Vakantiepark Berkenrhode ****

Geweldig

Marcel Bos, 11-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Vriendelijke ontvangst op de receptie. Goede service!! Vriendelijke mensen!!
Gereisd met partner in september 2017

Park wordt steeds mooier!

Julia, 25-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Evenals vorig jaar, met echtgenoot en golden retriever Donna, 12 dagen verbleven in boslodge BL 04, naast het Boshuis. Deze boslodge is door de eigenaar bijzonder smaak- en sfeervol ingericht. Je voelt je er echt thuis.

Alles keurig schoon en netjes. De sfeerhaard maakt het 's avonds extra gezellig.

Boslodge is aan de bosrand gelegen. Binnen een minuut met de hond in het bos! Echt top.

Zijn vorig jaar voor het eerst in het park geweest. Is in een jaar tijd alleen maar mooier en groener geworden.

Op zondagmorgen vanuit het park met boswachter Ruud en springer spaniel Sproet het bos ingeweest. Is werkelijk een aanrader. Ruud is een natuurmens met passie voor zijn werk. Ik wist niet dat er in de achtertuin van de boslodge zoveel te zien is.

Kijk nu al uit naar een volgend verblijf!

Gereisd met partner in september 2017

Mooie comfortabele vakantiewoningen op ruime plek

Fam. Dijks, 23-9-2017
  • Onderkomen9

Wij verbleven twee weken op Park Berkenrhode, een niet al te groot vakantiepark, in een zeer comfortabele parklodge.

De woning was schoon, ruim van opzet en heeft een mooie moderne uitstraling.

De woningen staan op ruime plekken in een mooie natuurlijke omgeving.

Wij hebben het van begin tot eind reuze naar ons zin gehad. We werden welkom ontvangen en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

In de directe omgeving van het park zijn veel mogelijkheden om onder andere te wandelen, te fietsen of dingen te bezoeken.

Het verblijf op het park zelf is door de woning, de omgeving, de faciliteiten van het park en de gastvrijheid een aanrader!

Ons volgende verblijf is al weer geboekt.

Uitstekend

Henk 136, 11-9-2017
  • Onderkomen9

Wij verbleven een weekend op Berkenrhode, een niet al te groot park, in een prachtige omgeving en in een zeer comfortabele boslodge.

De unit waarin wij verbleven was zeer schoon, ruim van opzet en heeft een mooie moderne uitstraling.

Ons bezoek was erg plezierig, van begin tot en met het eind.

Het personeel is erg hartelijk en staat open voor alle eventuele vragen en/of opmerkingen.

Het mooie restaurant heeft een menukaart met ruime keuze uit verschillende gerechten.

De bediening is persoonlijk en ongekend vriendelijk.

In de directe omgeving van het park zijn veel mogelijkheden om te wandelen en fietsen.

Wij waren hier slechts een weekend, maar komen zeker terug voor een langer verblijf.

gweldig

Fam. Brink, 11-9-2017

mooie vakantiewoningen prachtige ligging
Gereisd met vrienden in september 2017

prachtig verzorgd park en bungalow

R.Scheffel, 10-9-2017
  • Onderkomen9

prachtige bungalow, schoon....op een rustig park aan de bosrand. vriendelijk personeel.
Gereisd met vrienden in september 2017

Mooie huisjes. Weinig te doen

Els Hendriks, 25-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Een heel mooi park maar er was op t terras niks te beleven terwijl het een heel gezellige indruk maakte.

Geen levendig centrum op t park

Gereisd met partner in augustus 2017

Boslodge: aanrader waar je geen spijt van krijgt

NN, 5-8-2017
  • Onderkomen9

Uitzonderlijk mooi, ruim en luxe vakantiehuisje (Boslodge 75). Knus en gezellig ingericht, ideale kasten in elke slaapkamer. Personeel heel vriendelijk. Na het melden van een storing (lamp kapot) werd dit na enkele minuten al hersteld. Park is mooi aangelegd, voldoende privacy, voldoende buitenruimte bij de huisjes. Weinig geluid hoorbaar van andere bewoners. Parkeerplek bij elk huisje, een tweede auto mocht voor laden/lossen bij aankomst en vertrek ook het terrein op.

Kortom: ik kan me niet voorstellen dat iemand spijt kan krijgen van een verblijf op Berkenrhode. Het is een Aanrader met een hoofdletter!

Een mogelijk verbeterpuntje: het afval. De afvalcontainers staan alleen op het parkeerterrein bij de ingang van het park. Best een eind lopen als je aan de achterkant van het park verblijft. En wellicht is het tegenwoordig ook goed om een container voor plastic neer te zetten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Boslodge B20

Veluwebrouwerij, 4-8-2017
  • Onderkomen9

Leuke gezellige Boslodge B20 voor een gezinsvakantie. Goede uitvalsbasis om minder bekende attracties in de omgeving te bezoeken, zoals het Fort aan de Buurtsteeg, waar het Grebbeline museum met een leuk restaurant is gevestigd. Boslodge B20 is gunstig gelegen en heeft een mooie vijver voor de deur.
Gereisd alleenreizend in januari 2017

Heerlijk verblijf in fonkelnieuw vakantiehuis #B27

Wim, 27-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Heerlijk verblijf gehad in Park Berkenrhode. Fantastisch nieuw huisje (Boslodge 55 nummer B27) aan de vijver op het nieuwe gedeelte van het park. Veel ruimte rond het huisje, met vlonder aan het water met mooie fontijnen. Huisje mooi ingericht met sfeerhaard voor binnen- en buiten-genot (1e op het park). Net en schoon park, met mooie horecavoorziening en verwarmd buitenbad. Direct gelegen aan een groot ongerept bosgebied. Genieten van de natuur: wandelen en fietsen: kom tot rust. Mooie bosrijke omgeving en dichtbij Otterlo en Nationaal Park Hoge Veluwe
Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Berkenrhode in Wekerom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Berkenrhode zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Berkenrhode scoort een 9.19 uit 10 op basis van 183 reviews.