9,5

Uitstekend

41 reviews over Chalet Vlinder in het Nederlands

Ruim chalet in 't groen zeer rolstoelvriendelijk

Fam. Vermeulen, 12-8-2017

Het huis is van alle gemakken voorzien. Heel toegankelijk voor rolstoelgebruiker met aanpasssingen zoals een elektrisch hoog-laagbed, drempelvrij, ruime badkamer met douchestoel en aangepast toilet.

De rolstoel schuift moeiteloos onder de eettafel en tafels op beide terrassen. Heel fijn!

De rollator in het schuurtje kwam heel goed van pas.

Verder is er een mooie, ruime tuin met terras en ook nog een overdekt terras met uitzicht op een vijver. Heerlijk toeven, zelf met een klein buitje.

Dit alles in een mooie, groene omgeving met veel privacy.

Ik heb de afgelopen week samen met m'n gehandicapte zus heel erg genoten.

De eigenaren doen alles om het naar je zin te maken.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in augustus 2017
Martha Van Scheppingen,
Wat een mooie beoordeling, dank u wel! Wat heerlijk dat u, samen met uw zus zo'n mooie week hebt gehad, daar doen we het voor.

Fantastisch vakantie vieren in eigen land

TAL Gebbink, 4-8-2017

Chaletvlinder was voor ons the place to be fantastisch uitzicht heerlijk zitten op de veranda en een goed ingerichte en schone bungalow van alle gemakken voorzien zeker een aanrader!!We gaan volgend jaar weer
Gereisd met partner in juli 2017
Martha Van Scheppingen,
Dank voor dit mooie complimenten de leuke ontmoeting. Tot volgend jaar dan maar, welkom!

Mooi gelegen aan vijver met fontein en rustig.

Ankie Edwards van Muyen, 17-6-2017

Zeer complete inrichting en geschikt voor minder validen.Grote tuin met tweede zitje en speelmogelijkheden voor kinderen.
Gereisd anders in juni 2017
Martha Van Scheppingen,
Ik wil u bedanken voor de mooie beoordeling, wat fijn dat u en uw moeder weer zo genoten hebben. Wellicht tot ziens.

Heerlijk weekendje weg

Manuela, 16-4-2017

We hebben een heerlijk weekend gehad in het knusse chalet van Boudewijn en Martha.

Het park is schitterend onderhouden en het huisje is van alle gemakken voorzien.

De kinderen hebben zich prima vermaakt op de trampoline en de schommel. Het dartbord heeft overuren gemaakt!

Als kers op de taart, is er enorm veel aandacht besteed aan minder valide gasten. Alle hulpmiddelen zijn aanwezig! Hoog-laagbed? Toiletverhoger? Overal is aan gedacht!

Kortom; wij gaan zeker nog een keer terugkomen!

Gereisd familie in april 2017
Martha Van Scheppingen,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling die een reëel beeld geven van ons fijne huis. We zien jullie graag nog een keer terug en dan hopen we dat jullie wat beter weer hebben.

Comfortabel, schoon en mooi gelegen chalet

Vriend, 16-4-2017

Dit gezellige, schone en van alle gemakken voorziene chalet ligt op een van de mooiste plekken op het park. Aan het water met fontein, mooi, rustgevend uitzicht. Rechtstreeks contact met de vriendelijke eigenaar. Goed uitgangspunt voor vele uitstapjes. Heel veel wandel- en fietsmogelijkheden. Naast het park praktisch op loopafstand ligt een mooie 18 holes golfbaan. Het restaurant op het park is een aanrader voor een leuke avond met lekkere hapjes. Voorthuizen heeft een uigebreid winkelbestand, gezellige terrassen, een heerlijke vakantiesfeer. Kortom chalet de Vlinder is een regelrechte aanrader!
Gereisd met partner in april 2017
Martha Van Scheppingen,

Wat fijn dat u zo genoten hebt, dank voor deze lovende woorden! Wat leuk dat u ook van de golfbaan gebruik hebt gemaakt en dat ook even benoemt. Wij zijn er zelf nooit geweest, maar voor gasten goed om te weten dat het daar gezellig is, het is per slot aan de overkant:)

Misschien zien wij elkaar nog een keer terug, van harte welkom!

