Bed and Breakfast De Balkende Ezel

8,9

4 reviews over Bed and Breakfast De Balkende Ezel in het Nederlands

Geweldig

Van de Vries, 20-8-2017

Met Familie een wandelarrangement geboekt in Winterswijk .Zijn voor het eerst in contact gekomen met een Bed and Breakfast, 2 zelfs. De Balkende Ezel en het Rookshuus. In een woord geweldig. De gastvrijheid en de persoonlijke aandacht is echt goed. Werd smorgens wakker van de stilte,fantastisch. Willen we gaan eten in Winterswijk werden er ons gratis ! 4 fietsen aangeboden. Willen we gaan wandelen in het hoogveen,zijn we anti muggenspray vergeten,geen nood de eigenaresse van de Balkende Ezel had nog wat voor ons liggen en dit werd even vriendelijk achter ons aan gestuurd. Schone kamers met eigen douche en toilet en t.v. Buiten enkele leuke zitjes waar je in alle rust iets kunt drinken ( koffie en thee staan klaar,gratis ! ). Ontbijt is zeer uitgebreid,goed en niet op te krijgen. Wie gaat er met deze luxe en zulke gastvrouwen nog naar een hotel? PS de wandelingen zijn ook goed.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastische B&B

jjsierat, 7-8-2015

Wij zijn hier 2 nachten geweest, Super Gastvrije Eigenaren,

Nette Slaapkamer met goede bedden , Zitkamer met TV, eigen badkamer/Toilet, Ontbijt is heel erg goed,voor ieder wat wils!

Koffie en Thee zijn de hele dag gratis beschikbaar,zowel in de kamer als buiten! Ook drankjes bij de kamer en buiten verkrijgbaar!

Er zijn 8 ezels, daar kan je een wandeling mee boeken( kinderen onder de 40 kg mogen erop) evt kan je er een picknickmand bijboeken, 2 Hele Lieve Honden aanwezig

Fietsen zijn aanwezig, ook in de buurt zijn er Huifkartochten te Boeken, er zit een wijnboer 3 km verderop, die heerlijke wijnen verkoopt en proeverijen organiseert ( reserveren) en nog meer Kortom Heerlijke omgeving voor te Fietsen, Wandelen, of iets te bezoeken met de auto paar km van Duitsland vandaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

b&b redelijk, wandelarrangement te duur

r. buwalda, 5-5-2014

pluspunten:

- vriendelijke ontvangst

- nette kamer en sanitair, goede bedden.

- uitgebreid ontbijt met o.a. lekker notenbrood, eitje en sap.

- er zijn ezels, leuk!

verbeterpunten:

- communicatie over de wandelroutes kan beter (door stadje en over de weg gelopen ipv de beloofde zandpaden en bos)

- prijs wandelarrangement te hoog

- lunchpakket niet duur, maar dan ook beperkt (voor ons te weinig) en weinig kwaliteit: kleffe bolletjes met zeer summier beleg en mierzoet

energydrankje.

- ontbijt uitgebreid, maar jammer van de margarine ipv roomboter en het

supermarktbrood

- ligging is prima, maar niet heel idyllisch of rustig (aan weg)

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Schoon, rustig, landelijk

j.oskam46, 1-5-2014

Lief en ik bivakkeerden twee nachten bij B&B De balkende ezel. We hebben daar geen spijt van. Vriendelijke ontvangst, fietsenstalling, volop ruimte rond het huis, gevarieerd ontbijt, redelijk goede bedden, voldoende schoon, veilig, fraaie badkamer. Vanuit onze bovenkamer hadden we geen uitzicht. De wifi was traag. Eigenlijk hebben we maar een minnetje: de prijs zit net aan de bovenkant.
Gereisd met partner in april 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Balkende Ezel in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Balkende Ezel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Balkende Ezel scoort een 8.85 uit 10 op basis van 5 reviews.