Vakantiehuis Bosveld-Simmelink 3-5

Vakantiehuis Bosveld-Simmelink 3-5
Bosveld-Simmelink 3-5
9,3

3 reviews over Vakantiehuis Bosveld-Simmelink 3-5 in het Nederlands

RUST,RUST EN NOG EENS RUST...............

Ton & Angelique, 5-7-2009

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Een fijn verzorgd vakantiehuis. Met de 2 GOEDE fietsen ben je over het in de bos gelegen fietspad binnen 10 minuten in Winterswijk. Veel bloemen in de tuin. Op het geheel in het bos gelegen park is verder niets te beleven. Wel de mogelijkheid om iedere morgen een krantje te halen bij de receptie.
Gereisd met partner in juli 2009

20-4-2008

Jammer dat de reactie van ER zo negatief is. Ik heb dit heel anders ervaren. Het huisje is heel ruim en schoon en gezellig. Het interieur is smaakvol en verzorgd. De keuken is ruim en alles wat nodig is is aanwezig. De behulpzaamheid van de verhuurders vind ik bijzonder. Omdat ik niet in het bezit van een auto ben hebben zij mij van het station opgehaald en gebracht en zelfs boodschappen met mij gehaald!! Tot slot het huisje is heel mooi gelegen met een vrij uitzicht, een mooie tuin met verschillende zitjes, zodat je altijd in de zon kan zittten. Kortom een huisje wat ik iedereen aan kan raden.
Gereisd alleenreizend in april 2008

ter Laak, 14-4-2008

Fantastisch comfortabel vakantiehuisje. Zeer schoon. Echt een superhuisje om in te vertoeven en mooie wandelroutes te lopen of te fietsen. We zijn hier volledig tot rust gekomen.
Gereisd familie in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bosveld-Simmelink 3-5 in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bosveld-Simmelink 3-5 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Bosveld-Simmelink 3-5 scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.