8,8

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg**** bij :

428 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg in het Nederlands

Prachtig gelegen

Ria Op den Kamp, 12-8-2017

Ligt centraal. Mooi uitzicht vanuit de kamer. Mooi terras. Modern. Goed verzorgd.
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk, schoon en mooi hotel: aanrader

Marjanne, 9-8-2017

We werden vriendelijk onthaald bij de receptie en waren iets te vroeg gearriveerd. De kamer was al schoon en kregen alvast de sleutels.

De kamers zijn erg mooi: modern, schoon en van alle gemakken voorzien (zelfs koffie- en thee faciliteiten op de kamer).De bedden lagen erg prettig en waren goed van formaat (grote boxsprings). We hadden een kamer op de 3de etage en dit was qua uitzicht top.

Bij het hotel is een mooi terras waar je lekker kunt lunchen/dineren/borrelen, het uitzicht op de Rijn was ook hier weer top. Je waant je echt in het buitenland.

De prijzen in het restaurant vonden wij wel wat aan de hoge kant, het eten was lekker.

De omgeving was erg mooi, het hotel is rustig gelegen maar toch erg centraal.We vonden het heerlijk dat je geen verkeer hoort, maar de drukte wel kon opzoeken.

We kunnen dit hotel iedereen aanrader: prijs/kwaliteit verhouding erg goed!

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtig hotel!

Caroline, 27-7-2017

Wij hebben twee keer op deze prachtige locatie overnacht. Beide keren naar tevredenheid. Mooie en nette kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel. Enige aandachtspunt is de schoonmaak van de badkamer. Bij beide overnachtingen was de douchebak erg vies (lees glibberig met aanslag, bah!).
Gereisd met partner in januari 2016

Hotel met super ligging

Barbara, 24-7-2017

Het hotel is redelijk modern, enkel ieder 3 dan 4 sterren. De kamers zijn schoon, ruim. Het ontbijt is prima, maar te hoog bedrag voor wat je krijgt, nogmaals eerder 3 sterren ook qua personeel. Wij hadden de pech dat er een voetbal elftal zat wat s nachts voor overlast zorgde.. 3x moeten bellen voor het werd opgelost en vervolgens geen excuus... slordig.
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldige vergaderlocatie

Carla, 18-7-2017

2 daagse vergadering georganiseerd. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Vanaf de aanvraag tot vertrek was alles super geregeld.
Gereisd zakelijk in juni 2017

Goed en comfortabel hotel pp mooie locatie

Tim Rook, 8-7-2017

Bij toeval hier terecht gekomen en zeer verrast over dit mooie hotel.

Het hotel is luxe en modern en ligt op een geweldige locatie met mooie natuur naast de deur.

Het personeel aan de receptie is zeer gastvrij. De bediening in het restaurant ik oké maar iets minder omdat het erg jonge 'bijverdieners' zijn....

De kamer was erg mooi en de bedden comfortabel.

Kuiken01, 5-7-2017

Wij voelde ons welkom! Een super verblijf gehad op De Wageningsche Berg. Echt een aanrader!

Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2017

Echt heel fijn overnachten bij dit hotel

Maaike, 4-7-2017

Het ontvangst was heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn erg fris, schoon en mooi ingericht. Maar het uitzicht is vooral fantastisch. Wij hebben samen een heerlijk chefs menu gegeten op het terras met uitzicht. Een uitstapje waar wijet veel plezier op terug kijken.
Gereisd met partner in juni 2017

Een plek om nooit meer te vergeten

Vinny Blaauw, 3-7-2017

Top locatie. Uitzicht is on Hollands je waant je in het buitenland. Kamer met Rijnzicht. Mooie ruime kamer van alle gemakken voorzien.

Terras topper. Vriendelijk personeel met een goede keuken. Ook het restaurant is van harte aan te bevelen. Kleine kaart maar allemaal wel lekker en voor ieder wat wils.

Geweldig!

Frances Robijn, 3-7-2017

Alles was top! Van het begin tot het eind genoten
Gereisd met vrienden in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg in Wageningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg scoort een 8.82 uit 10 op basis van 428 reviews.