Camping De Lievelinge ***

De Lievelinge

76 reviews over Camping De Lievelinge in het Nederlands

Mensen groeten elkaar. Leeftijs 0 tot 55

Willem, 3-9-2017

Wel goed: aankleding, sfeer, kampvuur, vuur stoken, meertje

Niet goed: personeel doet

ongeinterresseerd. Met de franse slag.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Relaxed, geweldige camping voor jong en oud

Anous, 28-8-2017

Verwacht geen kinderdisco, wandelende mascotte, midgetgolf of zwembad voor de kids. Maar natuur strandje met vijver, mooi bos, leuk animatie team die iedere keer weer iets verrassendst verzint en natuurlijk iedere avond om 7 zweven in de zweefmolen. Ja ik vond het geweldig, samen met m'n vriend en kind van 7 jaar in eigen tent gereisd. Heerlijk genoten. Je moet het niet vervelend vinden om in de avond nog muziek te horen, ze houden van een feestje. Wij hebben daar geen last van gehad, had alleen maar zin om aan te sluiten en bij het kampvuur te zitten. Ongedwongen sfeer, en dit was de eerste keer voor ons bij de Lievelinge maar zeker niet de laatste. Dank je wel! ps klein nadeel het ligt vlakbij de snelweg en dat hoor je.

Meer van verwacht!

Catherine, 27-8-2017

Leuk idee een hippiecamping, maar bepaald personeel van de receptie en bar waren niet echt hippie, maar erg arrogant en onvriendelijk. Het eten bij het restaurant is ok, maar best duur.

'S nachts hoor je de snelweg erg goed, wat niet fijn is.

Desalniettemin een camping. Je kijk je je ogen uit! Ludieke accomodaties, grappige hoekjes en veel te doen voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een feest voor het hele gezin

Moeder van 3, 8-8-2017

Ik heb het gevoel dat De Lievelinge dit seizoen veel meer werkt gemaakt heeft van een aantal belangrijke zaken. Het sanitair ziet er stukken beter uit (nieuw/mooi, altijd schoon en je hoeft nooit te wachten), vermaak voor de groot en klein (meer originele en creatieve dingen, heel leuk!) en de horeca loopt veel beter. Het 'nachtleven' vond ik vorig jaar wat te uitbundig en dat is nu beter in balans. Het is een feest voor ons hele gezin om hier te zijn.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Van creatief origineel naar commercieel

Maartje, 25-5-2017

Leuke camping, maar personeel neemt je niet serieus en zuipen en feesten teveel, plekken zijn veel te duur, niet echt schoon en pas op met reserveren want als je cancelled, 3 mnd voor tijd moet je 50 procent van je aankoop betalen. De schattigheid is er dus vanaf. Keihard geld verdienen...
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Bijzondere plek, niet altijd gastvrij

Jantien, 9-5-2017

Leuke inspirerende plek, voor kinderen voldoende te doen. Hoog 'ons kent ons gehalte' bij sommige activiteiten hebben we dat als vervelend ervaren. Het komt de gastvrijheidsbeleving niet ten goede.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Geweldige lokatie sfeer en gezelligeheid

Esther, 7-5-2017

In een woord je raakt niet uit gekeken wat een leuke bouw werken
Gereisd met vrienden in mei 2017

Waardeloos

Ron Bonestaak, 1-5-2017

De Lievelinge is een camping dat vanuit "hippiestijl" thema lijkt te zijn ontworpen. Inmiddels oogt het druk, onsamenhangend en slordig. Veel plekken lijken vaste bewoners c.q. bezoekers. Hierdoor krijg je regelmatig het gevoel er niet bij te horen. Personeel is moeilijk bereikbaar, onvriendelijk en direct. Er wordt veel gedronken en marihuana gerookt. Plekken zijn klein en de prijs/ kwaliteit is niet correct. Voor herhaling vatbaar? Voor ons niet...
Gereisd met partner in januari 2017

Echt apart!

Familie T., 31-8-2016

Hartstikke leuke camping die we voor het tweede jaar hebben bezocht. Maar het wordt te druk, en dat merk je aan een aantal dingen: het lijkt of het schoonhouden van het sanitair achterloopt bij het intensieve gebruik ervan, er zijn gewoon (veel) te weinig douches, bij de receptie viel een personeelslid uit tegen vrienden die op bezoek kwamen, en wordt er openlijk geklaagd over de drukte. De prijzen van de horeca zijn echt te hoog voor hetgeen er geboden wordt. Buiten dat was ons verblijf wederom leuk en hebben we genoten van de verscheidenheid van mensen die op de camping verblijven, en hun vaak prachtige creaties! Wij komen vast nog een keer terug, maar dan vooral buiten het drukke seizoen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Zeer inspirerend

Pamela, 17-8-2016

Een blije camping waar iedereen kan en mag zijn wie hij wil zijn. Veel vrolijkheid, kunstzinnigheid er heerst een ontspannen sfeer. Leuke activiteiten voor kinderen zonder een Bollo de beer gehalte. Fijn dat er ( ook gezamenlijke ) kampvuurplaatsen zijn, ook kon er verbinding gezocht worden bij het restaurant. Als je meer op jezelf wilt zijn is dit mogelijk, eigen keus.

Wij stonden op een rustiger stukje van de camping waar het 's avonds heerlijk stil was. Hard werkende campingmensen die er veel aan deden om bij slecht weer de velden zo goed mogelijk te onderhouden. Helaas was er door het slechte weer veel plasvorming waardoor het soms een modderig boel werd. Maar dit mocht de pret niet drukken, kinderen genoten hier erg van.

Sanitair was prima onderhouden, basic maar alles was aanwezig. Heerlijke douches

Plaatsen zijn niet ruim, mede door de grote hoeveelheid mooie spullen die iedereen meeneemt.

Conclusie: Aan te bevelen bij iedereen die een ruimdenkende geest heeft

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Lievelinge in Vuren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Lievelinge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Lievelinge scoort een 6.95 uit 10 op basis van 76 reviews.