding, 23-9-2016

Ontvangst met een kopje koffie en een gastvrouw die weet wat met gastvrijheid bedoeld wordt. goed sanitair en een verzorgde camping.
Gereisd met partner in juli 2016

Genieten !

Arie, 19-8-2016

in 2012 samen met mijn vrouw 2 weken met de caravan op deze camping gestaan, en waren dik tevreden.

Het sanitair was schoon en een vriendelijke gastvrouw, een mooi kampeerterrein en een omgeving waar je echt nog van de rust en de natuur kan genieten. Na 5 jaar weer een paar dagen alleen met de motor hier terug, en gebruik gemaakt van het B&B. Gemoedelijke ontvangst met een kopje koffie, en s'morgens een perfect verzorgd ontbijt.

Kamer, sanitair en de verblijfsruimte zien er keurig en verzorgd uit, kom zeker nog een samen met mijn vrouw terug om gebruik te maken van het B&B of met de caravan van de camping.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Prima mooie schone minicamping

Henk en Ellen, 9-8-2016

Een mooie rustige schone camping met uitstekend sanitair. Wel met WiFi maar wel een beetje met ups en down's. Soms goede soms minder goede ontvangst. Zeer vriendelijke ontvangst met een kopje koffie of thee. Gastvrij! Heerlijk om hier te fietsen, top!
Gereisd met partner in augustus 2016

Gezellig,Heel gastvrij,Gemoedelijke sfeer

Pieter en Joke, 1-7-2016

Hele leuke ontvangst met kopje koffie,duidelijke uitleg over de camping en gebruiksgemak rondom. Wat helemaal heerlijk is een eetcafe erbij met best een gevarieerd aanbod. Em heel gastvrij elke morgen tegen een echt gering bedrag verse broodjes. Ja een aanrader voor de campeerder die rust zoekt en ongedwongenheid...Genoten.
Gereisd met partner in juni 2016

Mooie camping

Corina, 25-6-2016

Mooi gelegen camping met net sanitair. Wifi laat iets te wensen over. Mooie omgeving om te fietsen.
Gereisd anders in januari 2016

Aanbevolen

Carla en Rob de la Porte, 16-5-2016

Net terug van vijf fijne dagen op deze camping. Ontvangst met koffie en duidelijke uitleg over de camping. Setje info mee over de omgeving enz. Zeer schoon sanitair. Broodjes service ( wel wat laat... ca 09.00 uur). Je kunt er ook voor een redelijk bedrag een lekkere maaltijd genieten. Heerlijke fietstochten gemaakt. Relaxte sfeer.
Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Veenemaat in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Veenemaat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Veenemaat scoort een 8.51 uit 10 op basis van 16 reviews.