Bed and Breakfast De Valendries ****

De Valendries

5 reviews over Bed and Breakfast De Valendries in het Nederlands

Heerlijke plek!

Marjelle, 22-10-2012

B&B Valendries bied je een hele etage met veel privacy en een goed afgeschermd dakterras met jacuzzi.

Alles was brandschoon en tot in de puntjes verzorgd.

De gastvrouw en gastheer zijn hartelijk maar gunnen je zeker ook je privacy.

Je bent op loopafstand van het centrum en het station, mocht je de omgeving willen verkennen.

Wij komen graag nog eens terug!

Gereisd met partner in oktober 2012

echt een aanrader

linda, 1-10-2012

heerlijk genoten, alles was tot in de puntjes, vandaar die 9.

ik kan het idereen aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

De naam B&B is veel te min!

Vanessa, 1-7-2012

Dit is echt een geweldig appartement. We zijn 1 nachtje gebleven, maar werden reuze hartelijk ontvangen. Overal vaasjes met verse bloemen, een flesje wijn en alles blinkend schoon. Bedden zijn fijn, badkamer is compleet (zelfs shampoo, fohn en badjassen), buitenzitje is super prive en de auto mocht onder de carport. Met leenfietsen (ook nog bijna nieuw!) lekker in een half uur naar Nijmegen gefietst. Deze mensen vinden het echt leuk om de hun gasten te verwennen, zonder dat je last hebt van hun aanwezigheid. Echt een aanrader.
Gereisd met partner in juni 2012

Helemaal compleet

Fam. Gremmen, 13-5-2012

Positieve ervaringen

Compleet ingericht appartement, met volledige privacy, voor de prijs van een B&B. Zeer gastvrij en tot in de puntjes goed verzorgd met een lekker ontbijt. We hebben heerlijk genoten van de jacuzzi.

In de omgeving van de B&B is veel te beleven, wij hebben zelfs een mountainbike parcours gefietst.

Gereisd met partner in mei 2012

Heerlijk ontspannen

jeroenbrabers, 30-4-2012

Wij hebben afgelopen week drie nachten in de Valendries gelogeerd. Dit is ons erg goed bevallen. Het appartement is compleet ingericht. Aan alles is gedacht. Zelfs het babybedje voor ons zoontje was netjes gedekt. De jacuzzi was heerlijk ontspannend en een mooie aanvulling op een paar ontspannen dagen.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Valendries in Wijchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Valendries zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Valendries scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.