Vakantiepark Berkenrhode ****

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen9,4

18 tips over Berkenrhode

A.J. de Borst, 19-8-2016
Wij zijn zelf met de kinderen een dag naar de Apenheul en Burgers Zoo geweest. Wil je gezellig en voordelig eten, dan is Het Witte Paard in Wekerom een aanrader!
Bas de Bue, 5-8-2016
Geen tips nvp geen tips geen tips geen tips
John, 1-8-2016
Extra lounge sets op het terras.

W Nederend , 24-7-2015
Wij hadden prachtig weer en dan zijn de Lodge super warm van binnen dus zou een arco heel goed een aanvulling zijn op de luxe die er is .Want er is volop nagedacht over warmte en sfeer met de sfeerhaard .Maar er is niet nagedacht over warme zomerdagen .Zou deze logdes helemaal afmaken.een arco.
Levinus Makkinje, 20-6-2015
bosloge 2 en 3 direct aan de speeltuin voor de kinderen
Fam Guldemond, 12-5-2015
Het eten in het Grand Café is echt super, een aanrader om een keer uit te proberen.

elinedevissersalomons, 5-5-2015

Fietsen op de Hoge Veluwe erg leuk met kinderen. Fietsen (met kinderzitje!) kan je na het betalen van de entree gratis pakken. Ook kinderfietjes!

Apenheul superleuk!

D.R.Burgmeijer, 24-9-2014

Echt een aanrader de Bos Lodge 55.

Alles is nieuw en modern. en met super bedden.

Mijn opa en oma die beiden slecht ter been zijn. konden zich super redden door de ruime opzet van de Bos Lodge

door de rustige ligging aan de bosrand echt een super vakantie gevoel.

Fam. vd Meulen, 4-9-2014

Verder konden wij met de mooie dagen die er uiteraard ook tussen zaten, direct het roekelse bos in lopen voor een heerlijke wandeling, daar hebben wij genoten van de prachtige omgeving met een zandverstuiving en mooie vennen erg ontspannend, echt een aanrader dus!

Lekker eten in de horeca, prijs en kwaliteit verhouding erg goed!

Het park ligt erg centraal in de omgeving Gelderland om zowel te wandelen, fietsen maar ook voor uitstapjes bijvoorbeeld naar de Apenheul in Apeldoorn.

corrie, 26-9-2013

je kan ook lekker de hond meenemen vind ik heel goed

je kan er lekker wandelen