Camping Appartementen & Campingboerderij 't Lebbink

Camping Appartementen & Campingboerderij 't Lebbink
Appartementen & Campingboerderij 't Lebbink
8,5

8 reviews over Camping Appartementen & Campingboerderij 't Lebbink in het Nederlands

Wij komen hier al ca. twintig jaar op de camping.

Bob Assink, 21-8-2017

De nieuwe eigenaren, dochter van de fam. Harmsen, Annie en haar man hebben een frisse wind laten waaien. De ontvangst is even vriendelijk en gezellig als voorheen. De sfeer en gemoedelijkheid is plezierig. Er zijn veel verbeteringen aangebracht. Alles kan niet tegelijk en volgend jaar verder. Het sanitair is nu nog gedateerd, maar brandschoon. Als U rust zoekt bent U hier op de juiste plek.
Gereisd met partner in juni 2017

Leuke vakantie

Laura, 25-10-2014

De camping staat buitenaf dus het is lekker rustig.

De omgeving is daar mooi en je kunt er leuk een stukje lopen of fietsen.

Wij hebben het erg leuk gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Wij komen er Al Jaren , met Familie en Vrienden

Michael / Ulrike Jasper : Jülich _ Duitsland, 18-9-2014

Als je de Wereld zo neemt als ze is - dan Voel je je hier Thuis. Het is een Leuke ,Gezellige en vooral rustige Camping om te verblijven. Een heel groot Lof voor de Boerin en de Boer - Lieve geduldige Mensen ,welke altijd voor je daar zijn. Je hebt er Alle vrijheden - als je je aan de Regels houdt.

Verwacht niet dat je een Hotel- Boerderij gaat bezoeken , je gaat echt bij de Boer .

Zeker zijn er Mensen , welke iets meer Accommodatie verwachten, Prijs/kwaliteitverhouding moet Kloppen en daar is hier een Waardering van 10 Punten op z``n plaats.

Ik heb een Kommentaar hier gelezen , welk ik niet delen kan - Die ,, Gasten welke Rokend en luid Tv kijkend , op het Bankstel lagen bij die ,, Dames ,, waren wij . Die Dames waren Arrogant en Vervelend , om 23/24 uur `s-avonds konden we geen Tv kijken , ze hadden ons naar onze Kamer verwezen, Tv afgezet om 20.00 Uur ,vanaf die Tijd werd er tot 02.00 uur ,, Leve de Koningin gezongen , door hun .

Ik kom er Graag en met mij Veel Fam. en Vrienden

Gereisd met vrienden in september 2014

Aangenaam, schoon en non-chalant

M & O, 8-9-2014

5 dagen gestaan en heerlijk rustig en in erg mooie omgeving. Jammer dat de mais het uitzicht belemmerde. Zeer fijn dat er niet ( Nederlands ) betutteld wordt over aankomst- en vertrektijd of hoe en waar je "mag" staan.

Echte relaxte boerencamping met zeer schoon sanitair, goede douches en verder niets. Heerlijk dus en niet duur door allerlei bijkomende kosten voor logische dingen als auto, warm water of hond. Kortom: zeer aangenaam met attente eigenaar.

Gereisd met partner in januari 2014

Heerlijk rustige omgeving, pal aan het Pieterpad.

Alice en Joop Zuidema, 28-7-2014

Op 't Lebbink zijn de plaatsen voor de caravan of tent ruim van opzet en voorzien van elektriciteit.

Het sanitair is goed en wordt meerdere keren per dag schoongemaakt.

Op de camping wordt al het afval gescheiden, wat ons erg aanspreekt.

De heer en mevrouw Harmsen is bijna niets te veel om het hun gasten naar de zin te maken.

Wij besloten in het Pinksterweekend onze zomervakantie op deze camping door te brengen, we konden de caravan laten staan en hebben daarna drie weken op deze camping doorgebracht.

Er mocht tijdens het WK-voetbal gebruik gemaakt worden van de woonkamer van het gastenverblijf om de voetbalwedstrijden te kijken.

Wanneer je houdt van mooie natuur en een rustige omgeving, dan is `t Lebbink een prachtige plek om te kamperen.

In het Proathuus, een leuk en gezellig restaurant op een paar minuten lopen, kun je betaalbaar en lekker eten en drinken.

Wij hebben genoten van ons verblijf op de camping `t Lebbink, en komen er vast en zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2014

Wat een heerlijke plek om tot rust te komen

H. Meijer, 20-7-2014

We hadden niet gereserveerd en wilden laat aanrijden maar dat was voor de meer dan vriendelijke gastvrouw en gastheer absoluut geen probleem. Trouwens we mochten ervaren dat geen enkele vraag een probleem was. De gastheer en gastvrouw zijn regelmatig op het terrein te vinden en met al onze vragen konden we snel bij ze terecht.

De camping ligt op een prachtige en rustige plek in het buurtschap Linde onder de rook van het dorpje Vorden in de achterhoek.

We hebben heerlijke uitstapjes gemaakt op de huurfietsen van de camping en rondgezworven in de omgeving.

De staanplaatsen zijn ruim en voorzien van elektriciteit, en het sanitair is goed onderhouden en schoon.

We gaan er zeker nog eens terug om weer te genieten van de achterhoek en de gastvrije camping.

Gereisd met partner in juni 2014

Verouderde accomodaties

Abbey, 14-7-2013

Wij sliepen in de kamers die voor logies worden angeboden. Kamers roken niet fris en matrassen waren muf. Helaas was het sanitair ook niet schoon te noemen en verouderd. Het ontbijt de volgende ochtend was karig: standaard bruin brood, 1 krentenbolletje, eitje en beleg. Restaurant t proathuus vlakbij de camping was simpel. Eigenaren van camping en restaurant waren wel aardig.
Gereisd met partner in januari 2013

Nooit meer

M. van Paassen, 23-11-2011

Wij hebben met 12 dames geslapen in het logement van 't Lebbink. Deze accomodatie had 12 bedden dus gingen wij ervan uit dat wij als enige hier zouden slapen. Met verbazing zagen we dat er bij aankomst twee "gasten" languit op de bank lagen, al rokend en met twee honden.

Terwijl de eigenaresse ons de slaapkamers liet zien liepen de honden ook in onze slaapkamers. Twee van ons moesten bij de eigenaresse op zolder slapen. We wilden gourmetten. De keuken was een hele smerige vette bende, de wc was smerig, de gasten hadden de tv keihard aan als wij om half één 's nachts wilden slapen, er werd volop gerookt, kortom een drama.

Het ontbijt werd verzorgd en was goed, de eigenaresse deed haar best, maar wij gaan hier echt nooit meer naar toe!! Wij vinden echt dat ze ons had moeten waarschuwen dat er nog meer mensen sliepen en dat er twee bij haar op zolder moesten slapen!!

Gereisd met vrienden in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Appartementen & Campingboerderij 't Lebbink in Vorden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Appartementen & Campingboerderij 't Lebbink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Appartementen & Campingboerderij 't Lebbink scoort een 8.47 uit 10 op basis van 9 reviews.