Camping Hoeve Kroep An

Camping Hoeve Kroep An
Hoeve Kroep An
9,3

25 reviews over Camping Hoeve Kroep An in het Nederlands

Relaxt, schoon, vriendelijk, ruimte en schoonheid.

G en J Bos., 20-8-2017

Voor de 16e keer waren we dit jaar op Kroep An en nog steeds ontdekken we nieuwe paadjes, plekken en bezienswaardigheden in deze unieke hoek van Nederland. Het voelt zo langzamerhand iedere keer weer als thuiskomen. De vriendelijkheid van Jacolien, Jan, Riek en Piet en de kinderen alsook van de mede kampeerders waarvan we met regelmaat een aantal dezelfde mensen terugzien geven ons een gevoel van warmte en geborgenheid op deze camping. In al die jaren hebben we gezien dat men hier met de tijd meegaat wat vernieuwing en optimalisering betreft. Ook nu zijn er weer plannen om het ons als gasten nog aangenamer te maken. Natuurlijk hebben we ook met andere campings veel ervaring en ook daar zijn prachtige vakantieplekken bij. Maar Hoeve Kroep An heeft net iets meer!!
Gereisd met partner in juli 2017

Mooi gelegen en keurig verzorgde camping

Gerrie de Bondt, 15-8-2017

Mooi gelegen camping welke keurig verzorgd is met diverse faciliteiten waaronder wasmachine droger overdekte fietsenstalling met voldoende aansluitingen voor de elektrische fiets. In het hoogseizoen komt om de dag de bakker op de camping. Er zijn eieren ijs en wijn te koop op de camping. De eigenaren hebben service hoog in het vaandel staan en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is heel netjes en schoon. Toen wij er waren werd er klootschieten georganiseerd met als afsluiting koffie en thee met wat lekkers op het erf.

Goede uitvalsbasis om dit mooie gebied te ontdekken d.m.v. fietsen wandelen of met de auto erop uit. Leuke plaatsen in de omgeving om te bezoeken.

Kortom alles wat je nodig hebt voor een leuke kampeervakantie.

Gereisd met partner in juli 2017

Gewoon fantastisch

Blom, 30-7-2017

Een fantastische camping. Een goed onderhouden sanitair (wordt 2 keer per dag schoongemaakt). Ook het veld en de camping ligt er strak bij. Plus een prachtige omgeving.
Gereisd met partner in januari 2017

Geweldige rustige camping

De keizer, 30-7-2017

Zeer nette onderhouden camping. Staat van het santiair is uitstekend. Ook is het een rustige camping waar veel fiets en wandel mogelijkheden zijn.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Klijs Maas, 2-10-2016

Alles was goed schoon-mooi-vriendelijk het is tot nu de mooiste camping waar we ooit op gestaan hebben
Gereisd met partner in september 2016

Volgend jaar weer!

L. Behet-Seton, 16-9-2016

Heerlijke rustige plek tegen t bos aan, keurige en schoon sanitair! Fantastisch fietsgebied.

Schoon sanitair , 50 euro cent

Corrie, 16-9-2016

Santiar moest betaald worden niet meer van deze tijd, de vatdoeken bij de wasbakken waren niet altijd schoon( goor).Hoop ons kent ons gehalte, de oude vrouw die ook op dit bedrijf woont was erg nieuwschierig, hield alles in de gaten, gaf geen fijn gevoel zal deze camping niet snel aanraden, de bloemeperken stonden er netjes bij, werd bij de terug reis niet even gevraagd hoe het ons beviel/ hoe wij heg ervaren hadden. Niet met een heerlijk gevoel vandeze camping gegaan., ver buiten het dorp met een regen achtige dag kun je hier wel ..deprie worden

Dit is het helemaal !

Henk en Jenny Scholten, 14-9-2016

Wat een fijne camping !

Vriendelijke ontvangst door de eigenaresse

Mooie grote plaatsen, (aan de bosrand is de ochtend zon op het midden en grenzend aan de geitenwei de middag en avond zon).

Zeer schoon sanitair. Mooie grasmat en straatwerk voor de voortent.

Mooie centrale ligging vlakbij Vorden,Lochem en Zutphen.

Fietspaden te over maar ook wat bij het landschap hoort veel zandpaden.

Aanrader !

Gereisd met partner in september 2016

Een frisse en ruime spontaan over komende camping

Lhuizeling, 22-7-2016

Betalen voor douche s is niet handig.

Beter all inn prijs voor de camping plaats.

Heerlijke bossenAlles

Behet, 21-12-2015

Niets, prachtig verzorgde camping in bosrijk gebied.
Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hoeve Kroep An in Vorden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hoeve Kroep An zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hoeve Kroep An scoort een 9.26 uit 10 op basis van 25 reviews.