Uitstekend

2 reviews over BedAndBreakfast Het Hoogh Huys in het Nederlands

Fantastisch!

Saskia, 22-4-2014

Supermooi oud gebouw wat helemaal is gerenoveerd met veel oog voor detail, kamer is ruim, superschoon, fantastisch bed. Eigenaresse super vriendelijk, dochter kreeg zelfs een rondleiding bij de geitjes en varkens. Ontbijt vers, zelfgemaakt en in de grote kas/oranjerie gegeten, een belevenis, zoveel te zien aan mooie details, planten e.d. Echt top dagen gehad!
Gereisd familie in april 2014

Hier komen we terug

Anneke Luijkenaar, 22-6-2012

We hebben genoten van ons weekeinde. Prachtige lokatie, de kamer was heerlijk en we hebben ontbijt gegeten in de tuin. Je voelt je welkom en hebt ook veel privacy. Een bijzondere ervaring en een aanrader.
Gereisd met vrienden in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Het Hoogh Huys in Winssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Het Hoogh Huys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Het Hoogh Huys scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.