Comfortabel en zeer compleet chalet, aanrader

Vriend, 11-4-2017

Dit van werkelijk alle gemakken voorzien, schoon chalet met gezellige inrichting ligt op een van de mooiste plekken op het park aan het water. Voorthuizen op fiets-/loopafstand, gezellig centrum. Rechtstreeks reserveren bij vriendelijke eigenaar.

Chalet ligt praktisch naast een mooie 18-holes golfbaan en centraal voor vele uitstapjes. Veel wandel- en fietspaden.

Kortom een huisje om je thuis te voelen!

Gereisd met partner in april 2017
Martha Van Scheppingen,
Dank u wel voor deze mooie review. Wat leuk dat u de golfbaan bezocht heeft, is ook zo vlakbij. Wij hopen u in juni persoonlijk te ontmoeten als u weer onze gast bent. Hartelijke groeten.

Geweldig, goed voor een herhaling

Fam Luiten, 3-4-2017

Mooi chalet, rustig en mooi gelegen. Echt een aanrader.
Gereisd met partner in maart 2017
Martha Van Scheppingen,
Dank u wel voor deze reactie. Fijn dat u de rustige ligging van ons chalet waardeert. Leuk dat u er nog een weekendje aan vast kon plakken, u heeft optimaal kunnen profiteren van de mooie omgeving en het schitterende weer! Graag tot ziens in ons vakantiehuis.

Rust en comfort in bosrijke omgeving

Fam. Tarrago, 7-1-2017

Zeer goed onderhouden en prima gelegen chalet in een rustig park. Het chalet is ruim ingericht en van alle gemakken voorzien. Ruime badkamer en comfortabele bedden. Het terras kijkt uit op water en fontein, wij waren er in de winter, maar komen vast nog een keer terug in de zomer om van de tuin en de rust te genieten. Een aanrader!
Gereisd familie in december 2016
Martha Van Scheppingen,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wat fijn dat het chalet jullie zo goed bevallen is, we zien jullie graag een keer terug!

In de vlinder kom je tot rust

Fam. Kruithof, 22-10-2016

Afgelopen herfstvakantie één week de vlinder gehuurd met ons gezin. Het huisje is echt mooi om te zien met een ruime tuin en een prachtig terras met uitzicht op het water. Binnen is het erg gezellig en is er werkelijk alles voorradig wat erg comfortabel is. De eigenaren zijn ook erg vriendelijk. Op de Veluwe is veel te doen, we hebben gewandeld, gefietst, naar de bioscoop in Amersfoort geweest en naar het tropisch zwembad in kootwijk. Samenvattend een erg leuke week geweest en de vlinder is echt een aanrader!!! Fam. Kruithof
Gereisd familie in oktober 2016
Martha Van Scheppingen,
Het was leuk u als gast te hebben. Uw enthousiasme en ook dat van de kinderen deed ons goed. U heeft een fiojne week gehad en daar doen we het voor. Graag tot ziens!

Geweldig mooi

Willem van Roon, 23-8-2016

Schitterend gelegen, uitermate goed gefaciliteerd en een locatie van waar je de mooiste plekjes van de Veluwe kan bezoeken/ontdekken.

Een prettige bijkomstigheid is het grote aantal eetgelegenheden in de buurt.

Gereisd met vrienden in juli 2016
Martha Van Scheppingen,
Dank u voor deze beoordeling, wij zien u graag nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Vlinder in Voorthuizen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Vlinder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Vlinder scoort een 9.47 uit 10 op basis van 41 reviews.