Uitstekend

4 reviews over BedAndBreakfast De Borg in het Nederlands

Een prachtige plek, wat een uitzicht

Anna Smit, 14-12-2012

Een paar dagen genoten van een bijzonder mooie plek,een winters landschap waar we een mooie wandeling hebben kunnen maken.

De gastvrijheid,elke dag een verrassend uitgebreid ontbijt, doen ons alweer terugverlangen naar De Borg

Gereisd met vrienden in januari 2012

Parel bij Winterwijk

nelleke steltenpool, 11-8-2012

B&B 'De Borg' bij Winterwijk overtrof onze toch al hoge verwachtingen: een sublieme, zeer landelijke omgeving, een prachtige smaakvol ingerichte kamer met een heerlijk bed, dagelijks een uitgebreid en heerlijk ontbijt, een heerlijk zitje op een eigen terras, zelfs de huurfietsen stonden al klaar. Superlatieven schieten te kort: wij hadden niets meer te wensen.
Gereisd met vrienden in januari 2012

Zeer mooie rustige locatie met veel privacy.

Ina, 20-7-2012

Mooie locatie, gelegen buiten het centrum van Winterswijk .Geheel nieuwe accomodatie, smaakvol ingericht op het erf van de boerderij. Heerlijk groot bed met één groot matras, de kamer was erg schoon en ruim. Inclusief keukentje.

Eigen Senseo-apparaat en waterkoker met theezakjes en koffiepads!

Het ontbijt stond 's morgens klaar op een groot dienblad in de gang, wat we zo konden pakken en op de kamer gebruiken. Zeer compleet en héérlijk ontbijt!!

Veel privacy, eigen ingang en terrasje. Kortom, erg fijn en prettig verblijf.

Gereisd met partner in juli 2012

?

rustig, sfeervol, modern en comfortabel

Ellen Loozen, 2-7-2012

Wat een rust. Een ideale plek om van de stilte te genieten. Een prachtige zeer ruime modern en met zorg ingerichte kamer en badkamer. Een boeketje bloemen uit de tuin maakt het geheel af. De koelkast is gevuld, lokale wijn is voorhanden en je kunt je eigen kofie en thee zetten. We hebben 's avond lekker buiten gezeten op het eigen terrasje met een lekker glaasje wijn. Zelf koken behoort tot de mogelijkheden. Het superontbijt (met vers fruit, verse jus etc geserveerd op een dienblad) hebben we lekker buiten op gegeten. Prijs-Kwaliteit verhouding: veel kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs. We komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast De Borg in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast De Borg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast De Borg scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.